fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

עדכונים וחידושים בפייסבוק ינואר 2020

ב 3.1.20 פייסבוק פרסמה רשימה גדולה של עדכונים לבעלי עסקים המדגישים ניוזפיד חדש לעמוד העסקי , בעיקר במובייל, ושלל שינויים ושיפורים

עוקב במקום לייק לעמוד

החדשות הגדולות שגורמות להכי הרבה בילבול זה הסרת מדד הלייקים מהעמוד העסקי במבנה העמוד החדש.
הכוונה אינה לייקים לפוסטים, הלייק הקטן נשאר.
אלא בלייק לעמודים.
תקופה ארוכה כשאר רצינו לראות תכנים מעמוד עסקי מדויים סימנו "לייק" לעמוד.
בטח שמתם לב לאחרונה שבהרבה דפים כבר לא היתה קיימת האפשרות ללחוץ "לייק" לעמוד אלא רק עוקב.

הבדל בין לייקים לעוקבים

LIKE לעמוד עסקי בפייסבוק הוא הבעת תמיכה בעמוד ובאופן אוטומטי הודעה לפייסבוק שאתם מעוניינים לראות את התכנים בעמוד [לא שיש חשיפה משמעותית לעמודים עסקיים… אבל בכל זאת] יכול להיות שבשלב מאוחר יותר בחרתם להפסיק לעקוב אחרי תכני העמוד, לדוגמא ראיתם מודעה או פוסט על הקיר שלכם בפייסבוק, לחצם על 3 הנקודות בחלק העליון וביקשתם להפסיק לעקוב אחרי עמוד זה.
מרגע זה לא תראו יותר פוסטים מהעמוד למרות שהלייק נשאר בעמוד.
יכול להיות שאמרתם לפייסבוק להפסיק לעקוב אך לא היסרתם את הלייק כי זה העמוד של הדוד, הגיס, השכן, החבר מהצבא…
עוקב הוא בעצם אדם שמאשר שהוא מעוניין לראות את התכנים בעמוד.
מכיוון שזה מדד נכון יותר לעמוד זה המדד שנשאר.
לדעתי זו גם דרך "ליישר קו" עם אינסטגרם ולדבר באותם מונחים.

שינויים נוספים בתצוגת העמוד החדשה

  • עיצוב נוח יותר
  • ניווט קל יותר לפרופיל האישי
  • מעקב נוח ישירות מהפרופיל העסקי אחרי דפים
  • ניוז פיד נפרד לעמוד עסקי
  • תצודה ברורה יותר של האודות בפני מבקרים בעמוד
  • אפשרות לעקוב אחרי דפים בקלות דקך העמוד העסקי ולראות אותם במקום נפרד
  • וכן להגיב בדפים אחרים דרך הפרופיל העסקי בקלות [זה כבר היה… אבל בכל זאת]
  • ניהול אבטחה גבוה יותר של העמוד מול מנהלים נוספים ועורכים בעמוד
  • מפגשי שאלות ותשובות דרך העמוד – על פניו זה חידוש מעניין המאפשר ללחוץ על "פוסט חדש" ולבחור "ארח שאלות ותשובות" ואז להזמין למפגש שאלות ותשובות ולערוך אינטרקציה עם הקהל. סוג פוסט זה נסגר אחרי 24 שעות [לצורך הניסוי פתחתי אחד בעמוד, יש לי קצת הדרגשה שזה כמו האופציה "סקר" מאוד מדליק אבל ללא חשיפה ואפקט אמיתי]
  • בטח כבר שמתם לב שלא ניתן לתזמן יותר דרך העמוד , הדרך הנוחה ביותר לתזמן

אל אף שפייסבוק כותבים שיש לבצע מעבר לעמוד החדש , אצלי כבר מופיעות רב הפונקציות וכבר תקופה כנראה מבקרים מבחוץ לא יכולים ללחוץ לייק לעמוד שלי ורק עוקב , כי מספר העוקבים בעמוד שלי גדול ב 300 ממספר הלייקים לעמוד

לדעת יותר על שיווק העסק , אני מזמינה אתכם לסדרת ההדרכות שאני עורכת החודש: רשימת תפוצה בעזרת פייסבוק, כתיבת תוכן, פרסום ממומן

פורסם ב: article, BomSite, בלוג תגיות: פייסבוק, פייסבוק לעסקים
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 607    2355


  • מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "למה" וגם "למי" ? וגם "מה אחר כך" ? לפני כל פיסת תוכן שאני
  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס