fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
איך להביא המון אנשים לוידאו חי בפייסבוק

אחד הדרכים האהובות עלי לשיווק העסק היא בעזרת וידאו חי בפייסבוק

[וכיום אפשר גם באינסטגרם וביו-טיוב]

אז מה זה בעצם וידאו חי?

ממש כמו שידור חי בטלווזיה אבל הרבה הרבה יותר.
האופציה המאפשרת לנו לעלות לשידור ישיר במדיה החברתית
וליצור שיח פעיל עם הצופים [שזה הדובדבן שבקצפת]
הצופה רואה אותנו בדרך כלל בדיליי של 3-4 שניות
אנו רואים את התגובות הכתובות של הצופים
ויכולים להגיב בחזרה במהלך הוידאו.
רואים את מספר הצופים בכל רגע נתון
מי הצטרף – הזדמנות נהדרת להגיד לו שלום.
והקהל יכול להגיב לנו על ישי שימוש ברגשות של המערכת
במהלך הסרטון.

בעצם זה מאפשר לנו לנהל שיח חי עם הקהל
ולקבל פידבק מיידי.

אני הרבה פעמים ממש מרגישה מול קהל כשאני עולה לשידור
בדיוק כמו בהרצאה או סדנה.

הפחד: הקיץ של אביה

לפני כמה זמן שאלתי בקבוצה שלי מי רוצה לעשות סירטון חי אבל חושש
הרב חוששים [מי שכבר התחיל ועשה, מכור]
אחד החששות שעלו שוב ושוב זה הקיץ של אביה, אני אעלה לשידור ואף אחד לא יהיה בקהל

לייב עם המון צופים על הקו – איך עושים את זה

ההמלצה היא להתייחס ללייב ממש כמו שמתייחסים לוובינר ולשווק אותו כמו וובינר או הרצאה

  • לשלוח מייל לרשימת התפוצה כמה ימים לפני ו 20 דקות לפני
  • לפרסם בפוסטים בעסקי ובאישי
  • לתזמן את הוידאו חי לפני שיראו
  • איך שמתחילים את הסרטון לשתף אותו עם כותרת מתאימה במקומות שרלוונטי [עדיף שמישהו אחר יעשה ויעזור לכם]
  • תעודדו את הצופים להגיב ולשתף
  • הסרטון צריך להיות לפחות 10 דקות
  • תשאלו שאלות, תעודדו אנשים לשאול שאלות ותענו להם [עדיף בצורה מסודרת]
  • תעלו סירטוני לייב באופן קבוע
  • אחרי שהסרטון נגמר, ערכו את הטקסט הנלווה לוידאו וקדמו אותו ממומן
  • תכינו מראש רשימות או אפילו מצגת ממש כמו בוובינר על מנת לתת לצופים ערך מדוייק ולא למלמל

אם אתם רוצים, אבל חוששים, גם מהקיץ של אביה
גם מהטכנולוגיה ואולי מהמצלמה
זה עוד משהו שנעבוד עליו בתוכנית #מחובריםללשיווק

תוכנית אימון בקבוצה סגורה
בה נתאמן על להרגיש בנוח מול המצלמה
ולהפיק סרטונים לשיווק וקידום העסק שלנו במהירות ובקלילות

דברו איתי אם אתם רוצים לדעת יותר
או עברו לפרטים המלאים לתוכנית להפקת סירטוני וידאו שיווקיים בקלות

וקדימה, לכו לעשות לייב 🙂

אם כבר עשיתם, ספרו לי בתגובות איך היה, זה סופר מסקרן אותי

 

 

פורסם ב: article, בלוג, מדריך פייסבוק תגיות: וידאו בפייסבוק, וידאו חי בפייסבוק, וידאו לעסק, שיווק בוידאו, שיווק בפייסבוק, שיווק בפייסבוק לעסקים, שיווק ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 634    2400


  • יש לך עסק של שירותים ועדיין לא הוצאת קורס דיגיטלי? רגע✋ חשוב לקרוא. גם אם לדעתך עדיין לא הגיע הזמן....
  • אני לא יכולה לעשות את זה עדיין כי: - אין לי קהילה. - אני לא יודעת איך לשווק באינסטגרם. -
  • אני הולכת לחסוך לכם המון זמן ותסכולים מיותרים להציג לכם את המצב כפי שהוא באמת בלי הבטחות מיותרות וכותברת מפוצצות
  • לפני המון שנים הייתי בבית ספר דתי ואני זוכרת שלמדנו את המשפט הזה והוא נשאר אצלי, המחשבה שעד הרגע האחרון
  • כמה עצות זהב שיעזרו לכם לייצר הרבה תוכן לשיווק גם לפרופיל האישי. תוכן שיגרום לאנשים לדעת שאתם קיימים, לדעת מה
  • אם עדיין לא שאלתם את עצמכם את השאלות האלו, תתחילו עכשיו. זה יהפוך את התוכן שלכם להרבה יותר מדוייק ובנוסף,
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס