fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
ביטול חוק ה-20% טקסט לתמונה בפייסבוק

אחד החוקים המטרידים יותר בפרסום בפייסבוק הוא חוק ה 20% טקסט על תמונה בעצם החוק אומר שלא ניתן לפרסם מודעה עם יותר מ 20% טקסט על התמונה על מנת לבדוק אם המודעה שלנו מכילה יותר מ 20% טקסט פייסבוק בנתה את כלי הרשת בעצם טבלה של 5 עמודות ו-5 שורות שיש אפשרות לשים טקסט על 5 קוביות. לרובכם כלי הרשת כבר לא יעבוד ובמקום זה תקבלו הפנייה לקריאה על החוקים החדשים. אל אף שהחוק לא בוטל עדיין אצל כל המפרסמים, פייסבוק הצהירה על ביטול החוק בסוף מרץ 2016 אבל לפני שנשמח עלינו לדעת שקיימת עדיין מגבלה. ככל שיש יותר טקסט על התמונה כך תהיה פחות חשיפה! של המודעה באותו תקציב. לכן, עלינו לחשוב לעומק אם כדאי לנו לוותר על המגבלה.

פייסבוק חילקו את כמות הטקסט של המודעות ל-4 רמות: OK, LOW, MEDIUM, HIGH

ככל שיש יותר טקסט על התמונה כך החשיפה תקטן. דוגמאות: OK תמונות ללא טקסט בכלל או עם מעט מאוד טקסט – יקבלו חשיפה רגילה oktextonimage LOW תמונות עם מעט טקסט – 20% טקסט, תקבל מעט יותר חשיפה. שימו לב, אם הוספתם לוגו בתחתית התמונה מדובר על יותר מ 20% מכיוון שמעכשיו פיסבוק מחשיבים את הלוגו כטקסט. lowinagetext MEDIUM ניתן להוסיף יותר טקסט, לדוגמא בחלק התחתון. המודעה תאושר אך תקבלו פחות חשיפות mediumtextonimage וכמובן HIGH  באופציה זו התמונה מלאה טקסט, כרגע אני לא בטוחה שזה רעיון טוב, לא רק בגלל העלויות של הקמפיין אלא מכיוון שפלאיירים מעולם לא עבדו בפייסבוק. hightextonimage ההמלצה שלי לא להשתולל עם זה. כמה שפחות טקסט! מה לא נכלל כטקסט

בהמשך לשינוים פייסבוק הודיעו שפריטים מסויימים לא יחשבו כטקסט:

  • פוסטרים של סרטים
  • עטיפות ספרים (מעניין מה זה אומר על EBOOK)
  • תמונות מוצר – כאשר רואים את כל המוצר ועליו מופיעה הטקסט כחלק מעיצוב המוצר
  • אינקוגרפיות
  • כריכה של אלבום מוסיקה או DVD
  • פוסטרים לקונצרטים, הופעות מוסיקה, סטנד אפ, אירועי ספורט
  • צילום מסך של אפליקציה או משחק
  • טקסט משפטי
  • קליגרפיה או סרטון מצוייר, קרירטורה

אז האם כדאי לפרסם מסרים עם טקסט רב על התמונה? בצעו ניסויים על מנת להחליט עד כמה זה רלוונטי במוצרים ובעמודים שלכם. עקרונית מבדיקות של פייסבוק אנשים לא מגיבים לתמונות עם מסר רק מדי על התמונה. כמו כן, צריך לבדוק עלויות של המרה. כי נכון, החשיפה תרד ככל שכמות הטקסט תגדל אך בשורה התחתונה חשוב איך זה משפיע על ההמרה וכמובן, זו בשורה משמחת לעסקים שזו הברירה היחידה שלהן. אם אתם רוצים ללמוד לעומק פרסום ממומן בפייסבוק וכיצד בונים קמפיין שמוביל ללקוחות, לחצו כאן לפרטים. ועכשיו אתם? מאושרים משינוי החוק? מה זה אומר על העסק שלכם? איזה שינויים תבצעו?

פורסם ב: article, BomSite
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 606    2352


  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
  • סטוצים.... ת
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס