ההודעה הזו רלוונטית למי שמפרסם בפייסבוק ומשתמש במנהל המודעות
פייסבוק החליטו לשנות ב 2022 את מטרות הקמפיינים במנהל המודעות,
פייסבוק משנים מ 11 מטרות לקמפיין ל -6 בלבד.
השם הרשמי של של המהלך הוא ODAX
לא לדאוג, כמו כל המהלכים של הפייסבוק המטרה העיקרית היא לפשט עבורנו את יצירת הקמפיינים.
עודף האופציות הוביל לבילבול אצל המשתמשים והמפרסמים, כך שכבר לא ברור איזה אופציה לבחור על מנת להשיג את המטרה.
האופציות שיהיו מעכשיו במנהל המודעות של פייסבוק
- Awareness – מודעות
- Traffic – תנועה
- Engagement – מעורבות
- Leads – לידים
- App Promotion – קידום כניסות לאפליקציה
- Sales – מכירות
מטרות אלו אמורות להחליף את המטרות הקודמות במסך
לפי הודעת פייסבוק מה שישתנה זה רק המסך הראשון ביצירת הקמפיין, מסך בחירת סוג הקמפיין
לדעתי יהיה גם שינויים באופציית מיטוב הקמפיין בסדרת המודעות.
מה יהיו השינויים במטרות הקמפיינים
בתמונה מפורטים השינויים בקמפיין [אני אסביר אותם לעומק כולל עדכונים בתוך מועדון השיווק הקליקלות]
כפי שאנחנו רואים בתמונה מה שנשאר זהה זה
מעורבות, תנועה
אחד המטרות החשובות, קמפיין המרות, לא יופיע יותר ולפי התרשים נשתמש ב: מכירות, לידים או מעורבות.
במקום קמפיין הודעות נשתמש בקמפיין תנועה [גם היום אני ממליצה להשתמש בקמפיין תנועה.
קמפיין נוסף שנעלם הוא “תנועה לחנות” ולכן פייסבוק הודיע שמי שמשתמש באופציה הזו יהיה מהאחרונים שיעברו לתצוגת ODAX ושפייסבוק עובדים על פיתרון גם לנושא הזה.
כמובן יהיו עוד שינויים שיהיו ברורים לנו רק כ
שנקבל את הממשק החדש
מה זה אומר עבורנו
פייסבוק כותבים שמלבד השינוי הזה שנועד להקל ולפשט את בחירת סוג הקמפיין אין שינוי נוסף בהגדרות הקמפיין.
מבחינתי זה אומר שאני צריכה להקליט מחדש חלק משמעותי מההדרכות בקורס לפרסום ממומן שנמצא במועדון השיווק.
וכמובן יהיה מאסטרקלאס מיוחד כשהשינוי יתחיל להופיע לרב המשתמשים.
מה אתם חושבים על השינוי? יעשה חיים קלים יותר או סתם מעצבן?
מאמרים קשורים
תשובות לשאלות שלכם על פרסום ממומן
הדרכה חינמית: אסטרטגיה לפרסום ממומן בתקציבים קטנים