fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

מהו הפיקסל של פייסבוק?

קורה לי לא מעט שאני מדברת עם לקוחות שלי על הפיקסל של פייסבוק והתגובה הראשונית היא בהלה.
מה אני עושה עם זה? מאיפה לוקחים את זה? לאן מכניסים את הפיקסל? זה בטח ממש מסובך ועוד

אני כאן להרגיע 🙂

מבחינת המשתמש זה בעצם כמה שורות המרכיבות קוד אותם מביאים ממנהל המודעות של פייסבוק.
בקוד מסתתר מספר ייחודי לכל מנהל מודעות [למרות שניתן להקים מספר פיקסלים, אבל זה לפעם אחרת וקצת מיותר]
את הקוד או המספר אנו מגדירים באתר האינטרנט או בדפי הנחיתה והמכירה שלנו בחלק ה HEAD.

ברב מערכות דפי הנחיתה באיזור ההגדרות תמצאו חלק ברור להכניס את הקוד.
באתרי וורדפרס ניתן להוסיף קשר רחבה של תוספים שיאפשרו לכם לעשות זאת בקלות.

היכן כדאי להגדיר פיקסל של פייסבוק

מטרת הפיקסל של פייסבוק הוא לעקוב אחר האנשים שביקרו באחד הנכסים שלכם.
הנתונים נשמרים עד 180 יום.
על מנת לעקוב אחר המבקרים ולבנות קהל יש לבצע 2 שלבים:

  1. להכניס את הפיקסל בנכס הרצוי
  2. להגדיר קהל מותאם אישית לפי כתובת האתר או עמוד הנחיתה שרוצים לעקוב אחריו [הסבר בוידאו המצורף למעלה]

אחרי איזה נכסים כדאי לעקוב

  1. אתר האינטרנט שלך
  2. דפים מסויימים באתר: לפי מידע, מוצרים, כניסה לעגלה, סיום רכישה וכו
  3. דפי הנחיתה והמכירה
  4. דפי התודה
פורסם ב: BomSite, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם תגיות: איך להתקין את הפיקסל, איך עושים פרסום ממומן, הפיקסל, פייסבוק לעסקים, פרסום ממומן בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

127: האם החיים שלנו מעניינים את הלקוחות שלנו?

126: איך להתמודד מול השוואות ברשתות חברתיות ובכלל

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס