fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

מהו הפיקסל של פייסבוק?

קורה לי לא מעט שאני מדברת עם לקוחות שלי על הפיקסל של פייסבוק והתגובה הראשונית היא בהלה.
מה אני עושה עם זה? מאיפה לוקחים את זה? לאן מכניסים את הפיקסל? זה בטח ממש מסובך ועוד

אני כאן להרגיע 🙂

מבחינת המשתמש זה בעצם כמה שורות המרכיבות קוד אותם מביאים ממנהל המודעות של פייסבוק.
בקוד מסתתר מספר ייחודי לכל מנהל מודעות [למרות שניתן להקים מספר פיקסלים, אבל זה לפעם אחרת וקצת מיותר]
את הקוד או המספר אנו מגדירים באתר האינטרנט או בדפי הנחיתה והמכירה שלנו בחלק ה HEAD.

ברב מערכות דפי הנחיתה באיזור ההגדרות תמצאו חלק ברור להכניס את הקוד.
באתרי וורדפרס ניתן להוסיף קשר רחבה של תוספים שיאפשרו לכם לעשות זאת בקלות.

היכן כדאי להגדיר פיקסל של פייסבוק

מטרת הפיקסל של פייסבוק הוא לעקוב אחר האנשים שביקרו באחד הנכסים שלכם.
הנתונים נשמרים עד 180 יום.
על מנת לעקוב אחר המבקרים ולבנות קהל יש לבצע 2 שלבים:

  1. להכניס את הפיקסל בנכס הרצוי
  2. להגדיר קהל מותאם אישית לפי כתובת האתר או עמוד הנחיתה שרוצים לעקוב אחריו [הסבר בוידאו המצורף למעלה]

אחרי איזה נכסים כדאי לעקוב

  1. אתר האינטרנט שלך
  2. דפים מסויימים באתר: לפי מידע, מוצרים, כניסה לעגלה, סיום רכישה וכו
  3. דפי הנחיתה והמכירה
  4. דפי התודה
פורסם ב: BomSite
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 607    2355


  • מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "למה" וגם "למי" ? וגם "מה אחר כך" ? לפני כל פיסת תוכן שאני
  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס