fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
לא לפרסם ממומן בפייסבוק מתוך עיקרון

לפני כמה ימים קראתי פוסט באחת הקבוצות "יש כאן מישהו שלא מפרסם בפייסבוק מתוך עיקרון"
לא ממש הבנתי את זה
עיקרון לא להרוויח? עיקרון לא להצליח? עיקרון להשאיר את העסק שלנו בסוד?

התגובות היו מאוד מעניינות "אם אני רואה שזה ממומן אני בכלל לא מסתכלת"
"לא אוהבת שמוכרים לי" ועוד כאלה
מול המון תגובות אחרות שלא הבינו למה לא בעצם.

כמובן שלא התאפקתי וכתבתי תגובה משלי שיצאה ארוכה קצת, אבל בכל זאת

לפרסם ממומן בפייסבוק או לא

אני עוסקת בשיווק בפייסבוק
אז אולי אני "שבויה"
אבל תכל'ס אני לא עובדת בפייסבוק
פייסבוק עובד בשבילי
(כשזה ירד אני אלמד עסקים את הלהיט הבא, אני לא דואגת)
וקצת קשה לי לקרוא את זה
לא בגלל פייסבוק
אלא בגלל החשש של אנשים לפרסם את עצמם ולצעוק את העסק שלהם לעולם.
בגלל ההבנה שעם כל הכבוד לאורגני, תקרת הזכוכית שם נמוכה ואם רוצים לעזור להמון אנשים וגם להרוויח יותר כסף חייבים לבחור איזה סוג של פרסום בתשלום.

כי לראות עסק קטן שמפרסם ורק לחשוב עליו מחשבות שליליות: "הוא רק מוכר לי", "בטח יש לו חרא סחורה ואני לא מעניינת אותו רק הכסף שלי "(זה מה שהתת מודע כנראה חושב), "יאללה מה הוא מפרסם? אין לו לקוחות" , כל האנשים בעולם רק רוצים את הכסף שלי
בחוויה שלי זה מחשבה מעכבת מאוד שלא מגיעה מתודעת שפע.

למה לא לחשוב
שאפו למאמנת הזו איך היא גדלה
כל הכבוד לה שהיא מפרסמת ממומן, בטח היא מצליחה
יא, איזה מוצר מגניב, מזל שהוא קפץ לי לפיד

או פשוט
וואו, איזה פוסט מכירתי נמוך, יאללה מתעלמים וממשיכים
(ולא מקדישים לזה מחשבה)
גם זה בסדר

פרסום ממומן בפייסבוק

עכשו אני מבינה שפרסום ממומן לא עובד לכולם, יש לזה כמה סיבות

1. לצערי זה אינטואיטיבי כמו שפייסבוק רוצים שתחשבו, עסקים לא לומדים את זה וקופצים לעשות קמפיין ואז מקבלים רק לייקים מבני דודים
2. סבלנות – כמו כל פרסום לא "עושים את המכה על הפרסום הראשון"
3. תקציבים נמוכים מדי – אי אפשר למלא סדנא שתרוויחו עליה 8000 ש"ח בהשקעה של 200 ש"ח, זה פשוט לא עובד ככה
4. יש עסקים שפייסבוק לא המקום – מודה ואני אפילו אומרת לאנשים בשיא הכנות אם אני חושבת שכדאי להשקיע אנרגיה במקום אחר
5. נותנים למשווקים לעשות בלי להיות מעורבים – גרוע מאוד למטפלים ומאמנים בעיקר. סבבה לגמרי למוכרי מוצרים
6. עסוקים מדי במושג "כתיבה שיווקית" ואז יוצאת פרסומת "אוהבים נקניקיות"

בקיצור, תפרסמו או שלא
אבל תעופו על העסק שלכם בקול ובהתלהבות
תפסלו משהו רק אחרי שניסיתם באמת
ואל תתנו לעסק שלכם להישאר בסוד או לחברים בלבד 

לקבלת כלים לעסק שלך הכנסו לספריית הדרכות לשיווק ופרסום ממומן בפייסבוק 

עכשיו אני רוצה לשמוע אתכם, מפרסמים או לא? איך זה עובד לכם?

פורסם ב: article, בלוג, מדריך פייסבוק
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 634    2400


  • יש לך עסק של שירותים ועדיין לא הוצאת קורס דיגיטלי? רגע✋ חשוב לקרוא. גם אם לדעתך עדיין לא הגיע הזמן....
  • אני לא יכולה לעשות את זה עדיין כי: - אין לי קהילה. - אני לא יודעת איך לשווק באינסטגרם. -
  • אני הולכת לחסוך לכם המון זמן ותסכולים מיותרים להציג לכם את המצב כפי שהוא באמת בלי הבטחות מיותרות וכותברת מפוצצות
  • לפני המון שנים הייתי בבית ספר דתי ואני זוכרת שלמדנו את המשפט הזה והוא נשאר אצלי, המחשבה שעד הרגע האחרון
  • כמה עצות זהב שיעזרו לכם לייצר הרבה תוכן לשיווק גם לפרופיל האישי. תוכן שיגרום לאנשים לדעת שאתם קיימים, לדעת מה
  • אם עדיין לא שאלתם את עצמכם את השאלות האלו, תתחילו עכשיו. זה יהפוך את התוכן שלכם להרבה יותר מדוייק ובנוסף,
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס