fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
איך לקדם פוסט לקהל הנכון בחמש דקות

או איך לעשות boost post מבלי לבזבז כסף

כבר הרבה זמן בכל הדרכה פרטית לשיווק בפייסבוק אני אומרת את המשפט

“לא עושים ‘קדם פוסט’ מהדף” בנחרצות.

למה? 
# כי אפשרויות המיקוד עלובות
# כי בדרך כלל זה מוביל לאנשים שלא התכוונו שיראו את הפוסט

אז פייסבוק עשו כמה עדכונים שהופכים את הקידום ב-4 לחיצות לקידום הרבה יותר נוח
אבל רק למקרים מסוימים
אז בואו נצלול להדרכה
מתחת לכל פוסט מופיע כפתור כחול ‘קדם פוסט’ או Boost Post

לחיצה עליו מובילה למסך הבא

קדם פוסט בפייסבוק

שלב ראשון: בחירת קהלים

1. פרסום לאוהדי הדף – זו הסיבה העיקרית שאני השתמש ב Boost הקהילה שלי הם אנשים שבחרו ללחוץ לי לייק בדף ולכן הסיכוי שהמידע / המוצר שלי יעניין אותם גבוהה יותר.

2. אנשים שאוהבים את הדף וחברים שלהם – מבחינתי, אופציה פחות מומלצת. מיהם החברים שלהם?
בעבר, כאשר אפשרויות בחירת קהל היעד היו מצומצמות יותר זו הייתה אופציה נהדרת אך כיום היא פחות רלוונטית

3

3. בחירת קהל – כאן יש לנו 2 אופציות, לערוך קהל או לבנות קהל קבוע על מנת שנוכל לפרסם לו בלחיצת כפתור כל פעם

כיצד בונים קהל חדש?

** הדרכה זו רלוונטית גם לבחירת קהל כאשר מגדירים מודעה ממנהל המודעות **

4דפים

 Name: בחר שם לקהל, השם רלוונטי רק עבורך לשליפה מאוחרת.

Location: מיקום. ההמלצה היא בחירה לפי ערים. לדוגמא – רב הסדנאות שלי בראשון והסביבה אז הגדרתי קהל בראשון לציון. יש לכתוב את העיר באנגלית.
ניתן לבחור מספר ערים.
ניתן להוסיף רדיוס מסביב לעיר.

Age: גיל. בחרו את הגיל הרלוונטי של הלקוחות שלכם. לכל שירות ולכל מוצר יש טווח גילאים רלוונטים.
במידה ולא תבחרו את הגיל תקבלו עשרות לחיצות מפרופילים לא רלוונטים. (ילדים בני 15 לבגדי ילדים במקום אימהות בנות 25-36)

Gender: בחרו את מין הלקוח הרלוונטי למוצר/שירות שלכם. שימו לב- נשים הן כוח קנייה גדול יותר בפייסבוק למרות שיש יותר גברים.

בחירת תחומי עניין

Interest: תחומי עניין או דפים. עדיף לוותר על תחומי עניין ולהתאמץ יותר למצוא דפים רלווטים לקהל היעד שלנו. ישנן דרכים רבות לחיפוש הדפים עליהם אני מרחיבה בסדנאות לפרסום ממומן או בהדרכות.
המערכת לא מזהה את כל הדפים ולכן גלו סבלנות.
שמרו את הקהל לשימוש במועד מאוחר יותר וגם לפרסום הנוכחי.

ניתן להשתמש גם בקהלים שמורים שבנינו דרך מנהל המודעות דרך האופציה:
Audienes >> Saved Target Group
מדריך על פונקציה זו… ממש בקרוב

לאחר בחירת הקהלים הגענו לשלב התקציב.

6 תקציבבחרו תקציב מהרשימה או לחצו Choose Your Own
והכניסו את התקציב הרלוונטי עבורכם.
פרסום לאוהדים אינו מצריך תקציב רב – כמובן תלוי בכמות האוהדים.

כעת בחרו כמה ימים הקמפיין יפעל
מספר ימים לקמפיין ממומן בפייסבוקכמה כדאי? 3 ימים אבל כמובן תלוי במטרה.
שים לב: אם הקמפיין ירוץ 3 ימים והתקציב הוא 5$ עלות הקמפיין היא 15$

אז אם כבר אתם משתמשים באופציה Boost Post כדאי שתפיקו ממנה את המקסימום.

כמובן לקמפיין מתמשך עם מטרות מוגדרות יותר אני תמיד ממליצה להשתמש במנהל המודעות או הפאוור אדיטור

וכמובן, למקד את קהל היעד במקסימום האפשרי.
על הנושאים האלו אדבר לעומק בסדנת פייסבוק לפרסום ממומן הקרובה – לחצו לפרטים

עכשיו תורכם: יש לכם שאלה? כתבו בתגובות.
אפשר סתם לפרגן וכמובן, לשתף את כל הח’ברה שיפסיקו לבזבז כסף סתם 🙂

 

פורסם ב: article, BomSite, מדריך פייסבוק, שיווק בפייסבוק תגיות: מדריך למשתמש, פייסבוק, פרסום ממומן, שימוש בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס