כשאנחנו מגיעים לבניית קמפיין בפייסבוק יש לא מעט אופציות לקידום: מעורבות, תנועה,המרות, לידים ועוד.
מתי כדאי לבחור באופציה “מעורבות” ולקדם פוסט או אפילו ב”בוסט פוסט” שהוא כפתור ה”קדם” שיש לנו בעמוד העסקי מתחת לכל פוסט.
על זה דיברתי בפרק היום
ניתן להאזין גם ב:
להאזנה באפל
ההמלצה היא לעשות קמפיין מעורבות דרך ממשק מנהל המודעות ופחות לבחור באופצייה בוסט פוסט מהעמוד.
מתי כן לבחור “בוסט פוסט” ולקדם פוסט מעמוד הפייסבוק
- כאשר יש לכם קהל שכבר הוגדר במנהל המודעות
- כאשר הקמפיין הוא לזמן ממש קצר : 3-4 ימים
- כאשר התקציב נמוך
- שהוא נועד לתמוך בקמפיין
מתי לקדם פוסט
- כאשר אני רוצה לבנות קהל מעורבות בעמוד של אנשים רלוונטיים – כאשר אני מקדמת פוסטים , גם אם זה לקהל גדול פייסבוק מסמן מי ביצע אינטרקציה עם הפוסטים, ניתן להגדיר את הקהל הזה ואז לשווק להם את השלב הבא
- לבנות מערכת יחסים עם הקהילה או לבנות קהילה וליצור היכרות ואמון
- להוביל להחלטת רכישה – סדרת פוסטים ממוקדים שיעזרו ללקוח להחליט לרכוש ממני
- במקביל לקמפיין גדול שיש בו קמפיין תנועה או המרות על מנת לתמוך בקמפיין ושוב, להוביל להחלטת רכישה, לטפל בהתנגדויות, להציג חלקים נוספים בך או במוצר
- כאשר אני מוכרת סדנה או מפגש לקבוצה קטנה ואין צורך בדף מכירה, ניתן ליצור פוסטים עם פרטי הסדנה . מתאים גם כאשר עדיין אין סליקה אוטומטית
- לקידום מפגשים, טיפולים, יעוצים, אימונים וכל דבר 1:1 , עובד טוב יותר ובונה מערכת יחסים מאשר קמפיין לידים או המרות לדף נחיתה
- כשאני רוצה לתת הרגשה אורגנית “זה לא מודעה”
- ותכל’ס – בכל פוסט שאני כותבת. כי אם יצרתי אותו יש לו משמעות וטעם ולמה לחכות ולבנות רק על חשיפה אורגנית?
יש לי בקשה
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
אנחנו ניפגש בכל יום חמישי ב 12:00 בבוקר להקלטת פרק חדש בשידור חי בעמוד העסקי שלי בפייסבוק.
ושתהיה לכם שנה מלאת עצמאות 🙂