כל מה שאתה צריך לדעת
בשיווק ופרסום ממומן בפייסבוק
במקום אחד מעודכן!

כל מה שאתה צריך לדעת
בשיווק ופרסום ממומן בפייסבוק
במקום אחד!

כאן יחכו לך כאן
ההדרכות הכי רלוונטיות שמותאמות באופן קבוע
למה שעובד היום בפייסבוק, לא אתמול

אם פייסבוק ישנו - גם אני אשנה

כאן יחכו לך כאן
ההדרכות הכי רלוונטיות
שמותאמות באופן קבוע
למה שעובד היום בפייסבוק
לא אתמול

אם פייסבוק ישנו

גם אני אשנה

"הקליקלות" ספריית ההדרכות המעשיות לשיווק בפייסבוק

ספריית ההדרכות שלך לשיווק ופרסום ממומן בפייסבוק תכל'ס

היי, שמי רוחמה סלע מומחית לשיווק בפייסבוק כבר מעל 7 שנים עם ניסיון בשיווק והדרכה של מעל 14 שנה.
לאחר הדרכה של אלפי בעלי עסקים לשיווק בפייסבוק וניהול מאות קמפיינים, יצרתי עבורך את הקליקלות
אתר חברים המהווה מקום אחד, מסודר וברור בו נמצא כל הידע הדרוש והעדכני שעובד באמת לשיווק ופרסום ממומן בפייסבוק. הכל ברמה גבוהה, בגובה העיניים, נגיש לך 24 שעות ללמוד בקצב שלך, בזמן שלך.
וכל זה עם תמיכה מכל הלב ובמחיר סופר משתלם.
מהיום כבר אין צורך ללכת לעוד קורסים וסדנאות ולהוציא אלפי שקלים רק בשביל לגלות אחרי חודשיים שפייסבוק שינו את החוקים או שהמסך כבר נראה אחרת.

היי, שמי רוחמה סלע מומחית לשיווק בפייסבוק כבר מעל 7 שנים עם ניסיון בשיווק והדרכה של מעל 14 שנה.
לאחר הדרכה של אלפי בעלי עסקים לשיווק בפייסבוק וניהול מאות קמפיינים, יצרתי עבורך את הקליקלות
אתר חברים המהווה מקום אחד, מסודר וברור בו נמצא כל הידע הדרוש והעדכני שעובד באמת לשיווק ופרסום ממומן בפייסבוק. הכל ברמה גבוהה, בגובה העיניים, נגיש לך 24 שעות ללמוד בקצב שלך, בזמן שלך.
וכל זה עם תמיכה מכל הלב ובמחיר סופר משתלם.
מהיום כבר אין צורך ללכת לעוד קורסים וסדנאות ולהוציא אלפי שקלים רק בשביל לגלות אחרי חודשיים שפייסבוק שינו את החוקים או שהמסך כבר נראה אחרת.

מה כולל המנוי במועדון הפייסבוק הקליקלות

שיווק אורגני בפייסבוק

ספריית הדרכות לשיווק אורגני: כל דרכי השיווק בפייסבוק מבלי לשלם לפייסבוק. פתיחת העמוד וכתיבת התכנים, שיווק בוידאו, פעילות בעמוד האישי והעסקי, שיווק במסנג'ר,עמוד מכירה, הגדלת רשימת תפוצה ועוד.

ספריית הדרכות ותוכניות עבודה

כאן תמצא ספריית הדרכות לשיווק ופרסום בפייסבוק שלב אחר שלב המשלבות תוכן אסטרטגי שיווקי וטכני. משלב פתיחת העמוד וכתיבת הפוסטים ועד ביצוע קמפיינים ממומנים מורכבים. הספרייה גדלה ומתעדכנת באופן קבוע בהתאם לשינויים בפייסבוק.

פייסבוק ישנו-אני אשנה

הדרכות, תוכניות פעולה חדשות באופן קבוע בהתאם לחידושים ולשינויים בדרכי השיווק בפייסבוק ושינויים בטכנולוגיה. [רק על מה שחשוב, רלוונטי לעסקים בישראל ועובד. הדרכות על פונקציות חדשות יעלו רק לאחר שהם נבדקו כרלוונטיים].

פרסום ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת בפרסום ממומן על מנת להגיע לקהל הנכון עם הקמפיין הנכון ! באתר תמצא ספריית הדרכות שלמה לפרסום ממומן הכוללת אסטרטגיות שיווקיות, הדרכות טכניות, צ'ק ליסטים ותוכניות עבודה. [רק מה שעובד ונבדק!]

קהילה ותמיכה - הדובדבן שבקצפת

חברות בקהילה סגורה בפייסבוק בה תהיה לך אפשרות לשאול שאלות ולהתלבטויות ולקבל מענה מקצועי וסיעור מוחות ממני ומקבוצת עסקים לומדת ומנוסה
כל שאלה בקבוצה מקבלת תשובה מרוחמה סלע!

כלים ועזרים לשיווק קבוע בעסק

צ'ק ליסטים לעבודה בפייסבוק, מייל שבועי לחיבור העשייה ומידע על הדרכות חדשות פרסום ניתוחי מקרה, ניתוח מודעות , ניתוח דף עסקי - של חברי הקהילה

ספריית ההדרכות שלך לשיווק העסק!

שיווק אורגני - כל הדברים לשווק בפייסבוק מבלי לשלם לפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק - להגיע למקסימום חשיפה בהשקעה כספית מדוייקת.

שיווק אורגני

אלו הדרכות ותוכניות כבר תמצאו בספרייה

שיווק אורגני

אלו הדרכות ותוכניות כבר תמצאו בספרייה

לחיצה על התוכנית תציג את הסילבוס המלא

הדרכה מלאה לכתיבת פוסטים מניעים לפעולה שיגרמו ללקוחות להכיר את העסק שלך ואת היתרונות שלו וירצו להגיע אליך.
2 הדרכות וידאו של 40 דקות
+ 12 משימות יומיים לכתיבת פוסטים
+ 57 רעיונות להדפסה לשימוש בפייסבוק, אינסטגרם, וידאו , בלוג ועוד

  • כיצד לפתוח בצורה נכונה עמוד עסקי בפייסבוק
  • מה חשוב להגדיר בעמוד על מנת שימצאו אותי בקלות גם בגוגל
  • כיצד לנצל את מבנה העמוד לטובתנו ולבנות דף מעולה
  • כיצד להגדיר הנעה לפעולה בעמוד
  • כיצד לחבר בין העמוד האישי והעסקי בפייסבוק
  • הגדרת חנות בפייסבוק
  • חסכון בזמן – תגובה אוטומטית להודעות
  • הוספת לשונית ביקורות לעמוד העסקי
  • כיצד להוסיף/להסיר לשוניות מהעמוד העסקי
  • ביטול/הוספת התראות למייל או בפייסבוק
  • הזמנת כל החברים ללחוץ לנו לייק
  • כיצד נגדיל את כמות הלייקים בדקה עבודה
  • כיצד נחסום אנשים מהעמוד העסקי

שיעור נוסף:

כיצד לעלות תכנים מבחינה טכנית:

איך לעלות וידאו, תמונה, מצגת וכדומה

מעל 23 סרטוני הדרכה + טיפים וקישורים לעיצוב תמונות בקלות ובמהירות. בקורס לומדים

  • כיצד לבחור פונטים מיוחדים, מהיכן נין להביא ואיך מתקינים במחשב
  • איך לבחור פלטת צבעים מקצועית וליצור לך עיצוב ייחודי
  • איך לנקות רקע לתמונה או לוגו [לרקע שקוף]
  • איך להוסיף טקסט על תמונה
  • איך לעצב תמונות, פלאיירים, באנרים ועוד בעיצוב ייחודי
  • כיצד להשתמש בפאוור פוינט לעיצוב כל התכנים שלך
  • אתרים חינמיים ברשת לעיצוב
  • מהיכן להביא תמונות ואיך להשתמש בהם נכון בפייסבוק
  • ועוד…

4 תוכניות שילמדו אותך איך לבנות קהילה אוהבת ורוכשת בעזרת שיווק בוידאו!

נלמד על וידאו אותנטי פשוט שמצלמים לבד

  • מה מבנה וידאו שיווקי נכון בפייסבוק
  • כיצד להמודד עם המבוכה
  • איך למצוא את המקום המושלם [גם בבית] לצילום הסרטון ומה יש להכין
  • איך להשתמש בסרטון במספר פלטפורמות ולהגדיל חשיפה
  • כצד לפרסם את הסרטון שוב ושוב ולשמור על הצפיות

וידאו שיווקי – מבלי להופיע בוידאו

  • רעיונות לספרטוני וידאו בקלות
  • כיצד להפיק וידאו מצילום מסך [טוב גם למי שרוצה לבנות מוצר אונליין]
  • כיצד ליצור ולעבוד נכון עם סרטוני תמונות מתחלפות
  • סרטון אנימציה בפאוור פוינט
  • עבודה עם קבצי GIF
  • 10 משימות הנעה לפעולה

וידאו חי בפייסבוק

  • כיצד להביא אלפי אנשים לצפות בוידאו חי
  • מבנה וידאו חי וכיצד למנף אותו למכירות
  • כיצד ליצור וידאו ראיון – 2 משתתפים
  • איך ליצור וידאו חי הכולל תמונות ואנימציות – וידאו מקצועי שישאיר את הלקוחות פעורי פה וישמש מעמד מכירה

עריכת סרטונים בפשטות ובמהירות

  • עריכה בסיסית במספר תוכנות
  • הוספת כתוביות לסרטונים [67% מהצופים לא מפעילים סאונד]
  • עריכה ושימוש באפליקציות בנייד

משימות שיובילו אתכם להצלחה

בניית קהילה בעזרת שימוש בדף העסקי, בעמוד האישי, בקבוצה שלנו ואפילו ברשימת תפוצה

בקליקלות תקבלו רעיונות ואסטגיות לבניית קהילה בכל ערוץ
הם לפרסום אורגני והן לפרסום ממומן.

  • אסטרטגיה לבניית קהילה לפרסום ממומן
  • כיצד לבצע פרסום אורגני בעמוד העסקי
  • איך לעשות פעולות ואתגרים חינמיים להגדלת הקהילה
  • איך להוביל אתגר למכירה

אם אתם רוצים להגדיל רשימת תפוצה, לשווק סדנאות ואירועים,
למכור קורסים דיגיטאלים או פיסיים. חובה לדעת איך לבנות דף מכירה. בתוכנית תלמדו:

  • אסטרטגיה לבניית דף נחיתה
  • הדרכות טכניות לבניית עמוד נחיתה שלב אחר שלב – ב-4 מערכות שונות [כולל הטבות]
  • כיצד להוסיף תשלום אוטומטי וכמה זה חשוב
  • מרכיבי הצעה שאי אפשר לסרב לה – סופר חשוב!
  • כיצד לעצב דפי נחיתה
  • דפי מכירה – דגשים חשובים לגבי תשלום
  • 6 פעולות / משימות לבניית הדף הנחיתה / מכירה
  • חודשיים חינם במתנה ברב מסר

המשפט " הכסף ברשימת התפוצה" אינו קלישאה. רב הלקוחות שלי ושל לקוחותי מגיעים מרשימת התפוצה ולרב העסקים זהו כלי הכרחי לבניית מערכת יחסים וביצוע מכירות.

ולכן במועדון יש מספר תוכניות אשר יעזרו לך להגדיל את רשימת התפוצה באלפי נרשמים בשילוב עבודה אורגנית ופרסום ממומן.
בקליקלות תלמדו:

  • איזו מתנה חינמית תגרום לאנשים להירשם וכיצד להפיק אותה 
  • איך להקליט סרטונים חינמיים 
  • באלו דרכים נוספות ניתן להוסיף נרשמים לתפוצה: פעילויות, אתגרים, הדרכות ועוד
  • כיצד לבחור מערכת דיוור
  • אלו מסרים מעודדים הרשמה לרשימה
  • איך להגדיר קודים למעקב אחר נרשמים
  • איך לבנות קמפיין פייסבוק מושלם שיכול לרוץ אפילו מספר חודשים
  • כיצד להשתמש ברובוטים במסנג'ר להגדלת הרשימה

לאחר שבניתם רשימה תלמדו

  • כיצד להגדיר אוטומציה במיילים
  • כיצד להגדיר FUNNEL מכירה במיילים

תוכנית מלאה לבניית תוכנית שנתית 

מומלץ לבנות מחדש כל פסטמבר או דצמבר.

  • איך מתחילים לבנות תוכנית שנתית
  • כיצד לבחור את המטרה המרכזית לשנה הקרובה
  • כיצד לגזור יעדים מרכזיים
  • כמה כסף ארוויח השנה ואיך
  • מה אני צריך לעשות בשביל להגיע לרווח הרצוי
  • מכניסים ליומן 
  • מתכננים שנה במיקרו

שימוש בבוטים לבניית קהילה אוטומטית במסנג'ר והגדלת רשימת התפוצה

  • כיצד להגדיר בוטים במערכת חינמית
  • איך לבנות פוסט אחד שיגדיל לך את הרשימה במינימום השקעה
  • איך להשתמש בבוטים להגדיל את רשימת התפוצה במיילים
  • איך לשלוח בקליק הודעה למאות מנויים

שיווק באינסטגרם למתחילים לעסקים מבוססי שירות. כן, גם מטפלים, מאמנים, יועצים, בעלי חנויות ועוד יכולים לשווק באינסטרגם וצריכים להיות שם כבר מהיום!

  • כיצד לפתוח פרופיל אינסטגרם
  • כיצד להשתמש נכון בפיד
  • הסטורי – הדרך להגדיל חשיפה 
  • כיצד להשתמש ביכולות העיצוב של הסטורי
  • כיצד לבנות סטורי בהמשכים
  • מעבר לחשבון עסקי באינסטגרם
  • כיצד להגדיר נכון את האודות
  • עיצוב תמונה להיילייטטס [נושאים]
  • הגדלת העוקבים וביצוע מחקר האשטגים
  • שימוש ב IGTV ערוץ הוידאו של אינסטגרם

רוצים לבנות קורס אונליין?

במועדון תמצאו הדרכות שונות לבניית הקורס

מהשלבים לבניית הקורס
אסטרטגיה
כיצד להכין סרטונים לקורס – צילום אישי או צילום מסך
כיצד לבנות אתר חברים בקלות תוך שעה
כיצד לבנות קהילה לשיווק הקורס
ועוד

מומלץ להתייעץ בקבוצה לקבל שלל רעיונות לפי הקורס וקהל היעד

לאתר עולים כל הסמן הדרכות חדשות וסרטונים חדשים

  • הדרכות חדשות בהתאם לצרכים שעולים בקבוצת המועדון בפייסבוק
  • הדרכות חדשות בהתאם לטרנדים ופונקציות חדשות

בנוסף תוכניות קיימות מתעדכנות בהתאם לשינויים שיש בפייסבוק

שיווק ממומן

אלו הדרכות ותוכניות כבר תמצאו בספרייה

פרסום ממומן

אלו הדרכות ותוכניות כבר תמצאו בספרייה

כל הידע הדרוש לקבל מקסימום חשיפה לקהל יעד מדוייק
עם מקסימום תוצאה!
גם אם התקציב החודשי שלך הוא 200 ₪ בחודש

לחיצה על התוכנית תציג את הסילבוס המלא

זהו שיעור המבוא לעבודה על פרסום ממומן
כאן נלמד אסטרטגיות חשובות בפרסום ממומן ונכיר את מנהל המודעות, הכלי שדרכו נפרסם

בתוכנית נלמד:
– פרסום ממומן מהעמוד העסקי ב- 5 דקות
-כיצד להגיע למנהל המודעות
-מנהל המודעות החדש של 2018
– אופציות והגדרות במנהל המודעות
-בחר את מטרת הקמפיין- מעבר על מטרות הקמפיינים
-מבנה קמפיין
-אסטרטגיות וטיפים לפעילות עם מבנה הקמפיין

  1. המטרה בשיעור זה ללמוד את אופציות הבסיסיות להגדרת קהל יעד עם מיקוד בהגדרת קהל יעד לפי תחומי עניין.
    זה קהל רלוונטי רק בשלב ראשון שמתחילים לפרסם לאחר מכן מומלץ לעבור לעבודה עם קהלים מתקדמים יותר.
    קהלי “נעים להכיר” רימרקטינג וכו המפורטים בשיעור הבא

  • נקודות חשובות לפני ניתוח קהל יעד +דף עבודה
  • 3 סוגי הקהלים החשובים בפייסבוק
  • בחירות בסיסיות במנהל המודעות
  • דמוגרפיה
  • בחירת מספר ערים בקלות
  • מיקוד לפי תחומי עניין
  • להוסיף קהל או לגרוע קהל מסוים
  • לפרסם לאוהדים בעמוד או חברים שלהם
  • שמירת קהל יעד לשימוש עתידי

בתוכנית זאת תלמדו

  • קהל מעורבות בעמוד
  • קהל צופים בסרטונים
  • קהל לקוחות : מרשימת מיילים או טלפונים
  • קהל דומה
  • כיצד להגדיר רימרקטינג- הגדרה בפייסבוק
  • כיצד לשתול את הקוד באתר וורדפרס
  • כיצד לשתול את הקוד ה- VIPLUS
  • כיצד לשתול את הקוד במערכת רב מסר
  • כיצד לשתול את הקוד במערכת שלח מסר
  • בניית קהל שמור: נעים להכיר
  • לאיזה נכסים יוצרים קהל רימרקטינג על ידי השתלת פיקסל ?
  • שימוש עיקרי ברימרקטינג באותו קמפיין- צפייה עד ההרשמה
  1. מטרות קמפיינים במנהל המודעות. מקידום פוסטים ועד קמפיין לידים
    [הסבר בכתב למטרת כל קמפיין. ההסבר מופיע גם בשיעורים של כל קמפיין. שיעור זה עדיין לא גמור]
  • מעורבות קידום פוסטים

בתוכנית זו תלמדו

  • קידום פוסט – מתי, איך לאיזה מטרה
  • אסטרטגיות לקידום פוסט : למה, מתי ואיך
  • קידום פוסט דרך מנהל המודעות – החלק הטכני
  • קידום פוסט דרך הדף
  • קמפיין לייקים מתי ולאיזה מטרה
  • קמפיין לייקים מהדף
  • קמפיין לייקים החלק הטכני
  • כיצד להגדיר מיקום מדויק למודעה

בניית קהילה בעזרת שימוש בדף העסקי, בעמוד האישי, בקבוצה שלנו ואפילו ברשימת תפוצה

בקליקלות תקבלו רעיונות ואסטגיות לבניית קהילה בכל ערוץ
הם לפרסום אורגני והן לפרסום ממומן.

  • אסטרטגיה לבניית קהילה לפרסום ממומן
  • כיצד לבצע פרסום אורגני בעמוד העסקי
  • איך לעשות פעולות ואתגרים חינמיים להגדלת הקהילה
  • איך להוביל אתגר למכירה
  1. קמפיינים לקידום דף נחיתה, קידום תוכן באתר, בניית רשימת תפוצה, שיווק אירוע וכו

  • קמפיין כניסות לאתר או דף נחיתה וקמפיין המרות
  • קמפיין כניסות לאתר: כיצד לבצע קמפיין שלב אחר שלב
  • מהו: קמפיין המרות ומתי להשתמש בקמפיין זה
  • כיצד להגדיר המרה מותאמת אישית- מעקב אחר עמוד מסוים
  • כיצד להגדיר מיקום מדויק למודעה
  • קמפיין המרות
  • פרסום מודעה בעמוד
  • צ׳ק ליסט להדפסה – קמפיין המרות
  • אסטרטגיות לשימוש בשיווק בוידאו
  • כיצד מעלים ווידאו ולמה חשוב לשים לב
  • וידאו חי בפייסבוק – מתי ולמה
  • כיצד לעלות וידאו חי לפייסבוק
  • קידום וידאו דרך מנהל המודעות
  • כיצד נראה וידאו בדף
  • כיצד ליצור קהל מכל מי שצפה בסרטונים שלכם בעבר
  • עריכת נתוני וידאו לאחר העלאת הווידאו
  • אפליקציות ליצירת סרטונים מהנייד
  • יצירת סרטונים מהמחשב
  • פרסום מחדש של סרטון ישן בעמוד

בתוכנית זו תלמדו

  • כל השלבים להגדרת קמפיין לידים בפייסבוק שאוסף פרטים באופן אוטו
  • כיצד לקדם עסק מקומי 
  • קמפיין המעביר אנשים להודעה במקום לעמוד נחיתה
  • בחירת מיקומים למודעה

זו אחת התוכניות החשובות שתעזור לכם גם לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים וגם להוציא את המקסימום מכל שקל שתשקיעו בפייסבוק.

בתוכנית נלמד

  • מבנה קמפיין תקין ויעיל
  • דו״חות לניתוח קמפיין
  • דוגמא לניתוח קמפיין
  • ניתוח קמפיין- ימים ושעות
  • ניתוח קמפיין המרות – לבדוק כמה באמת עולה כל ליד וכיצד ניתן לשפר זאת
  • כמה פעמים ראו את המודעה שלכם
  • מי יותר מעורב במודעה שלי , גברים או נשים ?
  • נעבור על מגוון טעויות שעולות לכם ביוקר ושאולי אתם עושים בקמפיין הזה וכיצד לתקן אותם
  • נלמד מהי חפיפת קהלים ומדוע הגדרה זו הורסת לכם את הקמפיין
  • טעות: אנשים ראו את המודעה יותר מדי פעמים
  • אוסף טעויות שכיחות שיכולות להרוס קמפיין
  • יותר מדי טקסט בתמונה
  • טעות בקמפיין המרות – אין מספיק המרות

רוצים לבנות קורס אונליין?

במועדון תמצאו הדרכות שונות לבניית הקורס

מהשלבים לבניית הקורס
אסטרטגיה
כיצד להכין סרטונים לקורס – צילום אישי או צילום מסך
כיצד לבנות אתר חברים בקלות תוך שעה
כיצד לבנות קהילה לשיווק הקורס
ועוד

מומלץ להתייעץ בקבוצה לקבל שלל רעיונות לפי הקורס וקהל היעד

לאתר עולים כל הסמן הדרכות חדשות וסרטונים חדשים

  • הדרכות חדשות בהתאם לצרכים שעולים בקבוצת המועדון בפייסבוק
  • הדרכות חדשות בהתאם לטרנדים ופונקציות חדשות

בנוסף תוכניות קיימות מתעדכנות בהתאם לשינויים שיש בפייסבוק

כיצד לבנות בשניות מספר מודעות שלתת לפייסבוק להחליט מהי המודעה / סדרת המודעות הטוה ביותר והמשתלמת ביותר עבורך

שימו בפינקציית קרייטיב דימני לבדיקת מספר תמונות / כותרות / טקסטים וכו ויצירת המודעה המושלמת

  • האם חייבים חשבון עסקי באינסטגרם על מנת לפרסם ממומן
  • כיצד לחבר בין העמוד העסקי לחשבון האינסטגרם שלנו
  • דגשים חשובים לפרסום באינסטגרם לפני שמתחילים
  • בחירת מיקום לפרסום באינסטגרם
  • באיזה קמפיינים ניתן להפעיל פרסום ממומן באינסטגרם
  • פרסום בפיד באינסטגרם
  • כיצד לפרסם בסטורי באינסטגרם
  • קידום פוסט באינסטגרם שיצרנו באינסטגרם
  • קידום פוסט שיצרתם באינסטגרם דרך הפייסבוק

** שיעור זה מתעדכן בהתאם לשאלות שנשאלות בקבוצת התמיכה **

  • כיצד לפרסם מודעה שבניתי במנהל המודעות בעמוד העסקי
  • כיצד לחבר בין חשבון האינסטגרם לעמוד העסקי
  • היכן ניתן לראות את התגובות למודעות שלי
  • כיצד לבצע צילום מסך
  • כיצד להדפיס חשבונית מפייסבוק
  • כיצד להוסיף מנהל למנהל המודעות
  • כמה פעמים המודעה שלכם הופיע למשתמש
  • בחירת מספר ערים לקהל היעד בקליק אחד
  • לפרסם מודעה עם תמונות מדהימות בחינם
  • מי מעורב במודעה שלי- גברים או נשים ?

התוכנית נלמד כיצד להגדיר את הביזנס מנג'ר

כיצד לעבוד עם המערכת

מתכוננים לקמפיין ממומן: מה להכין ולקחת בחשבון לפני שמוציאים את השקל הראשון

כיצד לעלות קמפיין בחמש דקות ישירות דרך העמוד

הכל על מנהל המודעות של פייסבוק - הממשק המקצועי לניהול קמפיינים

כיצד למצוא את הקהל המדוייק שלך בפייסבוק

מהו רימרקטינג ופיקסל, כיצד מגדירים מעקב אחר דפי נחיתה ואתרים [הלקוחות הכי רוכשים!]

איך לבנות קהל מדוייק שמכיר אותך וירכוש ממך!

כיצד לתכנן קמפיין עוד לפני שמוציאים את השקל הראשון

כיצד לעלות קמפיין בחמש דקות ישירות דרך העמוד לקהל מדוייק

הכל על מנהל המודעות של פייסבוק - הממשק המקצועי לניהול קמפיינים

כיצד למצוא את הקהל המדוייק שלך בפייסבוק האסטרטגיה לעבודה ובנייה של קהלי יעד לחסכון משמעותי בעלויות ופנייה ללקוחות בשלים

מהו רימרקטינג ופיקסל, כיצד מגדירים מעקב אחר דפי נחיתה ואתרים [הלקוחות הכי רוכשים!]

כיצד לבנות כל סוג קמפיין בפייסבוק ומתי. מקידום פוסטים ועד לקמפיין לידים.

כיצד להטמיע את הפיקסל במערכות שונות

כיצד להגדיר קהלים מעורבים - קהלים מתקדמים של לקוחות פוטנציאלים

אופטומזציה - ניתוח קמפיינים לשיפור, עלייה באפקטיביות וירידה בהוצאות

כיצד לתמחר את הקמפיין בכללי וכיצד לתמחר מודעה

אלו טעויות נפוצות הורסות לך את הקמפיין ומבזבזות לך הרבה כסף ואיך להימנע מהם

פונקציות דינמיות בפרסום ממומן - קריאטיב דימני, a\b testing

שאלות ותשובות פופולאריות: מיקוד בשאלות שעלו על ידי חברי הקליקלות

צ'ק ליסטים ותוכניות עבודה לפי מטרה שיווקית

פרסום ממומן באינסטגרם - בסטורי ובפיד

בוטים - שיווק במסנג'ר בעזרת הרובוט הקטן שמגדיל לך את רשימת התפוצה [אוגוסט]

אופטומזציה - ניתוח קמפיינים לשיפור, עלייה באפקטיביות וירידה בהוצאות

כיצד לתמחר את הקמפיין בכללי וכיצד לתמחר מודעה [בעתיד]

אלו טעויות נפוצות הורסות לך את הקמפיין ואיך להימנע מהם

פונקציות דינמיות בפרסום ממומן - קריאטיב דימני, a\b testing

שאלות ותשובות פופולאריות: מיקוד בשאלות שעלו על ידי חברי הקליקלות

צ'ק ליסטים ותוכניות עבודה לפי מטרה שיווקית

פרסום ממומן באינסטגרם - בפיד ובסטורי

בוטים - שיווק במסנג'ר בעזרת הרובוט הקטן שמגדיל לך את רשימת התפוצה [אוגוסט]

התמיכה המיוחדת של מועדון הפייסבוק

חשוב לי שתצליחו ואני יודעת שיש לכם המון שאלות שחשוב שיקבלו מענה על מנת שהשיווק שלם יהיה יעיל. בקבוצת הפייסבוק של הקליקלות תקבלו מענה יום יומי [ימים א-ה] לכל שאלה!
בנוסף תוכלו להתייעץ עם הקהילה של עסקים בדיוק כמו שלכם בכל נושא

מיד לאחר ההרשמה כל התכנים פתוחים עבורך לצפייה!

בקצב שלך! בסדר הרלוונטי לך!

אם פייסבוק ישנו - אז גם אני אשנה !

ולכן לא משנה איזה עדכונים ואסטרטגיות שיווק חדשות יש בפייסבוק אם הוא רלוונטי אליכם ויקדם את העסק שלכם התפקיד שלי הוא להעביר אותו אליכם בצורה הפשוטה ביותר.

את זה הלקוחות אמרו

המסלולים המשתלמים של מועדון הפייסבוק

מנוי חודשי ללא התחייבות

רק 147 ₪ לחודש

  • המנוי מתחדש אוטומטי לפי תאריך ההצטרפות [הוראת קבע]
  • המחיר החל מהחודש השני : 147 ₪
  • לביטול בכל שלב יש לשלוח מייל
  • הביטול תקף החל מהתשלום הבא

מנוי ל-6 חודשים

רק 120 ₪ לחודש

  • ניתן לחלק לתשלומים
  • המנוי לחצי שנה בלבד ולא מתחדש אוטו'
  • אחריות: 14 יום מהרכישה

מסלול שנתי

רק 98 ₪ לחודש

[4 חודשים חינם]

  • רק 1176 ₪ לשנה ניתן לחלק לתשלומים [עד 6]
  • המנוי לשנה בלבד ולא מתחדש אוטו'
  • אחריות: 14 יום מהרכישה

מנוי חודשי  המתחדש אוטו' לפי תאריך ההצטרפות 

מנוי חודשי ניתן לבטל בכל שלב בהודעה של 2 ימי עסקים

חשבונית נשלחת למייל אוטו: אין אפשרות לביטול חשבונית

ימים
שעות
דקות
שניות

הצצה לתוך אתר החברים של  מועדון השיווק בפייסבוק 

הספרייה האורגנית לשיווק

הספרייה לפרסום ממומן

נעים מאוד - רוחמה סלע

לפני 7 שנים פתחתי את BOMSITE - שיווק בפייסבוק לעסקים
במהלכם ניהלתי קמפיינים לעשרות לקוחות שיצרו מכירות בשווי מליוני שקלים והדרכתי אלפי לקוחות בסדנאות ומפגשים אישיים, בהרצאות ובקורסים פיסיים ואינטרנטיים.
נסיון של 14 שנים להדרכה, מפגש עם אלפי לקוחות,ותואר בהוראת מחשבים הכשירו אותי ללמוד במהירות מידע טכני ושיווקי ,לפשט את המידע ולהעבירו בצורה ברורה ובגובה העיניים ועם הרבה קליקלות.
החזון שלי הוא ליצור מקום ברור לבעלי עסקים ללמוד תוכן עדכני ורלוונטי לשיווק העסק שלהם. במחיר שווה לכל כיס.
אני רוצה להעביר אליכם את מה שלמדתי מהניסיון של ניהול מאות קמפיינים, משיווק של מאות בעלי עסקים, מהשטח, תכל'ס!
יודעת שלכם כבעלי עסקים השיווק הוא לא המרכז אלא הדרך לקדם ההתמחות שלכם.
התפקיד שלי הוא לעשות לכם את הדרך כמה שיותר ברורה, קלה ופשוטה ולהוות עבורכם מקור אחד לכל מה שחם, חשוב, עובד ומעודכן בשיווק בפייסבוק.
בדיוק בגלל זה יצרתי את הקליקלות!

תשובות שחשוב שתדעו

  • בוחרים את החבילה הרצויה בעמוד התשלום: שנתי\חודשי
  • לאחר אישור התשלום עוברים מיידית לעמוד הגדרת שם משתמש וססמה
    • שם משתמש: באנגלית בלי רווחים או ספרות
    • ססמה: מינימום 8 תווים, בלי רווחים, אותיות באנגלית \ ספרות
  • הועברת ישר לאתר החברים. לחץ על "הקליקלות" בסרגל הראשי וכל התכנים כבר פתוחים לצפייה
  • ברוכים הבאים: באתר החברים מחכה לכם ברוכים הבאים והמלצות במה כדאי לכם להתחיל לצפות בהתאם למטרה שלכם. בנוסף תוכן עניינים.
  • במקביל תקבלו מייל "ברוכים הבאים לקליקלות" המכיל קישורים לאתר, לעמוד ההרשמה ולקבוצה הסגורה שלנו.
  • מבקשים להצטרף לקבוצה, מקבלים אישור וזה הזמן להציג את עצמכם לקהילת העסקים של הקליקלות [פוסט מי אתם, מה העסק, לצרף תמונה אישית]
  • מרגע ההצטרפות תקבלו מיילים יעודיים לקליקלות אשר כולם מתחילים בכותרת [הקליקלות]
  • מרגע ההצטרפות האתר פתוח עבורך 24 שעות לצפות בהדרכות ולקבל מידע.

אין צורך לעקוב אחר שינויים, אני עושה את זה עבורך ומעבירה לך בקליקלות רק מה שחם ומעודכן.

את העדכונים תקבל במייל, בקבוצה או באתר

בנוסף, מספר פעמים בשנה אני עוברת על התוכן הקיים ושמנה את התכנים.

ההמלצה שלי היא: להציץ בתוכן הרלוונטי לפני קמפיין חדש או פעולה שיווקית גדולה. ולהקדיש מספר דקות בשבוע לקרוא את התוכן החדש במייל.

אין צורך בשום ידע מוקדם בשיווק בפייסבוק. בקליקלות תקבל ידע החל משלב פתיחת העמוד העסקי ועד לבניית קמפיינים בפרסום ממומן

בוודאי. ההדרכות מאוד פשוטות, חלקן מגיעות בכתב וחלקן בסרטונים.
אני ממליצה לפתוח את פייסבוק במסך נוסף וישר ליישם.
משתתפים רבים ניגשים לידע הרלוונטי לפני כל קמפיין או פעולה טכנית שלא בוצעה תקופה.

ניתן לגשת לכל תוכן שוב ושוב ולצפות בקצב שלך וכמובן לקבל תמיכה.

עם ההצטרפות לקליקלות נפתחת עבורך גישה לקהילה הסגורה בפייסבוק.

שם ניתן להתייעץ על דילמות ושאלות טכניות בשיווק.

ניתן להתייעץ עם חברי הקבוצה על מהלכים שיווקיים.

וכמובן, לקבל ממני תשובה מקצועית.

[אם זאת חשוב להבין שזו לא תוכנית ליווי. שאלות נענות בקבוצה בשעות העבודה. לעיתים עד יום עבודה אחד]

כן! במסלול החודשי ניתן לבטל בכל שלב בשליחת מייל ל bomsite4u@gmail.com
יש לשלוח מייל לפחות 2 ימי עסקים לפני תאריך ביצוע התשלום הבא.

חשוב לשים לב: החיוב יורד אוטו כל חודש בהתאם לתאריך ההרשמה שלך.
לאחר שנוצרה חשבונית אין אפשרות לבטל אותה.

הניתוק מהתכנים מתבצע ב 15/30 לחודש בהתאם לתאריך ההרשמה.

לא! בקליקלות ישנם לא מעט בעלי עסקים ותיקים עם נסיון בשיווק וגם מנהלי מדיה. 

בקליקלות תמצאו המון חומר חדש בנושאי שיווק בפייסבוק, בוידאו ובניית רשימת תפוצה שיעשה לכם הרבה סדר בשיווק.

יחסוך לכם הרבה זמן על פעולות שכבר לא עדכניותולא מתאימות לאלגוריתם של פייסבוק.

ויעשה לכם הרבה סדר במה כדאי להשקיע את הזמן ואיך.

וחוץ מזה, סביר להניח שמאז הסדנה האחרונה שלקחתם היו בפייסבוק לא מעט שינויים, כאן תמצאו את מה שעדכני

מה עוד אמרו הלקוחות?

המסלולים המשתלמים של מועדון הפייסבוק

ימים
שעות
דקות
שניות

מנוי חודשי ללא התחייבות

רק 147 ₪ לחודש

  • המנוי בהוראת קבע ומתחדש אוטומטית לפי תאריך ההצטרפות
  • התשלום החל מהחודש השני: 147 ₪
  • ניתן לבטל בכל שלב בהודעה של 2 ימי עסקים [במייל]
  • הביטול נכנס לתוקף החל מהתשלום הבא

מנוי ל-6 חודשים

רק 120 ₪ לחודש

  • המסלול המושלם ללומדים מהר
  • ניתן לחלק לתשלומים
  • מנוי לחצי שנה בלבד ולא מתחדש אוטו'
  • אחריות: 14 יום מהרכישה

מנוי במסלול שנתי

רק 98 ₪ לחודש

[4 חודשים חינם]

  • המסלול המושלם למחוייבים לשיווק
  • רק 1176 ₪ לשנה ניתן לחלק לתשלומים [עד 6]
  • מנוי לשנה בלבד ולא מתחדש אוטו'
  • אחריות: 14 יום מהרכישה

מנוי חודשי  המתחדש אוטו' לפי תאריך ההצטרפות – הוראת קבע

מנוי חודשי ניתן לבטל בכל שלב בהודעה של 2 ימי עסקים

[התשלומים יורדים אוטו' וחשבונית מגיע למייל. לא ניתן לבטל חשבונית ]

להתייעצות ופרטים נוספים: 054-6445754 רוחמה

מדיניות ביטולים

  • המסלול החודשי הינו מסלול חודשי מתחדש כל חודש התשלום יורד אוטו בהתאם לתאריך ההרשמה
  • במסלול חודשי: ניתן לבטל בכל שלב בהודעה של 2 ימי עסקים למייל bomsite4u@gmail.com
  • החיובים מתבצעים אוטו' וחשבונית תשלח למייל. לא ניתן לבטל חיוב שבוצע!
  • במסלול השנתי/6חודשים ניתן לבטל ב-14 ימים הראשונים. אין החזר על התשלום בגין החודש הראשון.
  • חשוב לדעת: אחרי שנה המחיר לא עולה אלא נשאר זהה ללא התחייבות.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן