fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
2 תבניות מוכנות לפוסטים בפייסבוק או אינסטגרם

2 תבניות לפוסטים שאפשר להשתמש בהם שוב ושוב ודוגמאות למטפלים ויועצים

מה הכוונה תבניות לפוסטים? 

תבניות לפוסטים זה בעצם פוסט "השלם את החסר" שבו אתם מכניסים את החלק שלכם

כשאני בונה תבנית אני חושבת על מסע הלקוח, פסיכולוגיה של שיווק ואסטרטגיה.

כאן בחרתי 2 תבניות מתוך 365 ימים של תוכן ששם אני נותנת כל חודש חוברת עם תבניות, רעיונות, כותרות ועוד
יחד עם דוגמאות שיכולות לפתח לכם את הדמיון

אני רוצה שתקחו את התבניות וכבר עכשיו תכתבו פוסט לפייסבוק או לאינסטגרם שלכם

אפילו נסו להשתמש באותה תבנית למספר פוסטים שונים, כי זה קסם נוסף של תבניות

אז קדימה

בואו נראה דוגמאות לתבניות לפוסטים

[כאלה שקיבלו בעבר מנויים ב 365 ימים של תוכן]

ודוגמאות איך להשתמש בהם

תבנית בסגנון "ישר ולעניין" המטרה היא מכירה

התבנית

איך היה נראה השבוע/היום/החודש שלך אם [תוצאה שהלקוח רוצה]

[תארו אופציות של הרגשה. היית רגוע יותר, היה לך יותר זמן ל… היה לך ביטחון עצמי גדול יותר…]

זה מה שאני רוצה לגרום לך להרגיש, כל יום, כל הזמן

ומגיע לך להרגיש את זה 

אם עדיין לא הגעת למקום הזה שרק מחכה לך אני כאן עבורך עם התוכנית/שירות/ מוצר [שם ותיאור]

למה לעכב את [התוצאה] שצריכה להיות שלך כבר עכשיו?


{אפשר להוסיף סיפור מקרה קצרצר או המלצה על לקוח שלא היתה לו את התוצאה וקיבל אותה תוך X זמן מהצטרפות]

דוגמאות לשימוש בתבנית:

דוגמא 1 – שיווק

איך היה נראה החודש שלך אם כל הפוסטים שלך היו מתוזמנים מראש כבר ב 2 לחודש?
או אם היית יושבת על זה רק יום אחד בשבועיים?

אם היה לך ברור שכל התכנים שלך כבר מוכנים לפייסבוק ואינסטגרם ולא צריך כל בוקר מחדש לחשוב
"וואו, מה אני אכתוב היום?
וואו אני לא מאמינה ש 3 ימים כבר אין לי תוכן.
רגע, אני חייבת לעצור ולחשוב על מה אני מצלמת וידאו היום"

נכון שזה הקלה מטורפת?

איך היית מרגישה אם כל יום היית נכנסת לאינסטגרם רק לראות כמה לייקים ועוקבים נוספו, לענות מעט למגיבים, לראות כמה הצטרפו לרשימת תפוצה או רכשו את המוצר [תלוי בהנעה לפעולה שלך]


המנויות ל 365 מספרות לי שהם מרגישות : כיף, הקלה מטורפת, הרגשת הצלחה
והן גם מרוצות שהקהילה גדולה, שיש יותר נרשמים לתפוצה ויש יותר מכירות.

זה מה שאני רוצה לגרום גם לך להרגיש, כל הזמן.
מגיע לך להרגיש ככה, בטח עכשיו עם כל מה שקורה מסביב.

אם עדיין לא הגעת לזה, אם חשוב לך ליצור תוכן איכותי ואפקטיבי ולא לבזבז על זה יותר מדי זמן, 365 ימים של תוכן בדיוק בשבילך.

למה לעכב את ההצלחה, השפע והשקט שיכול להיות גם לך?
בטח עכשיו ש 365 ימים של תוכן במבצע יום הולדת מטורף?
אז קדימה, הגיע הזמן שגם לך יהיה קל יותר ועם זאת התוצאות יהיו אפקטיביות יותר

[ראיתם, גם דוגמא וגם הנעה לפעולה 😀 ]

דוגמא 2 – מנחת הורים, מטפלת 

תארי לך שנגמר היום ואת מבינה שהיום לא היו צעקות בבית, לא הרמת את הקול פעם אחת, לא היה צריך.

איך זה היה גורם לך להרגיש? 

שמחה? הקלה? שלווה? סיפוק? [אפשר להוסיף לפי ההיכרות עם הלקוח]

במקום יסורי מצפון, עייפות נפשית, תסכול.

אני רוצה לעזור לך לסיים את היום שמחה, מסופקת, רגועה. בעצם לעבור את כל היום רגועה 🙂

יש לך רק צעד קטן לעשות וכדאי לא להתעכב ולעשות את זה עכשיו.
בקורס "אמא רגועה" אתן לך את כל הכלים [מה קורה בקורס] ותוך 20 יום כבר תראי שינוי שעכשיו את רק חולמת עליו, אולי אפילו לא מאמינה שהוא אפשרי.
ובשביל לעשות לך את ההחלטה קלה יותר עד שבת יש 40% הנחה 

דוגמא 3 – תזונה

תארי לך שעוד כמה שבועות את פותחת את הארון, שולפת את הג'ינס הזה שאת שומרת כבר הרבה זמן, למרות שהוא לא עולה עלייך כבר כמה שנים , מכניסה רגל ועוד אחת , מרימה את הריצ'רץ והכפתור נסגר, פשוט נסגר. הגעת ליעד

אחרי שכמעט נשברת, אחרי שלא האמנת – הגעת ליעד
כי מצאת את הדרך הנכונה עבורך, עשית, והצלחת

איך זה מרגיש? תחושה של הישג? גאווה? ניצחון? שמחה?
תרשי לעצמך לטבול בהרגשה הזאת.

אבל למה היא לא מגיע? כי לא מצאת עדיין את הדרך שנכונה עבורך שמתאימה ל [הסבר לפי המקצוע]
היעד שלך לא כזה רחוק ואני כאן לעזור לך להגיע אליו
נתחיל ב 10 שבועות של שינוי הרגלים ונמשיך יחד עד היעד בעזרת התוכנית "כאן אוכלים בכיף" , נותרו 2 מקומות למחזור הבא, אחד מהם שמור לך.

** טוב, המייל נעשה ארוך יותר ממה שחשבתי, אבל בא לך בכל זאת עוד דוגמא? 

תבנית : השלבים בתהליך – באינסטגרם כדאי קרוסלה

כולנו רוצים [תוצאה שהלקוח רוצה]

אבל [האתגר של הלקוח]

אחרי [הצגת ניסיון ומקצועיות]

הגעתי למסקנה / נוסחה / שיטה 

אלו 4 השלבים שיעזרו לך [להגיע למטרה]

[פירוט 4 השלבים]

הנעה לפעולה 

אלו השלבים שעובר כל לקוח שלי בתוכנית….

אם חשוב לך לדעת עליהם יותר , אני אדבר עליהם בהדרכה חינמית ב..

מה יעזור לך להתחיל ליישם את השלב הראשון?


דוגמא

כולנו רוצים להגיע למקסימום תוצאות במינימום זמן

לבנות קהילה גדולה ולהעביר לשלב הבא.

איך עושים את זה היום זה ברור לנו, תוכן.

אבל הבעיה היא שזה לוקח מלא זמן, בעיקר שלב חיפוש הרעיונות
וגם ההבנה מה כדאי לכתוב או להגיע בוידאו ואיך להניע לפעולה.


כמומחית לשיווק באמצעות תוכן כבר 12 שנה, אני שומעת את המשפטים האלו כבר לא מעט זמן

"זה לוקח לי שעות" , "אני מרגישה שאני עובדת בפייסבוק" , "עד שכתבתי משהו אף אחד לא נירשם" .

אלו 5 השלבים שיעזרו לך – לאחר שברור לך מה מוכרים ומי הלקוח האידיאלי

  • שבו פעם בשבוע או אפילו שבועיים עם הקיט של "365 ימים של תוכן" בו כבר הכנתי עבורכם הכל לאחר המון מחשבה.
  • עברו על הרעיונות והתבניות וראו מה מתחבר ללקוח שלכם ולמטרה. בואו עם ראש פתוח
  • בשלב ראשון כתבו את כל התכנים או התסריטים בגוגל דוק או WORD
  • פתחו קנבה להוספת תמונות או עיצוב קרוסלות ואפילו רילס קצרים
  • ועכשיו – קדימה לתזמן הכל דרך הביזנס סוייט וזהו

זה הזמן להתחיל לחסוך זמן ולקבל יותר תוצאות על כל פיסת תוכן, וזה רק ב 1 שח ליום 🙂
כאן מצטרפים: https://www.bomsite.co.il/365daysofmarketing/

דוגמא 2 מדריכת שינה

כולנו רוצים לילה שלו ושקט

הבעיה היא שהוא קם לפחות 3 פעמים בלילה ולפעמים לוקח שעות להרדים שוב
אחרי ליווי של עשרות משפחות לשינה טובה
איגדתי לכם 4 שלבים ליצירת שינה טובה לילדים מעל גיל 5 חודשים

/סליחה- אני מחרטטת כי אני לא מבינה בתחום / 

  1. אל תוותרו על שינת הצהריים ילד עד גיל שנה צריך לישון X שעות ביום
  2. מקלחת לפני השינה היא חובה
  3. אל תוותרו על טקס שינה הכולל….
  4. ילד ישן במיטה ולא על הידיים

כמובן אלו רק 4 עצות על קצה המזלג מתוך המדריך המפורט שהכנתי לכם "בייבי סליפ" למי לשלוח? 

————————-

שימו לב שלא השתמשת אף פעם בתבנית בדיוק באותו אופן, הרעיון הוא לקחת את התבנית למקום שלכם

וליצוק בה גם את הערכים והשפה שלכם.

חוץ מתבניות ב 365 ימים של תוכן מחכה לכם
הקיט החודשי

  • רעיונות לרילס
  • כותרות ו HOOK שמושכים תשומת לב לקרוא את כל הפוסט או המייל
  • שאלות פתוחות ליצירת ויראליות
  • ציטוטים ורעיונות ליצירת מוטיבציה והשראה אצל הקהל שלך
  • בנוסף כל חודש – כלי ליצירת תוכן בקלות

וכבר זמין עבורכם עם ההצטרפות

  • הדרכות ליצירת תוכן ושיווק אורגני
  • הקורס לעיצוב תמונות בדיגיטל
  • הדרכה לתכנון שנה שיווקית
  • הקיט של החודש הנוכחי
  • שלל קבצים שיעזרו לך ליצור תוכן בקלות ולנהל את השיווק בעסק

כאן מצטרפים: https://www.bomsite.co.il/365daysofmarketing/

🙂

רוצים לקבל הראה על כל פרק חדש, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ


כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Spotify

קודם

פתרונות ליצירת תוכן ממש בקלות

פורסם ב: article, בלוג, שיווק ,מיינדסט וניהול עסק, שיווק באינסטגרם, שיווק בפייסבוק תגיות: איך לפתוח עסק, איך עושים באינסטגרם, לקוחות מאינסטגרם, פרסום העסק, שיווק באינסטגרם, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק העסק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

133: 9 רעיונות לפוסט הראשון שלך ברשת – ומה באמת עוצר אותך לכתוב אותו

2 תבניות מוכנות לפוסטים בפייסבוק או אינסטגרם

132: 7 דרכים לשווק בקלילות מבלי להרגיש מכירתיים וחופרים

131: הדבר האחד שחייב להיות לך בעסק ומבטיח לקוחות באופן קבוע

130: מעלה תוכן ועדיין אין מספיק לקוחות? זאת הסיבה!

129: איך להוריד את עלות הליד לרשימת תפוצה ב 50%

128: מאיפה הגיעו אלי הכי הרבה לקוחות בחינם

127: האם החיים שלנו מעניינים את הלקוחות שלנו?

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס
    האתר משתמש בקוקיס על מנת לתת שירות וחוויה מותאמת בהמשך והצעות ממוקדות בפייסבוק. אם את.ה ממשיכ.ה לגלוש ולהשתמש באתר את.ה מאשר שימוש בקוקיס.