fbpx

לבנות תוכנית תוכן בשעה

ההדרכה זמינה לצפייה עד 31.12

הטבה מיוחדת ל "365 ימים של תוכן" + סדנת הסיסטם

ההדרכה שנירשמת אליה
שתלמד אותך שיטה שתחסוך לך המון זמן
ותעזור לך לבנות תוכן
שיעבוד תמיד ללא קשר לאלגוריתם.

ממליצה מכל הלב לפנות שעה [אפשר לשמוע גם במהירות 1.5] , להקשיב ולכתוב רעיונות לתוכן

הנה, עכשיו יש לך שיטה שתעזור לך לעשות סדר בתוכן.

כדאי כבר עכשיו לבנות את טבלת הקטגוריות, סוגי התוכן שלך
ולבחור את הזירה בה תהיה הגדילה המשמעותית שלך ב 90 ימים הקרובים.

עדיין יש לנו את אתגר היצירת תוכן באופן מדוייק, 
חשיבה על רעיונות, יצירת תוכן לקמפיין ושיווק מוצר ספציפי,
והבנה עמוקה יותר של שיווק אורגני ויצירת תוכן.

עכשיו זה הזמן לקחת צעד נוסף לכיוון יצירת תוכן מדוייק , איך?

הסברתי על זה ב 4 דקות האחרונות של ההדרכה [אפשר לעבור אליהם ולהקשיב שוב] 

ולנצל את ההזדמנות להצטרף ל “365 ימים של תוכן” בהטבה המיוחדת עבורך

עם קוד קופון : תוכן

365 ימים של תוכן

מהיום גם לך יהיה קל ומהיר לייצר תוכן מדוייק לעסק שלך!
תוכן שיוביל ליותר לייקים, תגובות, חשיפה, קהילה והכי חשוב - לקוחות!

ברור לך שהדרך הנכונה לשווק את העסק שלך, לבנות קהילה, להוביל למכירות היא: תוכן!
אבל איך עושים את זה כל פעם מחדש בצורה אפקטיבית ומהירה שמביאה תוצאות ?
בעזרת 365 ימים של תוכן!

אפשר לשכוח מהמשפטים "אין לי מה לכתוב" או "לא ברור לי איזה מסרים להוציא לשיוק העסק שלי" לתמיד!

אם צפית בהדרכה ואם לא, ברור לך שבשביל להגיע ליותר לקוחות , צריך לייצר תוכן מדוייק באופן קבוע.

את רואה את כל הקולגות שלך מפרסמות תוכן בפייסבוק ו/או באינסטגרם באופן קבוע , מעלות פוסטים, סרטונים, סטורי.
את רואה את כמות הלייקים שלהן, ושומעת אותן מספרות “כל הלקוחות שלי מגיעות מהאינסטגרם/פייסבוק”.

את גם שמה לב אחרי מי את אוהבת לעקוב, אם לא, תצייצי להם עכשיו בפרופיל, אלו בעלות העסקים או היוצרות שמעלות תוכן מעניין באופן קבוע.

ומה יוצא להן מלעלות תוכן באופן קבוע?

  • הן בונות מיתוג אישי חזק ויוצרות אוטוריטה
  • הן בונות קהילה חזקה שרוכשת מהן שוב ושוב
  • הם לומדות יותר את הלקוחות ומה חשוב להם לשמוע 
  • כמות הלקוחות שלהן גדלה באופן קבוע

ואת יודעת שגם לך יש הרבה ערך לתת לעולם!

וגם את רוצה להשתמש בבמה הזאת לעשות טוב להרבה אנשים, לתת, ללמד וכן, גם לבנות קהילה, לספר על השירותים והמוצרים שלך ולהוביל לעוד לקוחות.

את הרי יודעת שהדרך לשווק היום זה באמצעות תוכן.
בנינו, כאן אני לא ממש מחדשת לך

אז למה את לא יוצרת תוכן באופן קבוע?

כי תכל’ס , זה לא תמיד פשוט.
הנה כמה סיבות שאני שומעת מהלקוחות שלי באופן קבוע.

  • אין לי מושג על מה לכתוב / להקליט וידאו
  • אין לי רעיונות באופן קבוע, אני בקושי מצליחה לחשוב על רעיון בחודש
  • אני דווקא כותבת לפעמים אבל לא קורה עם זה כלום
  • אני לא מצליחה להניע לפעולה 
  • אני כותבת אבל הם לא מבינים מה אני מוכרת.

ועוד סיבות שנסכם אותם ב: אין לי רעיונות ולא ברור לי איך לבנות פוסט נכון.

מכירה אותם ומבינה אותם

אבל בשביל להצליח בעסק אנחנו לא חופרים בבעיות אלא פונים למצוא פתרונות!

 חשוב לך לכתוב תוכן שיעשה 3 פעולות מרכזית.

  • יבנה קהילה של לקוחות פוטנציאלים שאוהבים לעקוב אחריך.

  • יקבל הרבה חשיפה, לייקים ותגובות .

  • והכי חשוב, יגדיל את המכירות!

אז איך עושים את זה? 

  • איך מוצאים כל פעם מחדש רעיונות לתוכן? 

  • איך יוצרים תוכן שמניע לפעולה?

  • איזה תכנים צריך ליצור בשביל שזה יקרה?

  • איך עושים את זה מהר מבלי להשקיע שעות על גבי שעות?

והכי חשוב, איך עושים את זה במינימום זמן ומקבלים מקסימום תוצאות?

לזה אני כבר דאגתי!

365 ימים של תוכן

הקדשתי המון זמן ומחשבה לפצח מה הדבר שהכי יעזור לך ליצור תוכן שיווקי אמיתי בכל חודש.

המטרה שלי היא שפיסות התוכן שלך יעזרו לך לבנות קהילה, לבנות אוטוריטה, להבהיר את המקצועיות שלך,
להעביר נכון את המסרים שלך,
לדעת איך להניע לפעולה,
לגרום ללקוח לצאת ממדיה חברתית לכיוון דף נחיתה או דף מכירה,

להגיע ללקוחות שלך ולייצר תוצאות! 

בניית קהילה ✌ לייקים ✌ תגובות ✌ חשיפה ✌ לקוחות

אבל זה לא נגמר שם, רציתי גם 

⏰ לחסוך לך המון זמן – כי בנינו, למי יש זמן להיות ברשתות החברתיות כל היום

ולמי יש זמן לחשוב כל פעם מחדש “מה אכתוב היום”

📅 לתת לך תוכנית חודשית להפקת תוכן לפוסטים, וידאו, מיילים ועוד.

✍ לעזור לך להפיק תכנים ממוקדי שיווק בקלות, כל שכולם יבינו מה המוצר/ השירות, למה לרכוש אותו ואיך.

🌟 לעזור לך להגיע ללקוחות.

מה אני הולכת להוסיף לחייך

חסכון עצום בזמן

אין צורך להקדיש שעות לחשיבה "מה אכתוב היום" ולבניית בנק רעיונות לכל חודש או לכל קמפיין מחדש. יושבים פעם בשבוע ויוצרים תוכן לכל השבוע

שקט נפשי

לא משנה מה יש לשווק החודש, התכנים שלך יקדמו את המוצרים והשירותים שלך והקהילה תגדל באופן קבוע! ולא תאמיני כמה שקט נוסף כשאת יודעת שהתכנים לכל השבוע [ואפילו יותר] כבר מתוזמנים

כתיבה ממוקדת תוצאות

תבניות ממוקדות בניית קהילה והנעה לפעולה. מאפשרות לך למכור את השירותים והקורסים שלך, להבהיר את המקצועיות שלך, לבנות שיחה ועוד. בנוסף הדרכות, צ'קליסטים, דפי עבודה

מה התוכנית כוללת

מתחילים מתכנון

עם ההרשמה תהיה לך גישה ל:

חלק מההדרכות שזמינות מיד לאחר ההרשמה

קיט תוכן שיווקי חודשי

עד אלייך כל 1 לחודש במשך 12 חודשים

כל חודש: חוברת המכילה גנט חודשי עם תוכן מסודר לכל החודש

בסיום השנה יהיו לך 12 מאגרים אשר ניתן להשתמש בהם שוב ושוב

דוגמאות לתבניות מהקיטים החודשיים

תבנית לפוסטים לשיווק העסק 1
תבנית לפוסט לשיווק העסק 2
תבנית לפוסט באינסטגרם 3
תבנית לפוסט 4

דוגמאות ליישום התבניות בתחומים שונים

הקיט מתאים למטפלים, מאמנים, מוכרי קורסים פיסיים או דיגיטליים, יוצרים, חוגים, מעצבות פנים, סטייליסטיות ועוד

לקחתי רק את התבניות האלו בדוגמא ויצרתי מספר פוסטים לתחומים שונים , רק על מנת להבהיר איך הקיט יכול לעבוד לכולם.

כמובן בכל קיט יש מגוון רחב יותר של אופציות.

בעצם 20 אופציות לכל חודש

פוסט למטפלת : הדרכת הורים
[אם את מדריכת הורים ולא קלעתי בעובדות, לא משנה, זה רק רעיון לפיתוח]

תבנית: שימוש בתוכן קיים להפקת תוכן חדש

אתמול צפיתי בפרק נוסף של מבחן ההורות
צפיתם? [כבר לעודד שיחה]
האמת, היה מרתק וגם קצת מעצבן
האם באמת יש צורך במבחן?
טוב, בואו נתמקד בטוב וכמה דברים שכדאי לקחת מהפרק האחרון

1. החיים שלי זה לא החיים של הילדים שלי:
אם היחסים שלי עם אחי היו רעים זה לא אומר שגם הבן שלי מתנקל לילדה
[כמו שאחי הציק לי כל הזמן] וזה לא אומר שהיא מסכנה [כמו שאני הרגשתי שהייתי ילדה]
/כאן ניתן להרחיב על הובלת טראומות שלנו לחינוך

2. קודם תעשו בעצמכם: ילדים לומדים מצפייה בכם יותר מאשר ממה שאתם אומרים.
לפני שאתם מבקשים ממנו לעשות משהו, תעשו בעצמכם.
בתוכנית האבא קפץ ראשון מהמגדל הגבוה ואז ביקש מהילד
בחיים זה תופס לכל תחום.
מדהים שזה אחד הנקודות שאני חוזרת עליהם בקליניקה עם הורים כל הזמן [לא חייבים את השורה הזאת]

3. גבולות : דיברו על זה לא מעט. מה דעתי? האם ילד צריך גבולות או לא?
לדעתי [מה דעתך המקצועית]
אבל שוב אין שיטה אחת נכונה ואין מנצחים ומפסידים.
מבין ה 3 דברים שלמדנו מהפרק, מה תיישמו או שאתם כבר מיישמים במשפחה שלכם?

פוסט לסטייליסטית
[כן, ברור שאני מחרטטת כאן:) סטיליסטית אני לא. אבל זה הרעיון]

אתמול צפיתי [כמו עוד יותר מדי אנשים] בהכתרת המלך
וכמובן לא התעלמתי מהבגדים
אז מי עשתה את זה טוב ולמה

1. X לבשה שמלה לבנה צמודה שמתאימה למבנה גופה ה Y ומדגישה את ה W
2. Y לבשה … בחרת … מעולה אבל את החצאית הייתי משנה לגזרת … שהיתה מתאימה יותר למבנה גוף אגס
3. W הפתיעה ויצאה נגד הזרם עם [פירוט הבגד] זה משהו שנראה יותר ב 2023

איזה אאוטפיט הכי אהבת?
[לצרף תמונות של כולן]

את אסתר היכרתי לפני 8 חודשים
היא פנתה אלי כאן בפייסבוק וסיפרה שלא משנה מה היא עושה
יש לה 10 ק שלדעתה מיותרים והיא לא מצליחה להיפתר מהם [ציטוט שלה 🙂 ]
עברנו לשיחת טלפון שם היא סיפרה לי
היא סיפרה שהיא כבר עשתה הכל, ניסתה הכל, יודעת הכל והיא מיואשת.
הקשבתי גם למה שהיא אמרה מבין השורות
שאלתי אותה לגילה, מצבה הבריאותי , מה עבד לה יותר ומה פחות
ואז הבנתי איך אני עוזרת לה
/כאן אפשר לפרט לפי השיטה והאני מאמין שלך /
גרמתי לה להירתם לתהליך והפעם לעשות אותו באמת עם חיבור לרגש, ללמה משמעותי
אתמול היא הגיע ליעד שהיא הציבה לעצמה ושלחה לי תמונה גאה
אני באמת גאה בה
לא רק על התוצאה אלא בעיקר על הדרך

את אסתר היכרתי לפני 3 חודשים
היא פנתה אלי כאן בפייסבוק וסיפרה שלא משנה מה היא עושה
הכאב בגב לא עוזב אותה והוא משפיעה לה על המון תחומים בחיים
כל בוקר זה סיוט מחדש
היא לוקחת כדורים, אבל לא רוצה להיות תלויה בהם לכל החיים
אז קבענו טיפול ב….
כאב גב לעולם לא מגיע לבדו ויחד עבדנו על מה שצריך במשך מספר מפגשים.
היום היא שלחה לי הודעה שהיא כבר לא צריכה את הכדורים ושסוף סוף היא קיבלה את איכות החיים שלה בחזרה.

אני כל כך מבינה אותה, זה כל כך קשה לחיות קבוע עם כאב
אני מכירה כל כך הרבה אנשים שפשוט חיים ככה, שנים
אפשר אחרת, דברו איתי
[צילום מסך של הוואצאפ]

 

אסתר התקשרה אלי לפני שנה
היא סיפרה לי בהתלהבות שהיא עוקבת אחרי כבר תקופה ורק חיכתה לרגע המתאים לשיפוץ
והרגע הגיע
מיד לאחר ההתלהבות היא שיתפה אותי בכל החששות שלה
+ בטוחה שזה לא יצא בית כמו של כולם?
+ אני ממש מפחדת שכל אנשי המקצוע ידפקו לי מחיר
+ אני ממש רוצה מטבח גדול יותר אבל לא נראה לי שזה הולך להיות בבית הזה
והיתה לה עוד רשימה

וזה מה שיצא
בית שמתאים לאופי החם ומלא החיים שלה
עם בעלי מקצוע שאני בחרתי ואני מכירה שנים שנותנים מחירים מעולים ומבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר
ובקשר למטבח, יצירתיות זה אני שיננו ויתרנו על מחסן מבולגן לטובת מטבח מרווח

אהבתם את התוצאה?

הקיטים מתאימים לעסקי שירות וידע ולמי שרוצה לבנות מותג אישי

בונוס הדרכה כותבים מוכרים!

הדרכת וידאו ממוקדת לכתיבה נכונה ברשתות חברתיות

בונוס :לעצב את התמונות והפוסטים שלך

קורס לעיצוב תמונות בדיגיטל!

בשיווי 390 שח - מתנה

אני דואגת לך שכל תמונה ווידאו שלך יראה מעולה

הקורס יסדר לך את העיצוב לכל הפעילות הדיגיטלית שלך כולל מצגות, דפי נחיתה וכו

הקורס פתוח לשנה שלמה!

ועכשיו בכמה מילים פשוטות

בקבוצה מחכים לך כבר הדרכות לעזור לך ליצור תוכן : ממוקד ובקלות

וגם הדרכות טכניות לתזמון, יצירת פוסט קרוסלה ועוד

המטרה: לשבת פעם בשבוע, לעבור על הקיט ולבנות 3 פיסות תוכן לכל השבוע
המתמקדות במטרה הגדולה שחשוב לך להשיג.

בא לך ליצור 5 פיסות תוכן? לגמרי אפשרי.

ועכשיו יש לך תוכן מתוזמן לכל השבוע שעושה את העבודה ושקט נפשי לעבוד על העסק וכמובן להשקיע זמן בלתת שירות ללקוחות.

לא צריך לגור בפייסבוק או באינסטגרם!

לא צריך לבזבז שעות כל יום על “מה אני אכתוב היום” הכל מוכן מראש.

ושנה הבאה? יש סיכוי שחלק גדול מהחומרים ניתן יהיה למחזר שוב ושוב.

בעיקר אם יצרת חומרים בעזרת הקיט להשקת מוצר, לשיווק וובינרים, לשיווק שירותים, למבצעים קבועים שאת עושה כל שנה.

כל חודש הוא מיוחד

למה בעצם כל חודש מחדש מקבלים קיט ולא 12 קיטים בתחילת השנה? 

קיט 365 הוא לא רק רעיונות לפוסטים, הוא הרבה יותר והוא מתאים את עצמו כל חודש מחדש: 
לימים המיוחדים בחודש, לאפשרויות המכירה שלנו בחודש זה, לאתגרים שיש לנו החודש עקב במצב [קורונה, סגר, בחירות, חופשות בית ספר, חגי ישראל וכו]

הקיט מתחיל בהכוונה שיווקית לחודש זה המבוססת אירועי החודש מבחינת לוח השנה ואקטואילה.

ממשיך למגוון רחב של רעיונות / תבניות לפוסטים – שניתן לשמור גם לשנים הבאות או לחודשים אחרים.

לאחר מכן רשימת ציטוטים רלוונטיים לחודש,
כותרות למיילים / פוסטים / מאמרים,
שאלות שמייצרות ויראליות.

דבר נוסף שיש כל חודש, [שאם היה נשלח בתחילת השנה לא היה מקבל את תשומת הלב וזמן ההשקעה שלכם בגדילה שלכם]

זה כלי-קלות  – שמטרתו להפוך לכם את השיווק לקל יותר.

כלי שיווקי – שמטרתו לקדם את השיווק בעסק שלכם בדרך כלל מבחינת אסטרטגיה . 
לדוגמא מדריך לתכנון שנה, מדריך הכנה לקמיין בלאק פריידי ועוד.

רב האנשים שיקבלו 12 קיטים בסוף השנה ישתמשו רק חודשים….

כשמקבלים קיט כל חודש מתאפשר לך כל פעם מחדש לסגור כמה שעות ביומן, לשבת מול הקיט ולייצר חומרים רעננים ומדוייקים לחודש הקרוב.

כמובן את כל החומרים מהקיט אפשר להוריד למחשב כך שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב כל שנה מחדש.

“השמשתי בחלק מהרעיונות שהצעת ברעיונות לפוסטים ושיווק באוגוסט, וסיימתי את הכתיבה של מיילים ופוסטים להקשה המתוכננת שלי תוך שעתיים, כשזה היה לוקח לי בעבר לפחות 4-5 שעות כל העסק (כולל תזמונים כמובן).” רותי פינק

נעשה סדר

בונים תוכנית מיקוד שיווקי עם מוצר / פרויקט מרכזי אחד לכל חודש לשנה הקרובה או אפילו לרבעון הקרוב (אף פעם לא מאוחר לעשות את זה ותמיד אפשר לערוך את התוכנית ולשנות)

לומדים כתיבה נכונה, אלו מסרים חשוב שיהיו לנו, איך להוציא את המסרים ואיך להשתמש נכון בתוכנית במשך השנה הקרובה

כל חודש מקבלים קיט עם רעיונות, תבניות, מועדים, כלי חדש וחשוב והנחייה שיווקית.
מתמקדים במטרה השיווקית שהגדרנו בתוכנית שנתית ומתחילים לבנות תכנים

מפנים את הזמן הנחוץ ומתחילים לכתוב ,אם זה פעם בשבוע או 10 דקות כל בוקר.

ככל שהחודשים התקדמו כך הכתיבה תזרום מהר יותר וטבעית יותר והזמן הנחות להפקת התוכן יקטן.

שומרים את כל התוכן, בודקים מה עבד טוב יותר ובונים תוכן מקביל : סרטון, הרחבה באתר וכו.

וכמובן, משכפלים הצלחות ומדייקים תכנים שעבדו אחרת.

ושומרים תכנים נמצחים לקמפיין הבא 🙂

זהו, נגמרה השנה, עכשיו כבר יש לך תיקייה מלאה בתוכן לשיווק המוצרים שלך. ו- 12 קיטים מלאים ברעיונות יצירתיים שניתן למחזר , לשנות, לדייק וכו

כל מה שנשאר זה להתחיל מחדש אבל בפעם עם סל תכנים מוכן לפרסם ולשלוח.

בניית קהילה ✌ לייקים ✌ תגובות ✌ חשיפה ✌ לקוחות

חלק גדול מהחומרים בתוכנית זו מגיעים בחוברת PDF ונשארים אצלך לתמיד!

מומלץ להוריד את התכנים של כל קיט למחשב.
בתום השנה הגישה לתכנים נסגרת כולל הבונוסים

המטרה אינה ליצור כל יום תוכן אלא 2-3 פעמים בשבוע!

חשוב לי שיהיה לכם מספיק כלים ורעיונות על מנת שתוכלו ליישם בקלילות בעסק שלכם

הצצה לקיט לדוגמא + הגנט שנשלח ב PDF

את זה הלקוחות אמרו

כמה שאלות שאולי עוברות לך בראש

למי זה מתאים

  • לכל בעל עסק שרוצה להגיע לכמות חשיפה גדולה בזמן קצר
  • לכל מי שיש שליחות גדולה ורוצה להפיץ אותה
  • לבעלי עסקים שרוצים לבסס את מעמדם כאוטוריטה וכמנהיגים
  • לכל מי שרוצה להקליט מוצר אינטרנטי
  • למי שרוצה להגדיל את העוקבים והחשיפה באינסטגרם
  • לכל מי שרוצה לפתוח תוכנית דיגיטאלית
  • למטפלים, מאמנים, יוצרים, עסקי שירות
  • למנהלי דפים שרוצים רעיונות לתוכן ללקוחות שלהם

למי זה לא מתאים:

  • למי שמוכר רק מוצרים ואין סיפור אישי מאחורי המוצר
  • למי שרב השיווק שלו מבוסס על פרסום ממומן

לא.

אתגר הכתיבה היה רעיונות לפוסטים [כן גם כאן יש]

אבל כאן יש גם תבניות, הדרכות מלאות 
רעיונות לפוסטים שמייצרים תגובות
וכמובן, כל השנה לא רק חודש אחד

מדובר בתוכנית נפרדת מהמועדון שרובה מתנהלת במייל.

  • הקיטים נשלחים אלייך למייל והצפייה בתכנים נשארת פתוחה.
  • התוכנית 365 ימים של שיווק מתמקדת ביצירת תוכן ממוקד שיווק מוצר / שירות.

בניית קהילה על ידי יצירת תוכן.

מועדון הפייסבוק הינו מוצר אחר לגמרי

  • הדרכות על מגוון רחב של תחומים הקשורים לשיווק בפייסבוק המשלבות מה לעשות, אסטרטגיה ואיך לעשות גם מבחינה טכנית
  • קורס שלם לפרסום ממומן [שמאוד יעזור לך לקדם את התוכן שיופק במהלך תוכנית 365]
  • תמיכה יומיומית בכל תהליך השיווק ולא רק כתיבה
  • יש הדרכה על כתיבה עם 12 תבניות לכתיבה בלבד

הערה חשובה: חברי המועדון המתעניינים בתוכנית 365 נא לפנות לרוחמה באופן אישי לפני הרכישה

 

בשלב הראשון לדעתי יהיה צורך בלפחות שעה או שעתיים  בשבוע, [תלוי כמה רשתות חברתיות וזירות שיווקיות יש לך]  לאחר מכן העבודה תעשה בזמן מועט יותר.

עם הזמן הכתיבה תגיע יותר בקלות [זה בדיוק כמו כל שריר אחר] ובנוסף אלמד אותך במהלך השנה כל פעם כלי נוסף ליצירת תוכן בצורה מהירה יותר 

כחלק מהקיט תקבל רשימה של אתרים למאגרי תמונות.

אתרים לעיצוב תמונה.

והדרכה איך למצוא תמונות בקלות ולא להקדיש לזה שעות על גבי שעות.

אם תרצה להעמיק בידע ולדעת איך לעצב תמונות בעצמך, כדאי לרכוש את הקורס עיצוב בשקל. הוא גם כולל במועדון הפייסבוק.

בוודאי! אין לי ספק.

גם אם זה טיפול , אימון, מקצועות היופי, יעוץ וכל דבר אחר.

בתוכנית יש הדרכה כיצד להתאים את הרעיונות והתבניות לתחום שלך וגם כיצד להפיק תכנים באופן קבוע גם ללא קשר לרעיונות.

אחת הטעויות הגדולות של מוכרי מוצרים היא המחשבה ש “המוצר מוכר את עצמו” מספיק לשים תמונה ומשפט סתמי וזה עובד.

אם מדובר במוצר שיצרת בעצמך, תכשיטים, משחקים וכו .

או חנות בוטיק של מוצרים שונים, אינטרנטית או פיסית. התוכנית תעזור לך מאוד בעיקר אם בחרת לבנות מותג אישי אם סיפור.

אם אין לך צורך במותג אישי, סיפור, לתת ערך

המוצר לא מתאים לך

לא. מהניסיון שלי 3 פוסטים בדף העסקי בפייסבוק ובדף האינסטגרם בשבוע זה מספיק לחלוטין.

אבל, יש גם את הפרופיל האישי, קבוצות, סטורי וכו. אני רוצה שיהיה לך את האפשרות לגוון תוכן בפלטפורמות השונות.

וגם לוקחת בחשבון שלא תתחברי לכל הרעיונות ואני רוצה שתהיה לך יכולת בחירה

” פרסמתי פוסט בתבנית שלך לקורס וב 24 שעות היו לי 3 רכישות ! “

ליאורה דיאטנית

ההשקעה שלך בחיסכון עצום בזמן, בניית תוכן מדוייק , בניית קהילה והגדלת המכירות הוא:

ההשקעה שלך בשנה שלמה של תוכן שיעזור לך לבנות אוטוריטה, קהילה ולהגדיל את כמות הלקוחות.

כולל כל ההדרכות * קבצי העזר * הקורס לעיצוב בדיגיטל * ההדרכה כותבים מוכרים

וגם כמובן – חיסכון עצום בזמן ובתסכול!

רק 900 שח לשנה של תוכן

ל 12 חודש של קיטים + הקורס לעיצוב בדיגיטל

כולל הקורס לעיצוב בדיגיטל

אם הגעת לעמוד זה מגיעה לך הטבה משמעותית במחיר עם קוד קופון: תוכן

רק 50 שח לקיט 600 שח לשנה של תוכן

ימים
שעות
דקות
שניות

מדיניות ביטולים

להתייעצות ופרטים נוספים

רוחמה סלע

שיווק בפייסבוק ובאינטרנט החל מ 2012

מייסדת מועדון השיווק בפייסבוק - הקליקלות

בשנים האחרונות כתבתי אלפי פוסטים ולימדתי אלפי בעלי עסקים כיצד לכתוב ולהפיק תוכן שמוביל לתוצאות במדיה חברתית.

ניהלתי [ועדיין] קמפיינים שהניבו מליוני שקלים, העברתי סדנאות, הרצאות וקורסים דיגיטלים לפרסום ממומן בפייסבוק, שיווק בפייסבוק, שיווק בוידאו ועוד שנרכשו על ידי אלפי בעלי עסקים בארץ ובעולם.

אבל שלא יהיו טעויות, גם אני לפעמים מקדישה יותר מדי זמן לכתוב מסרים, לצלם סירטונים ולכתוב תכנים לשיווק העסק.

אז החלטתי לעשות את זה פשוט יותר עבורך ועבורי 🙂 

ב 2017 ערכתי את אתגר הכתיבה הגדול אליו נרשמו מעל 1250 אנשים, מאז ועד עכשיו נרשמו מעל 3,700 בעלי עסקים לאתגר הכתיבה והתגובות מדהימות כל פעם מחדש.

הפעם החלטתי לקחת את הנושא 20 צעדים קדימה ולעזור לך לכתוב שנה שלמה 🙂 

 

דילוג לתוכן