fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
איך לחסוך זמן ביצירת תוכן והקסם שבמיחזור

איזה מתסכל זה, לעבוד על וידאו, לצלם, לערוך ואז – לפרסם אותו באינסטגרם פעם אחת וזהו…

אחרי שעבדנו על המסר בוידאו או בטקסט או בקרוסלה להשתמש בו רק פעם אחת… 

זו הרגשה מתסכלת, לא? כל העבודה הזו, כל האנרגיה, רק כדי שהתוכן יראה אור יום לזמן קצר.

אחד מהעקרונות שלמדתי ב-NLP: חזרתיות היא אם כל המיומנויות.
כשאנחנו חוזרות על מסר כמה פעמים, אנחנו מחזקות אותו, נותנות לו עומק, והופכות אותו לבלתי נשכח. למה לא לנצל את זה גם לתוכן שלנו?

מידע על חממת התוכן: https://www.bomsite.co.il/365daysofmarketing/

חזרתיות זה כוח [וזה גם אפקטיבי וחוסך מלא זמן] 

במקום ליצור תוכן חדש בכל פעם, נסי לנצל את הקיים. כל וידאו או פוסט שיצרת יכול להפוך לתוכן רב-פעמי:

  • פרסמי שוב: העלי את התוכן מחדש אחרי כמה שבועות. אל תדאגי – רוב הקהל שלך אפילו לא שם לב ובכלל לא זוכר שהעלת אותו בעבר. וכן, הוא צריך לראות את המסר שוב.
  • פרסמי במקומות נוספים: אם העלית וידאו באינסטגרם, העלי אותו גם לפייסבוק, לסטורי, ואולי אפילו לטיקטוק ויוטיוב
  • שני מעט את הזווית: תציגי את אותו המסר, רק מזווית שונה. בעיקר אם אנשים התחברו למסר.

אז למה בעצם לחזור על אותו התוכן? 

אחד הטעויות שאני שומעת שוב ושוב אצל לקוחות שלי זה 

“כבר העלתי את זה לפני 3 חודשים אז בטח כבר ראו”

“לא נעים לי, כבר דיברתי על זה לפני חודש” 

אז למה בכל זאת? 

  1. כדי לוודא שהמסר באמת נקלט – רוב האנשים לא זוכרים תוכן מזה שהם ראו אותם פעם אחת ולא תמיד מפנימים. אנשים נחשפים לכל כך הרבה מסרים כל יום שהסיכוי שהם זוכרים את המסר שלך לאורך זמן הוא אפסי. מחקרים מראים שחזרה על מסר מספר פעמים מגבירה את הסיכוי שיזכרו אותו ויבינו אותו לעומק.
  2. כי לא כולם ראו אותו בפעם הראשונה – לא כל העוקבים שלך מחוברים בכל רגע נתון. אם תעלי תוכן יותר מפעם אחת, תגדילי את הסיכוי שהוא יגיע לקהל רחב יותר.
    זה גם הסיבה שכדאי לעלות אותו בכמה זירות וגם לעלות אותו מזויות שונות.
  3. כדי לחסוך לך זמן ומאמץ – במקום להתחיל מאפס כל פעם, את יכולה למחזר תוכן שכבר עבד. זה חוסך זמן ואנרגיה ונותן יותר ערך בפחות מאמץ. 

כמה טיפים למחזור תוכן

  • אם זה אותו תוכן בדיוק כדאי להקפיד על מרווח של כמה חודשים
  • עשיתם השקה מוצלחת? שמרו את כל התוכן למחזר בהשקה הבאה. בעיקר אם היא רק פעמיים, שלוש בשנה
  • כנסו כל יום לתיקיית הזכרונות בפייסבוק [או אינסטגרם] אולי יש משהו שכדאי לפרסם שוב. ההמלצה לא לשתף אלא לפרסם שוב עם עריכה קלה. תתפלאו לשמוע אבל יש לי פוסטים בפייסבוק ממוחזרים כל שנה
  • ניתן לשמור את הרילס והסטורי באופן אוטומטי בתיקיה בטלפון ולשלוף ברגע הנכון. מאוד עוזר בהשקות

אז הפעם הבאה שאת חושבת על מסר – אל תהססי לחזור עליו, להעלות אותו שוב, ואפילו להפוך אותו לסדרת מסרים שתזכירי לאורך הזמן.

בהצלחה במחזור התוכן, ותזכרי – חזרתיות היא אם כל המיומנויות!

מידע על חממת התוכן: https://www.bomsite.co.il/365daysofmarketing/


רוצים לקבל הראה על כל פרק חדש בפודקאסט, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות? הצטרפו לקבוצת הוואצאפ

אני רוצה שתתלהבו מהעסק שלכם בקול, שתשווקו בהנאה ושמחה
אני יודעת שזה לא פשוט
לא תמיד ברור מה לכתוב ברשת
איך לכתוב את זה
איך להניע לפעולה
מה היחס הנכון בין מכירה לבניית קהילה
לכן יצרתי עבורכם את “חממת 365 ימים של תוכן” שתעזור לכם ליצור תוכן לשיווק העסק באופן קבוע
לבנות קהילה ולהגדיל משמעותית את כמות הנירשמים והרוכשים בעזרת תוכן במדיה חברתית.

ו



  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Spotify


למידע על חממת התוכן


פרקים נוספים שיעזרו לך

כל הפרקים בפודקאסט בנושא: יצירת תוכן

קודם

עכשיו תורכם

יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?

אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע



פורסם ב: article, בלוג, יצירת תוכן, שיווק ,מיינדסט וניהול עסק, שיווק בפייסבוק תגיות: איך לפתוח עסק, היעוד שלך, כתיבת תוכן, לייקים בפייסבוק, למצוא את היעוד, לפתוח עסק, מוצים דיגיטליים ורווח, עוקבים באינסטגרם, פודקאסט, פודקאסט שיווק, קורסים דיגיטליים, רוחמה סלע, שיווק באינסטגם, שיווק באינסטגרם, שיווק לעסקים
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס