fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
איך לגרום לגוגל למצוא אתכם בפייסבוק

מערכת החיפוש של פייסבוק משתפרת מדי יום אבל עדיין לוקה בחסר.
בכל מקרה בעולמנו אנו החשיבות הגדולה היא שימצאו אתכם בגוגל וכמה שיותר מהר. לחלקנו החשיפה בפייסבוק היא החשיפה העיקרית ברשת או הדומיננטית והפעילה ביותר ולכן , החשיבות גדולה יותר. אז איך גורמים לגוגל למצוא אותי:

1. כותרת העמוד: כותבת העמוד = שם העמוד צריכה להיות ברורה וכוללת ביטויי חיפוש משמעותיים לתחום שלכם. העיסוק שלכם והייחודיות. לא סלוגן ולא משפט מקסים ככל שהוא יהיה אבל לא אומר לאף אדם מלבדכם כלום. כאשר אתם זה העסק רצוי להכניס את שמכם לכותרת הדף. הכותרת צריכה להיות בעברית, כאשר אנו בפייסבוק אנו מקלידים בעברית ואין סיבה שנעבור לאנגלית על מנת לחפש שירות מסוים. בנוסף, עצוב, אבל אחוז גדול מהישראלים לא ממש כותבים אנגלית, אז חבל שלא ימצאו אתכם

2. אודות – חלק האודות בגף מחולק ל-2 תיאור קצר ותיאור ארוך. תיאור קצר – שורה וחצי ומבהירה את הפעילות שלכם / מטרת הדף / הנעה לפעולה. אני ממליצה שהיא תכלול דרך להתקשרות. טלפון או אתר. תיאור ארוך: זהו מידע שהייתי חושבת עליו לעומק, תיאור ארוך צריך לשקף את העסק שלכם ואת השירותים שלכם. כתבו אותו במסמך וורד ואז העתיקו לפייס. מספר פסקאות מפורטות המספרות “מה אתם יכולים לעשות עבורי, הלקוח” פחות קורות חיים, בפסקאות אלו הכניסו ביטויי מפתח, את השם המלא שלכם, מושגים שאנשים מחפשים (בלשון העם ולא שפה מקצועית) בנוסף, בהגדרות הדף קיימים שדות נוספים, גם בהם הייתי מכניסה מלל עשיר בביטויי מפתח בתחום שלי. מלל אשר מספר ללקוח מה אני יכולה לעשות עבורו.

3. אפליקציות / טאבים – כמו את איזור האודות גם את האפליקציות גוגל סורק. שימו לב שגוגל סורק רק אפליקציות אשר מאפשרות בתוכם מלל חופשי. לא ניתן לסרוק מלל על תמונה. ניתן להשתמש באפליקציית HTML פשוטה (לחץ לקישור) ולהוסיף תוכן על השירותים שלכם, שירות ספציפי שרוצים לקדם, סדנה וכו. דרך אחת להתקנת אפליקציה HTML שעובדת טוב: בדף הפייסבוק של BOMSITE קיימת קובייה “שיעור שיווק בפייס” בתחתית העמוד כתוב “אפליקציה זו ניתנת להתקנה חינם-התקן אותה כעת”. איזור העריכה של האפליקציה (כמו באפליקציות רבות) לא עובד באקספלורר ולכן מומלץ להשתnש בדפדפן כרום.

4. פתקים – גוגל סורק תוכן פתקים ומתייחס אליהם כמאמרים ברשת. יש להשתמש בפתקים בחוכמה. בעבר כתבתי “מדריך לכתיבת פתקים בפייסבוק” . מומלץ להשתמש בפתק שיש מסר ארוך להעביר או שיש מסר שאתם רוצים שיישאר לפרק זמן ארוך יותר ולא יחלוף כמו פוסט.

5. אירועים – גוגל סורק אירועים שפתחתם. שימו לב לכותרת האירוע והמסרים בתוך האירוע. קשרו מהאירוע לאתר האינטרנט או לדף נחיתה ופתחו את האירועים מדף האוהדים ולא מדף החברים.

6. פעילות בדף – ככל שיש יותר פעילות בדף הפייסבוק כך תופיעו במקומות גבוהים יותר בגוגל. אם אתם לא נמצאים בגוגל למרות ביצוע כל הטיפים הקודמים דאגו לפעילות בדף אפילו דרך פרסום ממומן בפייסבוק. המון בהצלחה ושנמצא אתכם בקלות 

 

יש לכם טיפים נוספים? שאלות? כתבו לי בתגובות ואענה לכוווווווולם.

פורסם ב: article, מדריך פייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס