fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
שביל הזהב ללקוחות שלך בפייסבוק – פעילות בקבוצות

בעוד שפעילות בדף העסקי שלך בפייסבוק חשובה מאוד ליצירת נוכחות בפייסבוק,

ליצירת מיתוג , לשירות לקוחות ועוד

קיימות פעילויות נוספות שניתן לבצע בפייסבוק על מנת להגיע ללקוחות שלך.

אחת הדומיננטיות שבנהן היא פעילות בקבוצות.

פעילות נכונה בקבוצות היא מכרה זהב שאם נפעל בו נכון נוכל להגיע ללקוחות רבים.

צפה בסרטון ולמד כיצד להגיע ללקוחות שלך דרך פעילות נכונה בקבוצות:

מהם קבוצות בפייסבוק?

בעבר הנושא התנהל בעיקר בפורומים ברחבי האינטרנט.

קבוצות שהתאגדו תחת תחום עניין משותף על מנת להשיג או להחליף מידע.

בפייסבוק קיימת קבוצה לכל נושא שניתן לחשוב עליו.

בפייסבוק לא ניתן להסתתר יותר מאחורי כינוי וכולנו חשופים.

כך, אם הסתקרנו מתגובה מסויימת ניתן בלחיצה אחת להגיע לפרופיל האישי וליצור עם האדם קשר בקלות.

 איך נמצא את הקבוצה המתאימה לנו?

התנהלות בקבוצות בפייסבוק
התנהלות בקבוצות בפייסבוק

נשתמש בשורת החיפוש ונקליד מילות מפתח, נלחת על זכוכית המקלדת

ולאחר מכן נבחר 'קבוצות'

מומלץ לחשוב לוא דווקא על התכום שלנו אלא לחשוב היכן נמצאים הלקוחות שלנוץ

לדוגמא אם אני מאפרת אני לא מחפשת קבוצות העוסקות ישירות באיפור,

שם כנראה יהיו בעיקר מאפרות אחרות וקבוצה זו תהיה רלוונטית לנו

ללימוד התחום ולשיחה עם קולגות.

המטרה האמיתית היא חיפוש קבוצות בהן יש נשים.

קבוצה טובה היא קבוצה שיש בה שיח. עדיף שיח שרלוונטי לכם ואתם יכולים להשתלב בו.

כאשר קבוצה היא "לוח מודעות" כולם מדביקים את הפרסום שלהם ויוצאים,

רובם אפילו לא נכנסים לקבוצה אלא מפרסמים את המודעה ישירות מהעמוד

על ידי שיתוף בקבוצה

 10 טיפים להתנהלות בקבוצות שתוביל ללקוחות

  1.  קראו את מסמך האודות של הקבוצה: כאן תלמדו מה מותר ומה אסור. אם יש ימי פרסום קבועים ומה האג'נדה הכללית של הקבוצה.
  2. נסו להבין את הלך הרוח של הקבוצה: קראו את השרשורים, ראו כיצד מדברים בקבוצה וכיצד אתם יכולים להשתלב בשיח.
  3. בימים הראשונים עברו על השרשורים בקבוצה והגיבו בצורה טבעית. ללא רצון לפרסם. אל תשתתפו רק בדיונים בהם אתם מציגים את המקצועיות שלכם אלא גם בדיונים שנושאים אחרים. עדיף לא ללחוץ לייק אלא להגיב, אפילו במילה. כאשר אתם מגיבים מופיע התמונה שלכם בקטן וכך הנוכחות שלכם חזקה יותר.
  4. אל תפרסמו מלבד בימי פרסום – יוצר אנטי בקבוצה . בגדול אנשים מסננים פרסומות. דיון רלוונטי המשלב את העסק שלכם וימשוך תגובות יגרום ליותר יחס
  5. אם לא הבנתם משהו בנוגע להתנהלות בקבוצה, תשאלו. באופן אישי את מנהל הקבוצה או על קיר הקבוצה.
  6. אם מחקו הודעה שלכם, אל תעלבו, מיותר. תמשיכו כרגיל.
  7. הציגו את עצמכם הצורה מסודרת לאחר כמה ימים של פעילות טבעית אם הנושא מקובל בקבוצה.
  8. כאשר יש שאלה שנוגעת למקצוע שלכם כאן יש לכם הזדמנות להציג את המקצוענות שלכם.
  9. לאחר פעילות במספר קבוצות בחרו רק את הקבוצות הרלוונטיות לכם שנוח לכם להיות בהם פעילים. בחרו כ-3 קבוצות רלוונטיות על מנת שלא תבזבזו זמן רב מדי.
  10. בקבוצות מתנהלים דרך הפרופיל האישי על מנת שאנשים יגיעו לפרופיל העסקי קשרו בין הפרופיל האישי לפרופיל העסקי שלכם.

לקבלת טיפים נוספים על בקרו בדף הפייסבוק BomSite: לנוכחות באינטרנט | פייסבוק

פורסם ב: article, פייסבוק תגיות: להגיע ללקוחות בפייסבוק, קבוצות בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 607    2355


  • מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "למה" וגם "למי" ? וגם "מה אחר כך" ? לפני כל פיסת תוכן שאני
  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס