fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
פייסבוק נותנים לנו יותר חופש בחירה


בחודשים האחרונים פייסבוק משפרים שוב ושוב את ממשק מנהל המודעות

כך שהפרסום הופך להיות קל ונגיש יותר.

מספר שינויים בקידום פוסט – להגיע לקהל יעד ממוקד יותר מומלץ לקדם פוסט דרך מנהל המודעות

1. כעת ניתן לראות תצוגה מקדימה של המודעה גם בצד (כמו בעבר) אבל גם כיצד המודעה תופיע בקיר. לא לשכוח להתאים את גודל התמונה.

2. ניתן לבחור אם המודעה תופיע רק בקיר או רק בצד. לשם כך לחצו על  Advanced Options  ובחרו אם המודעה תופיע רק בקיר או רק בצד. שימו לב שיש השפעה על מחיר המודעה.

3. סיפורים ממומנים לא נוצרים אוטומטית ויש לבחור את האופציה על ידי סימון Sponser Stroies

sponser-stories

 

שיפור במנהל המודעות

 

שינויים בקידום מודעה

כל השינויים חלים גם על קידום מודעות אך ישנם שינויים נוספים

1. יש לעלות תמונה בגודל 600*225 בניגול לתמונות הקטנות שהיו מופיעות בעבר

2. המודעה מופיע גם בקיר ויש תצוגה מקדימה

3. פייסבוק מציגה את גודל התמונה ומודיעה כאשר גודל התמונה לא אידיאלי

4. ניתן להזין 6 תמונות (על חידוש זה כבר כתבתי בעבר) כך שאוטומטית נוצרות 6 מודעות, פייסבוק תמצא את המודעה המועילה ביותר עבורך.

קידום מודעה

 

 

אהבתם? יש שאלות? ספרו לי כאן בתגובות.

רוצים ללמוד יותר כיצד לפרסם ולקדם את העסק שלך בפייסבוק? לחצו לפרטים על הדרכה אישית

פורסם ב: article, מדריך פייסבוק, פייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 606    2352


  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
  • סטוצים.... ת
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס