fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
ביטול חוק ה-20% טקסט לתמונה בפייסבוק

אחד החוקים המטרידים יותר בפרסום בפייסבוק הוא חוק ה 20% טקסט על תמונה בעצם החוק אומר שלא ניתן לפרסם מודעה עם יותר מ 20% טקסט על התמונה על מנת לבדוק אם המודעה שלנו מכילה יותר מ 20% טקסט פייסבוק בנתה את כלי הרשת בעצם טבלה של 5 עמודות ו-5 שורות שיש אפשרות לשים טקסט על 5 קוביות. לרובכם כלי הרשת כבר לא יעבוד ובמקום זה תקבלו הפנייה לקריאה על החוקים החדשים. אל אף שהחוק לא בוטל עדיין אצל כל המפרסמים, פייסבוק הצהירה על ביטול החוק בסוף מרץ 2016 אבל לפני שנשמח עלינו לדעת שקיימת עדיין מגבלה. ככל שיש יותר טקסט על התמונה כך תהיה פחות חשיפה! של המודעה באותו תקציב. לכן, עלינו לחשוב לעומק אם כדאי לנו לוותר על המגבלה.

פייסבוק חילקו את כמות הטקסט של המודעות ל-4 רמות: OK, LOW, MEDIUM, HIGH

ככל שיש יותר טקסט על התמונה כך החשיפה תקטן. דוגמאות: OK תמונות ללא טקסט בכלל או עם מעט מאוד טקסט – יקבלו חשיפה רגילה oktextonimage LOW תמונות עם מעט טקסט – 20% טקסט, תקבל מעט יותר חשיפה. שימו לב, אם הוספתם לוגו בתחתית התמונה מדובר על יותר מ 20% מכיוון שמעכשיו פיסבוק מחשיבים את הלוגו כטקסט. lowinagetext MEDIUM ניתן להוסיף יותר טקסט, לדוגמא בחלק התחתון. המודעה תאושר אך תקבלו פחות חשיפות mediumtextonimage וכמובן HIGH  באופציה זו התמונה מלאה טקסט, כרגע אני לא בטוחה שזה רעיון טוב, לא רק בגלל העלויות של הקמפיין אלא מכיוון שפלאיירים מעולם לא עבדו בפייסבוק. hightextonimage ההמלצה שלי לא להשתולל עם זה. כמה שפחות טקסט! מה לא נכלל כטקסט

בהמשך לשינוים פייסבוק הודיעו שפריטים מסויימים לא יחשבו כטקסט:

  • פוסטרים של סרטים
  • עטיפות ספרים (מעניין מה זה אומר על EBOOK)
  • תמונות מוצר – כאשר רואים את כל המוצר ועליו מופיעה הטקסט כחלק מעיצוב המוצר
  • אינקוגרפיות
  • כריכה של אלבום מוסיקה או DVD
  • פוסטרים לקונצרטים, הופעות מוסיקה, סטנד אפ, אירועי ספורט
  • צילום מסך של אפליקציה או משחק
  • טקסט משפטי
  • קליגרפיה או סרטון מצוייר, קרירטורה

אז האם כדאי לפרסם מסרים עם טקסט רב על התמונה? בצעו ניסויים על מנת להחליט עד כמה זה רלוונטי במוצרים ובעמודים שלכם. עקרונית מבדיקות של פייסבוק אנשים לא מגיבים לתמונות עם מסר רק מדי על התמונה. כמו כן, צריך לבדוק עלויות של המרה. כי נכון, החשיפה תרד ככל שכמות הטקסט תגדל אך בשורה התחתונה חשוב איך זה משפיע על ההמרה וכמובן, זו בשורה משמחת לעסקים שזו הברירה היחידה שלהן. אם אתם רוצים ללמוד לעומק פרסום ממומן בפייסבוק וכיצד בונים קמפיין שמוביל ללקוחות, לחצו כאן לפרטים. ועכשיו אתם? מאושרים משינוי החוק? מה זה אומר על העסק שלכם? איזה שינויים תבצעו?

פורסם ב: article, BomSite, שיווק בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס