fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
לפרסם רק למי שעשה לי לייק וחידושים נוספים בפייסבוק

קהלים לפי מעורבות בעמוד הפייסבוק

אני חושבת שכבר עשרות פעמים שאלו אותי את השאלה הזו

"פירסמתי פוסט ואפילו קידמתי אותו בתשלום, עכשיו אני רצה לפרסם רק למי שעשה לייק לפוסט. זה אפשרי?"
ועשרות פעמים עניתי: לא.
אז מסתבר שאוטוטו זה עומד להשתנות.
לפני כמה חודשים פייסבוק שיחררה את האופציה לפרסם לקהל שצפה בסרטונים שלנו ולערוך קהלים מותאמים אישית לפי זמן הצפייה בסרטון בודד או מספר סרטונים.

ואוטוטו, הללויה, אפשרות הקהלים מותאמים אישית הולכים להתרחב בצורה משמעותית.

איך יוצרים את הקהלים?
ניגשים למנהל המודעות > בוחרים 'קהלים' > 'צור קהל' > 'קהל מותאם אישית'
והשאיפה היא לראות את אופציית 'קהל מהעבוד' שעדיין לא פתוחה לכולם אבל השמועות אומרות שזה קרוב מאי פעם.

ללמוד יותר על יצירת קהלים ועל פרסום ממומן

בניית קהל מצופים בפוסט

התמונה והמידע מהאתר של jon loomer – למאמר המקורי באנגלית

האופציות:

  • כל מי שיצר מעורבות עם הדף: אוהדים, מבקרים, מעורבות בפוסטים וכו
  • כי מי שיצר מעורבות עם הפוסטים והמודעות שלך – עדיין אין אפשרות לפוסט ספציפי
  • אנשים שהקליקו על כפתור ההנעה לפעולה בעמוד
  • אנשים ששלחו הודעה לעמוד
  • אנשים ששמרו את העמוד שלך או פוסטים מהעמוד שלך

אני רואה כאן פוטנציל מדהים למיקוד מדוייק של קהל היעד ולפרסום הצעות ספציפיות.
לדעתי זה יוזיל משמעותית את עלות הפרסום ובמקביל ידרוש מאיתנו לייצר תוכן איכותי באופן קבוע.

לעודד לקוחות לתקשר איתכם בהודעות

לא לכולנו יש דפי נחיתה ולא כל סוג של קמפיין דורש דף נחיתה
דרך טוב מאוד לאסוף לידים ולהקל על התקשורת עם הלקוח
ועדיין לא להוציא את הלקוח מפייסבוק זה על ידי עידוד הלקוח לשליחת הודעה.
מהניסיון שלי בתחומים רבים הלקוחות מעדיפים לשלוח הודעה לא פורמלית מאשר להזין נתונים בטופס.
האפשרות פתוחה דרך הדף ודרך מנהל המודעות בחלק מסוגי הקמפיינים.

עידוד לשליחת הודעות – בניית מודעה מהדף

באיזור כתיבת פוסט סמנו את הלשונית ה-3 "מוצר/הצע"
ובחרו באופציה "גרום לאנשים לשלוח הודעה לעסק שלך"

 

כיצד להגדיר קמפיין שליחת הודעה ממנהל המודעות

כמובן בקורס לפרסום ממומן ניתן לקבל מידע מלא  להגדרת קמפיין

אלו הם 2 חידושים משמעותיים מתוך מגוון עצום של חידושים שכבר נכנסו ושיכנסו ב 2017

ב 13.12.16 אני עורכת הרצאה יוצאת דופן ב zoozoo bar ברוטשילד 32 בתל אביב
שילוב של בילוי ותוכן 🙂 בהרצאה אני הולכת לדבר על שיווק בפייסבוק ב 2017
והיכן כדאי להשקיע את האנרגיה. מקווה לראות אתכם שם 🙂
הרצאה פייסבוק על הבר

 

עכשיו אני אשמח לשמוע אתכם. האם תשתמשו בקידום מודעות?
האם אתם מצפים לאופציית הקהלים שהולכת להגע בקרוב?
איזה אופציות אין עדיין בפייסבוק וממש הייתם רוצים שיהיה?

 

פורסם ב: article, BomSite
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 607    2355


  • מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "למה" וגם "למי" ? וגם "מה אחר כך" ? לפני כל פיסת תוכן שאני
  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס