fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
נענשת כי השתמשת בפרופיל האישי כעסקי? זה מה שתעשה

לא הקשיב לי וקיבל עונש!

איש חביב שהיה אצלי בסדנה התקשר אלי אתמול וסיפר לי שפייס שלחו לו הודעה “אתה משתמש בפרופיל האישי כעסקי ו…. יאללה ביי” היום אין לו פרופיל אישי, רק עסקי.
אמרתי לו בסדנה ואני אומרת לכם עכשיו, הפרופיל האישי הוא אישי ולא נקרא “ששון חומרי בניין בבת ים” אלא “ששון כהן”
בתמונת הפרופיל של הפרופיל האישי לא יופיע הלוגו שלכם אלא התמונה האישית שלכם.

notmixלמה? כי זה טוב לעסקים!
למה? כי אנשים מדברים עם אנשים!
למה? כי אם אני רוצה להיות חברה שלכם זה לא אומר שאני רוצה להיות לקוחה שלכם!
למה? כי פייסבוק לא מרשה!
למה? כי אני אמרתי. ותשמעו ממני, אני יודעת מה אני אומרת
ועכשיו ברצינות ובהרחבה

פייסבוק מאפשרת לנו בנוסף לדף האישי שהוא דף חברים לפתוח דפים עסקיים על מנת לקדם עסק / מוצר / אג’נדה וכו.
דף האוהדים בפייסבוק נצפה גם על ידי אדם שאין לו חשבון בפייסבוק ויכול לאסוף כמות אין סופית של אוהדים שיכולים לעקוב אחר התכנים בדף.
דף החברים אינו מיועד לשיווק, שימו לב, אנשים שהחליטו שהם רוצים להיות חברים שלכם מתעניינים בכם (לפעמים  🙂 ) ולא בעסק שלכם.

כאשר תשמשו בדף החברים לשיווק וחברים יפסיקו להגיב הם לא יראו יותר את התכנים שלכם.
האלגוריים של פייסבוק קובע שמי שיראה את התכנים שלכם זה בדרך כלל מי שיש לו אינטראקציה עם הדף.
נכון, מדי פעם נשתף מידע מהדף העסקי לאישי ועוד אך יש לבצע הפרדה.

איך פייסבוק מזהה דף אישי שמשתמשים בו כדף עסקי?

שם הדף – שם הדף צריך להיות שמך הפרטי ושם המשפחה ולא שם העסק
דיווחים – ניתן לדווח לפייסבוק על שימוש לרעה בדף על ידי לחיצה.
ויש לפייסבוק דרכים נוספות, נסתרות יותר או פחות.

מה העונש?

פייסבוק ממירה את הפרופיל האישי לעסקי. מה זה אומר?
לדוגמא שם הדף האישי היה: ששון הובלת דירות
שם הדף העסקי הוא: ששון הובלת דירות בכל הארץ.
כרגע יהיה לכם חשבון עם 2 דפים עסקיים: “ששון הובלת דירות” ו”ששון הובלת דירות בכל הארץ” בלי פרופיל חברים.

אז מה עשינו? איך מתקנים את המצב

פותחים חשבון נוסף בפייסבוק עם כתובת EMAIL אחרת בשם “ששון כהן” (השם האמיתי של המשתמש)
מהחשבון הזה נכנסים ל-2 הדפים ומסמנים “אהבתי”
יוצאים מהחשבון החדש ונכנסים לחשבון הישן
נכנסים לכל דף עסקי, בוחרים בניהול: ערוך דף > נהל תפקידי ניהול
או לחלופין לוחצים על “צפו בסימני אהבתי” ומוסיפים את הפרופיל החדש כמנהל לדף.
עכשיו מה שקורה זה שיש לכם 2 דפים עסקיים וצריך לחשוב טוב עם איזה כדאי להמשיך להתנהל.
במקרה של הלקוח שלי לפרופיל העסקי המקורי היו פחות מ-200 לייקים אז איחדתי לו את הדפים

כיצד ממזגים 2 דפים עסקיים

על קצה המזלג
* הדף הקטן ימוזג עם הגדול
* כל הנתונים בדף הקטן ימחקו לצמיתות – קחו בחשבון
סדר הפעולות
נכנסתי לדף עם מספר האוהדים הקטן ושיניתי את שמו לשם הדף הגדול עם התוספת 1 בסוף “ששון הובלת דירות1”
נכנסתי לניהול הדף עם מספר האוהדים הגדול יותר
בחרתי ערוך דף> עדכן פרטי מידע> הגדרות
בחרתי: מזג דפים דומים והמשכתי לפי ההוראות של פייסבוק במסכים המופיעים.
אז ככה פתרתי את הנושא של ששון, אבל עדיין אני ממליצה לפצל בין הדפים ולעבוד מסודר.
בהצלחה. יש לכם שאלות? תגובות? אשמח לשמוע

 רוצים לדעת עוד איך תקדמו את הדף שלכם בפייסבוק? לחצו

קרדיט לתמונה

פורסם ב: article, שיווק בפייסבוק תגיות: מדריך למשתמש, ניהול דפים עסקיים בפייסבוק, פייסבוק, שימוש בפייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

127: האם החיים שלנו מעניינים את הלקוחות שלנו?

126: איך להתמודד מול השוואות ברשתות חברתיות ובכלל

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס