fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
מתי כדאי לקדם פוסט – 8 סיבות

כשאנחנו מגיעים לבניית קמפיין בפייסבוק יש לא מעט אופציות לקידום: מעורבות, תנועה,המרות, לידים ועוד.

מתי כדאי לבחור באופציה “מעורבות” ולקדם פוסט או אפילו ב”בוסט פוסט” שהוא כפתור ה”קדם” שיש לנו בעמוד העסקי מתחת לכל פוסט.
על זה דיברתי בפרק היום

ניתן להאזין גם ב:

  • YouTube
  • Spotify
  • Facebook
  • Google

להאזנה באפל

ההמלצה היא לעשות קמפיין מעורבות דרך ממשק מנהל המודעות ופחות לבחור באופצייה בוסט פוסט מהעמוד.

מתי כן לבחור “בוסט פוסט” ולקדם פוסט מעמוד הפייסבוק

  1. כאשר יש לכם קהל שכבר הוגדר במנהל המודעות
  2. כאשר הקמפיין הוא לזמן ממש קצר : 3-4 ימים
  3. כאשר התקציב נמוך
  4. שהוא נועד לתמוך בקמפיין

מתי לקדם פוסט

  • כאשר אני רוצה לבנות קהל מעורבות בעמוד של אנשים רלוונטיים – כאשר אני מקדמת פוסטים , גם אם זה לקהל גדול פייסבוק מסמן מי ביצע אינטרקציה עם הפוסטים, ניתן להגדיר את הקהל הזה ואז לשווק להם את השלב הבא
  • לבנות מערכת יחסים עם הקהילה או לבנות קהילה וליצור היכרות ואמון
  • להוביל להחלטת רכישה – סדרת פוסטים ממוקדים שיעזרו ללקוח להחליט לרכוש ממני
  • במקביל לקמפיין גדול שיש בו קמפיין תנועה או המרות על מנת לתמוך בקמפיין ושוב, להוביל להחלטת רכישה, לטפל בהתנגדויות, להציג חלקים נוספים בך או במוצר
  • כאשר אני מוכרת סדנה או מפגש לקבוצה קטנה ואין צורך בדף מכירה, ניתן ליצור פוסטים עם פרטי הסדנה . מתאים גם כאשר עדיין אין סליקה אוטומטית
  • לקידום מפגשים, טיפולים, יעוצים, אימונים וכל דבר 1:1 , עובד טוב יותר ובונה מערכת יחסים מאשר קמפיין לידים או המרות לדף נחיתה
  • כשאני רוצה לתת הרגשה אורגנית “זה לא מודעה”
  • ותכל’ס – בכל פוסט שאני כותבת. כי אם יצרתי אותו יש לו משמעות וטעם ולמה לחכות ולבנות רק על חשיפה אורגנית?

מועדון השיווק לעסקים קטנים
מועדון השיווק בפייסבוק


יש לי בקשה

יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?

אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע

אנחנו ניפגש בכל יום חמישי ב 12:00 בבוקר להקלטת פרק חדש בשידור חי בעמוד העסקי שלי בפייסבוק.

ושתהיה לכם שנה מלאת עצמאות 🙂

  • WordPress
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
פורסם ב: BomSite, בלוג, פודקאסט, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, שיווק באינסטגרם, שיווק בפייסבוק תגיות: יצירת תוכן, כתיבת תוכן, פוסטים לאינסטגרם, פוסטים לפייסבוק, פפוסטים לעסק, תוכן איכותי
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס