fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
לפרסם רק למי שעשה לי לייק וחידושים נוספים בפייסבוק

קהלים לפי מעורבות בעמוד הפייסבוק

אני חושבת שכבר עשרות פעמים שאלו אותי את השאלה הזו

“פירסמתי פוסט ואפילו קידמתי אותו בתשלום, עכשיו אני רצה לפרסם רק למי שעשה לייק לפוסט. זה אפשרי?”
ועשרות פעמים עניתי: לא.
אז מסתבר שאוטוטו זה עומד להשתנות.
לפני כמה חודשים פייסבוק שיחררה את האופציה לפרסם לקהל שצפה בסרטונים שלנו ולערוך קהלים מותאמים אישית לפי זמן הצפייה בסרטון בודד או מספר סרטונים.

ואוטוטו, הללויה, אפשרות הקהלים מותאמים אישית הולכים להתרחב בצורה משמעותית.

איך יוצרים את הקהלים?
ניגשים למנהל המודעות > בוחרים ‘קהלים’ > ‘צור קהל’ > ‘קהל מותאם אישית’
והשאיפה היא לראות את אופציית ‘קהל מהעבוד’ שעדיין לא פתוחה לכולם אבל השמועות אומרות שזה קרוב מאי פעם.

ללמוד יותר על יצירת קהלים ועל פרסום ממומן

בניית קהל מצופים בפוסט

התמונה והמידע מהאתר של jon loomer – למאמר המקורי באנגלית

האופציות:

  • כל מי שיצר מעורבות עם הדף: אוהדים, מבקרים, מעורבות בפוסטים וכו
  • כי מי שיצר מעורבות עם הפוסטים והמודעות שלך – עדיין אין אפשרות לפוסט ספציפי
  • אנשים שהקליקו על כפתור ההנעה לפעולה בעמוד
  • אנשים ששלחו הודעה לעמוד
  • אנשים ששמרו את העמוד שלך או פוסטים מהעמוד שלך

אני רואה כאן פוטנציל מדהים למיקוד מדוייק של קהל היעד ולפרסום הצעות ספציפיות.
לדעתי זה יוזיל משמעותית את עלות הפרסום ובמקביל ידרוש מאיתנו לייצר תוכן איכותי באופן קבוע.

לעודד לקוחות לתקשר איתכם בהודעות

לא לכולנו יש דפי נחיתה ולא כל סוג של קמפיין דורש דף נחיתה
דרך טוב מאוד לאסוף לידים ולהקל על התקשורת עם הלקוח
ועדיין לא להוציא את הלקוח מפייסבוק זה על ידי עידוד הלקוח לשליחת הודעה.
מהניסיון שלי בתחומים רבים הלקוחות מעדיפים לשלוח הודעה לא פורמלית מאשר להזין נתונים בטופס.
האפשרות פתוחה דרך הדף ודרך מנהל המודעות בחלק מסוגי הקמפיינים.

עידוד לשליחת הודעות – בניית מודעה מהדף

באיזור כתיבת פוסט סמנו את הלשונית ה-3 “מוצר/הצע”
ובחרו באופציה “גרום לאנשים לשלוח הודעה לעסק שלך”

 

כיצד להגדיר קמפיין שליחת הודעה ממנהל המודעות

כמובן בקורס לפרסום ממומן ניתן לקבל מידע מלא  להגדרת קמפיין

אלו הם 2 חידושים משמעותיים מתוך מגוון עצום של חידושים שכבר נכנסו ושיכנסו ב 2017

ב 13.12.16 אני עורכת הרצאה יוצאת דופן ב zoozoo bar ברוטשילד 32 בתל אביב
שילוב של בילוי ותוכן 🙂 בהרצאה אני הולכת לדבר על שיווק בפייסבוק ב 2017
והיכן כדאי להשקיע את האנרגיה. מקווה לראות אתכם שם 🙂
הרצאה פייסבוק על הבר

 

עכשיו אני אשמח לשמוע אתכם. האם תשתמשו בקידום מודעות?
האם אתם מצפים לאופציית הקהלים שהולכת להגע בקרוב?
איזה אופציות אין עדיין בפייסבוק וממש הייתם רוצים שיהיה?

 

פורסם ב: article, BomSite
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

127: האם החיים שלנו מעניינים את הלקוחות שלנו?

126: איך להתמודד מול השוואות ברשתות חברתיות ובכלל

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס