fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
איזה אפליקציות כדאי לי להתקין בדף העסקי

לאחר שדיברנו על מספר אפליקציות כמו "טופס צור קשר בחינם" או "דף נחיתה בפייסבוק" הפעם אני רוצה לענות על השאלה
איזה אפליקציות מומלץ לנו להתקין בדף העסקי שלנו בפייסבוק.
אלו טאבים יותר מועילים לנו בפעילות העסקית שלנו בפייסבוק.
כפי שאתם יודעים ניתן לראות רק 3 טאבים בדף באופן ברור, לשאר הטאבים ניתן להגיע בלחיצה על חץ ובאמת אני תוהה אם מישהו לוחץ.
ולכן עלינו לחשוב מה ישרת את הצרכים שלנו ומה יעניין את האוהדים שלנו.

הטאב החשוב ביותר – המלצות

אחד הטאבים החשובים ביותר לדעתי שהבחנתי שמקבל יותר כניסות הוא טאב "המלצות" , באתרי אינטרנט עמוד המלצות יהיה בדרך כלל העמוד השלישי הכי נצפה בדף (לאחר דף הבית ואודות) .
ולכן, לא לשכוח, גם אם זה מרגיש לא נעים, בקשו מלקוחות לכתוב לכם המלצות. עדיף לבקש ישר לאחר מסירת השירות כאשר טעמו של השירות עדיין בפיהם.
בקשו שיכתבו לכם את ההמלצה ישירות על הדף העסקי בפייסבוק, אם זה אפשרי. למה? כי אז ניתן להפוך את ההמלצה לתמונה קטנה (אותה נצרף לטאב ההמלצות)
וזו תופיע ישירות עם תמונת הממליץ. תחשבו כמה זה נראה אמין יותר מאשר המלצה שהועתקה ממייל שנשלח אליכם.
אז זה מה שיש לי להציע לך
את רב העדכונים שלכם אוהדים יראו ישירות על הקיר שלהם, אבל אם הצלחת להעביר אותם לדף שלך כדאי שידעו באופן ברור מה הם מגוון השירותים שלך.
ניתן לכתוב אותם כמובן באזור האודות אך ניתן לפרט בצורה מסודרת יותר ומעוצבת יותר בטאב "השירותים שלנו" .
כתבו פסקה מפורטת לכל שירות, הוסיפו תמונה שמעבירה את המסר ואם המחיר קבוע, כדאי מאוד להוסיף את המחיר.

מתנות רבותיי, מתנות

אין דבר שגולשי פייסבוק אוהבים יותר ממתנות ולכן כדאי מאוד שתתנו להם כמה מתנות. ניתן לתת מתנה לכל לייק בדף או למי שמזין פרטים.

ישנם מספר דברים שניתן לתת מתנה דרך פייסבוק:

  • שובר הנחה לרכישת מוצר או שירות
  • שובר לקבלת מתנה בכל רכישה
  • ספר אלקטרוני (חשוב מאוד שיהיה בעל ערך רב לאוהדים)
  • מאמר: 10 טיפים ל… וכדומה
  • סדרת סרטונים

והרשימה עוד ארוכה.
סטטיסטית זהו טאב מאוד פופולארי בכל דף.

הדובדבן שבקצפת – רשימת התפוצה

אחד היעדים החשובים של דפים רבים הינו – הגדלת רשימת התפוצה. רבים וטובים ממני יסבירו לכם את חשיבותה ליצירת מערכת יחסים על הלקוח.
זהו יעד חשוב יותר מהוספת לייקים לדף כיום. צרו דף נחיתה ברור וענייני. הנושא הזה מתקשר פסקה הקודמת המדברת על טאב מתנה.

הכינו מתנה משתלמת ופרסמו בטאב. במקום קבלת המתנה ישירות לאחר לחיצת לייק תנו את המתנה לאחר מסירת הפרטים – בדרך כלל כבר ישירות למייל.
אל תתנו מתנה גם בלייק וגם בפרטים. "תפסת מרובה, לא תפסת"

הסרטונים שלי – קישור ל YouTube

התקנת טאב סרטונים מומלצת למי שיש ערוץ פעיל ביו-טיוב. התקינו טאב סרטונים רק אם הסרטונים שלכם נותנים ערך לאוהד ולא אם מדובר בסרטונים תדמיתיים שיצרתם לפני שנים.
אצלי בדף זהו טאב פופולרי מאוד והשני בכניסות לאחר הספר מתנה.
רב האפליקציות החינמיות מאוד פשוטות להתקנה וכל מה שהם דורשות זה את פרטי הכניסה לערוץ היו-טיוב שלכם. ניתן להגדיר כך שהאפליקציה תפרסם אוטומטית
בדף כל סרטון חדש – אני לא ממליצה.

החיסרון – אפליקציות חינמיות יראו רק את 6 הסרטונים האחרונים שלך.

צור קשר – טופס צור קשר בטאב

כבר הדרכתי בעבר על אפליקציה נהדרת לטופס צור קשר מסודר אך אני לא ממליצה להשתמש בה במובן הרגיל אלא אם אתם רוצים לפרסם שירות ולהוסיף לו טופס יצירת קשר למעוניינים בשירות.
פתרון לכל הטאבים הללו נמצאים בחינם על ידי:
vtools Vtools – מגוון אפליקציות, יש ללחות לייק לדף לקבל גישה לשימוש באפליקציות
https://www.facebook.com/vtools/app_207236419325869
המומלצות:
Canvas – מאפשרת כתיבת מייל חופשי, כוללת אפשרות להעלאת תמונות, עיצוב התוכן ובחירת תוכן שונה לצפייה לאוהדים או לא אוהדים.
להרשמה לרשימת תפוצה – ניתן להוסיף קוד טופס ממערכת המסר

Woobox
אחת המפורסמות : http://woobox.com/
המומלצות:
Static HTML – על האפליקציה הזו כתבתי מאמר בנפרד והיא משמש למגוון צרכים.
YouTube – מעלה 6 סרטונים אחרונים

ProMarketingWizard
https://www.facebook.com/ProMarketingWizard/app_198306846945967
מגוון רחב של אפליקציות. כולם טובות.

אז לא לשכוח להיות יצירתיים 🙂

רוחמה סלע bomsite

פורסם ב: article, פייסבוק תגיות: אפליקציות בפייסבוק, פייסבוק, שימוש בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 606    2352


  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
  • סטוצים.... ת
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס