fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
4 שעות עבודה בשבוע – טים פאריס

השנה נחשפתי לעולם חדש, ספרים קוליים, וכך נפתחהבפני האפשרות "לקרוא" לא מעט ספרים

אחד הספרים הוא "4 שעות עבודה בשבוע" של טים פאריס

מבחינתי אחד הספרים הטובים ביותר שנתקלתי בהם השנה.

הספר מדבר על: אפקטיביות, לחיות את החיים הטובים :), להרוויח כסף על ידי מסחר באינטרנט ועוד.

על הדברים החשובים בספר דיברתי בסרטון:

ישנם דברים נוספים שלא דיברתי עליהם בסרטון, טיפים פרקטיים להתיעלות.

כמו לפתוח מייל רק פעם אחת ביום (אצלו זה פעם בשבוע)

כמובן הטיפ הפראקטי ביותר שיש בספר הוא יישום עיקרות ה 80/20

אלו 20% מהפעולות שלנו בעסק יובילו ל 80% מההכנסות שלנו

הוא מציע ליישם את העיקרון על פעולות, מוצרים ואפילו לקוחות.

השאיפה שלי זה ליישם את הטיפ הזה במלואו.

עקרון ה 20/80 בשיווק

אחד הכללים ששמעתי השנה זה שיש להשקיע 30% משעות העבודה שלנו בשיווק.
מאתגר, לא?

אז חשבתי על כל פלטפורמות השיווק שאני משתמשת בהם:

פייסבוק: דף עסקי, דף פרטי, קבוצות כלליות, קבוצות בבעלותי לתמיכה בפייסבוק (מוזמנים להצטרף), פרסום ממומן בפייסבוק בלבד (רק כאן אני משקיעה כסף)
יו-טיוב
אתר
בלוג
רשימת תפוצה
נטוורקינג

וחשבתי איך אני יכולה לייעל את הפעולה שלי בפלטפורמות הללו,
גם לתת ערך משמעותי (החלטתי שזה מאוד חשוב לי השנה)
וגם לעבוד נכון ואפקטיבי.

אז זה מה שאני עושה:
מכינה וידאו כל שבוע – לי זה יותר קל מלכתוב מאמר
מעלה את הסרטון ליו-טיוב
מעלה את הסרטון לפייסבוק – לא כל שבוע למרות שיש יותר הפצה בפייסבוק
מטמיעה את הסרטון באתר שלי עם תוספות
ושולחת לרשימת התפוצה באהבה גדולה
לפעמים המאמר יעלה לפייסבוק לאחר מספר ימים (זכות ראונים יש תמיד למנויים 🙂 )
ותמיד יקודם בפייסבוק בתשלום

למה אני תמיד אקדם בפייסבוק בתשלום?
כי גיליתי שזה חוסך לי המון זמן שיווק!
אני מגיע לקהל שלי ולקהל פוטנציאלי
כולם חושבים שאני כל היום בפייסבוק (אני לא)
אני נשארת תמיד בתודעה
אני מקבלת חשיפה גבוהה
והאמת, אני גם רואה את התוצאות במספרים.
(אפשר ללמוד על הנושא יותר בלחיצה כאן)

חוץ מזה אני כותבת עוד פוסטים בדף העסקי פייסבוק לפחות עוד פעמיים בשבוע
אותם ניתן לתזמן מראש בתחילת השבוע

אם כל נושא השיווק האפקטיבי מעניין אתכם יותר, גם מבחינת ניצול הזמן וגם מבחינת התוצאות אתם מוזמנים לשאול שאלות. במידה ותהיה התעניינות רבה אכין הדרכה מצולמת מסודרת בנושא

פורסם ב: article תגיות: להגיע ללקוחות בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 607    2355


  • מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "למה" וגם "למי" ? וגם "מה אחר כך" ? לפני כל פיסת תוכן שאני
  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס