ניתן להאזין גם ב:
בתחילת אוקטובר הקלטתי פרק על האסטרטגית הגדילה האורגנית של אלכס הורמזי שעזרה לו לגדול ברשת בצורה מטורפת ומספרים שאני אפילו לא יכולה לחלום עליהם.
לאחר מכן הקלטתי פרק נוסף שמסביר איך ליישם את האסטרטגיה לצמיחה אורגנית בעסק כמו שלנו, בלי עובדים, בלי טונות זמן ליצור תוכן.
וכמובן, רצתי לנסות ליישם. כי להגיד לקהילה שלי לעשות משהו בלי לעשות בעצמי זה לא משהו שמקובל עלי 🙂
גם אני רציתי להוציא כמויות תוכן ולגדול משמעותית
מי לא רוצה?
אני מרגישה שבאופן קבוע, בשביל עסק של אדם אחד, אני מפיקה כמות מכובדת מאוד של תוכן וערך לקהילה.
אבל בחרתי לעלות הילוך בחודש אוקטובר.
כמה תוכן פרסמתי באוקטובר?
דף עסקי בפייסבוק: 24 פוסטים
אינסטגרם: 16 פיסות תוכן לפיד [קרוסלה, תמונה, רילס]
יוטיוב: 22 סרטונים . 4ארוכים והרב קצרים [שורטים]
טיקטוק: כ 20 סרטונים
אתר: 4 מאמרים /פודקאסטים
בנוסף לא מעט סטורי, תוכן בעמוד האישי שלי בפייסבוק, תוכן לקבוצה שאני מנהלת
וכמובן, הדרכות ולייבים לקהילת מועדון השיווק לעסקים הקליקלות.
מה יצא לי מזה ומה למדתי מזה? אני מסבירה לעומק בפרק.
כמה עוקבים חדשים היו לי עם כל התוכן הזה?
מטרת הניסוי לא היתה להגדיל את כמות העוקבים, אם עושית את זה במטרה להגדיל כמות עוקבים אני ממליצה להתמקד בזירה אחת ולעשות את זה לפחות 90 ימים רצוף.
אבל בכל זאת אשתף
פייסבוק עסקי: גדילה של 40% בחשיפה ובמעורבות. עוד 33 עוקבים
אינסטגרם: גדילה של 85% במעורבות. עוד 200 עוקבים [וגם 53 הסרות , כי ככה זה באינסטגרם]
בפייסבוק ואינסטגרם מה שחשוב לי זה מעורבות ולא עוקבים כי כשאני עושה פרסום ממומן אני מטרגטת “מעורבים בעמוד” ולא עוקבים
אבל אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי באינסטגרם, למה אתם מחכים ? לחצו כאן והתחילו לעקוב לעצות, טיפים, מוטיבציה ועוד
יוטיוב: עוד 30 נירשמים לערוץ
טיקטוק: לא היה לי שווה את המאמץ מכיוון שבשביל להצליח בטיקטוק לא מספיק לעלות סירטונים שהעלתי למקום אחר
אתר: 30% יותר כניסות מחודש קודם [מדובר באלפי כניסות] 26% אנשים חדשים שלא היו בעבר באתר
פודקאסט: עליה ב 100% בכמות ההורדות, מטורף
ניתן לצפות בפרק :
אסטרטגיית “חושבים כותבים” ליצירת 30 פוסטים ב 30 ימים
החלטתי ליישם את השלב הראשון של אלכס, הוא החליט שכל פעם שיש לו רעיון במקום לכתוב אותו לעצמו הוא ישר יעלה את זה לטוויטר, מה שיתפוס יהפוך לתוכן במקום אחר.
החלטתי לעשות התאמה לחלק הזה גם לעצמי וגם לקהל שלי וקראתי לאסטרטגיה “חושבים כותבים, מרגישים כותבים”
בחרתי פשוט לשתף ולעלות לעמוד הפייסבוק שלי פוסט כל פעם שיש לי רעיון, כל פעם שאני מבחינה שתוכן ואני חושבת “זה יכול לעזור לקהילה שלי” כל פעם שיש לי השראה.
כמובן, זה לא בדיוק יצא לפועל, אם זה היה יוצא לפועל היו 100 פוסטים בעמוד 🙂 למה? כשמתחילים להיות במודעות לעולם, לנתינה, שמים לב שהרבה דברים שיכולים לעזור לאנשים אחרים או שבא לי לשתף. אבל לא תמיד הייתי מול מחשב או במצב של כתיבה או אפילו הקלטת וידאו.
אז יצא ששיתפתי פעם אחת ביום לפחות , בעיקר ימי חול.
ברב הפעמים פשוט כתבתי את מה שחשבתי
כמובן עם הקשר עסקי, רצון לפתח שיחה עם הקהילה שלי ורצון לעורר מחשבה או לתת ערך.
ברב הפעמים זה היה בלי תמונה, פשוט חשיבה > כתיבה
בעלתי גם וידאו, רילס, קישורים, פוסטים עם תמונה
והיה מדהים ללמוד
- איזה סוג תוכן עבד הכי טוב: כן, זה סופר מפתיע
- מה העברתי גם לרשתות אחרות: מה בחרתי להרחיב לאינסטגרם וכו
- למה האנשים הכי התחברו ולמה הכי הגיבו
- מה קרה שלקחתי פוסט מהעמוד העסקי והעתקתי אותו לעמוד העסקי
- מה זה עשה לי שבחרתי להתחרר ופשוט ליצור מבלי לחשוב יותר מדי על עיצובים וטקסטים שיווקיים
מזמינה אתכם לנסות גם ולשתף אותי בתוצאות
פשוט 30 ימים של יצירה
שתפו אותי בהודעה בעמוד האינסטגרם שלי
הסיסטם לבניית תוכן
כן, אני יודעת שזה לא פשוט ויכול להיות שיצא לך להתמודד עם :
- אין לי רעיונות לתוכן ואין לי מה לכתוב
- אני לא יודעת מה לכתוב בשביל להוביל למכירה
- זה לוקח לי המון שעות ביום
- אין תוכנית קבועה ליצירת תוכן
- אנשים לא מגיבים לתוכן
- קשה מאוד להתמיד
אני יודעת ומכירה את הכל ולכן יצרתי עבורך בנדל סופר מיוחד
בו אני מלמדת איך לבנות תוכן שמוכר, איך לחסוך המון זמן בהפקת בתוכן על בסיס קבוע
תראה לכם כמה סיסטמים שהניתן להוציא לפועל בעסק קטן של אדם אחד שרוצה לבנות מותג אישי ולהוביל לקהילה רוכשת [דגש על הרוכשת לייקים זה כיף , אבל לא מדד להכנסה]
כך שתוכלו לבחור סיסטם שמתאים לאופי שלכם, לחוזקות שלכם ולעסק שלכם
להאזנה לפרק בספוטיפיי
להאזנה לפרק באפל פודקאסט
להאזנה לפרק בגוגל פודקאסט
הורידו מדריך מתנה
מתנה לשיווק באינסטגרם בקלות – 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק
בקובץ תמצא המון רעיונות לסטורי וגם לרילס לקידום העסק כך שיהיה לך רעיון יומיומי
הדרכה מיוחדת במתנה לצפייה מיידית – מהרילס ועד הלייב
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי להפיץ את התוכן