fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
חידושים בפייסבוק:ממשק מודעות, הודעות ישירות מהאתר ומצגת תמונות

במאמר זה אספר על מספר חידושים שנכנסו בפייסבוק בחודשים נובמבר ודצמבר שאתם חייבים להכיר.

כל נושא ההודעות קיבל תשומת לב מיוחדת.

ממשק המודעות החדש בפייסבוק

ממשק ההודעות בדף העסקי עבר מתיחת פנים משמעותית
כעת אנחנו יכולים לראות הרבה יותר מידע על שולח ההודעה
כגון: מקום עבודה, מגורים.
כמובן, רק אם הוא חבר שלכם בפייסבוק או שכותב ההודעה מציג את המידע הזה בפומבי.

האופציה המרגשת יותר היא “פתקים”
ניתן להוסיף הערות בצד לכל שיחה
ההערות גלויות רק למנהלי הדף.
אופציית הפתקים נמצאת בצד ימין למטה.

שליחת הודעות לדף הפייסבוק ישירות מהאתר שלך

פייסבוק עדכנה את התוסף לאתרים
וכעת ניתן להתקין באתר תוסף המאפשר שליחת הודעות ישירות לדף הפייסבוק העסקי שלכם (ראו דוגמא כאן באתר
בעמודה השמאלית) בנוסף ניתן להטמיע באתר אירוע שיצרתם בפייסבוק כך שניתן יהיה לצפות בפרטי האירוע ולאשר הגעה ישירות מהאתר.
להוראות מלאות כיצד לבצע לחצו

מדריך קצר: מדביקים את כתובת הדף שלכם ומקבלים קוד.
אם כבר התוסף מותקן אצלכם באתר אתם רק צריכים את החלק התחתון
חפשו את המילה: timeline והחליפו אותה ב messages או events

לאחר מכן הדביקו את הקוד במקום הנחוץ באתר.
בוורדפרס יש לבחור וויג’ט מסוג טקסט ולהכניס את הקוד.
וזו התוצאה.

הודעהלפייסבוק

יצירת מצגת תמונות ישירות מהדף

האופציה ליצירת וידאו ממצגת תמונות הייתה קיימת במנהל המודעות ועכשיו האופציה קיימת ישירות בדף ללא קשר לפרסום ממומן. היתירון הוא יצירת מצגת תמונות ללא צורך באמצעים נוספים.
החיסרון הוא שהמצגת מאוד פשוטה, ללא מעברים מעניינים וללא סאונד.

למה נשתמש? כאשר אנחנו רוצים להעביר מסר שהוא סיפור במספר תמונות.
וכמובן, רוצים לקבל יותר חשיפה.
ההמלצה שלי להשתמש בתמונות טובות שימשכו תשומת לב או תמונות אותנטיות.
גודל התמונות המומלץ הוא 1200×720 פיקסלים.
או תמונות ביחס של 16:9 או 4:3
החשיבות הגדולה היא שכל התמונות יהיו באותו גודל.

אני ממליצה להוסיף טקסט על התמונה על מנת להעביר מסר ממוקד יותר, אבל זכרו, עקרון ה 20% פועל גם כאן ולא ניתן לכתוב יותר מ 20% מלל על התמונה.

צרימצגתבמאמר הבא אעבור על החידושים בפרסום ממומן בפייסבוק בחודשיים האחרונים
ספרו לי, איזה חידוש הכי אהבתם ולאיזה חידוש אבם כבר ממש מחכים?

 

פורסם ב: article, BomSite תגיות: מדריך למשתמש, פייסבוק, שיווק בפייסבוק, שימוש בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

127: האם החיים שלנו מעניינים את הלקוחות שלנו?

126: איך להתמודד מול השוואות ברשתות חברתיות ובכלל

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס