fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
מדד הרלוונטיות בפייסבוק

פייסבוק מציגה נתון חדש למודעות ממומנות, מדד הרלוונטיות Relevance Score.
ציון המופיע אחרי 500 חשיפות של המודעה ומציין את רלוונטיות המודעה לקהל היעד.

מה קובע את ציון הרלוונטיות?

רלוונטיות המודעה לקהל היעד:

זהו בעצם אחד הנתונים החשובים ביותר להצלחת מודעה ומשפיעה באופן משמעותי על אפקטיביות המודעה ועל עלות המודעה. זו הסיבה שאני מתעקבת על פילוח קהל יעד רבות בסדנאות לפרסום ממומן בפייסבוק.

תגובת הקהל. מתבסס על תגובה חיובית או שלילית.

תגובה חיובית: מספר החשיפות של המודעה לחלק למספר הפעולות שבוצעו (לחיצה, המרה, לייק וכו')
מדד שלישי: כמות האנשים שביקשו להסתיר את המודעה. כאן עליכם לשים לב למספר החשיפות של המודעה מול קהל היעד.

בנוסף כדאי לשים לב לאיכות התמונה והמסר.

ככל שהמדד גבוה יותר מחיר ההקלקה יהיה נמוך יותר

מה תעשו על מנת לשפר את המודעות?

  • שנו ובחנו שוב ושוב את המסר של המודעהרלוונטיות פייסבוק
  • פלחו את קהל היעד למקסימום האפשרי
  • כל פעם שמדד הרלוונטיות יורד שנו תמונה או מסר

אבל, חשוב מאוד

המדד החשוב ביותר לכל מודעה זה התוצאה אותה אתם רציתם להשיג.
פייסבוק מציינת שזהו לא נתון חד משמעי.

אם אתם רוצים ללמוד יותר על פרסום ממומן
אתם מוזמנים לסדנה לפרסום ממומן בפייסבוק

פרטים מלאים על המדד מאתר פייסבוק

פורסם ב: article, מדריך פייסבוק, פייסבוק תגיות: סדנה לפרסום ממומן, פרסום ממומן בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 606    2352


  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
  • סטוצים.... ת
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס