fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הפייסבוק!
  • קורסים אינטרנטיים
  • הדרכות בחינם
  • בלוג
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

תנועה או המרות? בואו נעשה קצת סדר!
במועדון השיווק בפייסבוק יש קורס שלם לפרסום ממומן , עם לא פעם אני רואה לקוחות שלי במועדון ובעלי עסקים ככלל, מנסים לוותר על צפייה בשיעור ולימוד הנושא ולקפוץ ישר ליישום, מה שמוביל לחוסר תוצאות, ביזבוז כסף ותסכול.
הפעם אני רוצה להסביר בקצרה איך להחליט באיזה קמפיין לבחור ממש על קצה המזלג, כך שגם אם אתם מפרסמים בכמה מאות שקלים בחודש, תוכלו להשיג את התוצאה שחשובה לכם מבלי לבזבז כסף מיותר

פייסבוק יעשה מה שתגידו לו לעשות


חשוב לזכור: כשאתם מבקשים משהו מפייסבוק, פייסבוק יציג את זה לאנשים – מתוך קהל היעד שבחרת – שיש הכי הרבה סיכוי שיעשו את מה שביקשת.
בשביל שפייסבוק יעשה את המקסימום ויבין את הקהל שלך, הוא דורש בדרך כלל 50 פעולות בשבוע.

קמפיין תנועה או המרות בפייסבוק - מה לבחור

קמפיין המרות בפייסבוק

קמפיין המרות – נתחיל בקמפיין המורכב יותר. אני רואה הרבה עסקים שבוחרים קמפיין המרות לקורסים ומוצרים יקרים, תכל'ס הגיוני, הם רוצים המרות.
אבל בעצם המרה היא שאדם ביצע בהצלחה מעבר מעמוד X לעמוד Y בזמן שהגדרתי במערכת 'המרה מותאמת אישית' או אירוע לעמוד Y.
קצת יותר פשוט, למשל פרסמתי מתנה חינמית ולאחר ההרשמה מגיעים לעמוד תודה. המערכת בודקת כמה פעמים מגיעים לעמוד תודה. האם ירשמו מעל 50 אנשים בשבוע? סביר להניח שכן.
לכן קמפיין המרות טוב למתנות חינמיות, מוצרים מאוד זולים [עם תקציב מתאים] וכדומה.
לקורסים הוא פחות מתאים כי סביר להניח שלא יהיו כל כך הרבה רכישות בשבוע, אבל אם יש תקציב אז מעולה.
📣
חשוב מאוד – לקמפיין זה יש מספר שלבים, הגדרת פיקסלים, קהלים והמרה מותאמת אישית. במועדון הפייסבוק יש הדרכה שלמה על ביצוע קמפיין זה + צ'ק ליסט שכדאי לעבוד איתו על מנת לא לפספס שלב.
▪️

פרסום ממומן בפייסבוק בכל תקציב - הדרכה חינמית
הדרכה במתנה לאסטרטגיה לפרסם ממומן בפייסבוק

קמפיין תנועה בפייסבוק

קמפיין תנועה – כשמו כן הוא, נועד להזרים תנועה לאתר, דף נחיתה או מקום מחוץ לפייסבוק.

ניתן להשתמש בקמפיין תנועה להובילת אנשים לשיחה במסנג'ר, בוואצ אפ וכו
אבל השימוש המרכזי הינו הובלת אנשים לדף לידים או דף מכירה שלכם ואפילו לאתר האנטרנט.

שימושים אופציונאליים לקמפיין תנועה:

  • קידום קורס בתשלום – במקרה זה [תלוי תקציב כמובן] אנו לא מצפים לעשרות משלמים בשבוע ולכן ניתן לבחור קמפיין תנועה. בעיקר אם ההמרה היא תשלום למוצר.
    במוצרים בעלות נמוכה או כאשר תקציב הפרסום גבוה ניתן להשתמש בקמפיין המרה.
  • קיום סדנאות
  • הובלת אנשים לאתר האינטרנט לקבלת ערך

    על מנת שקמפיין תנועה/ המרות יעבוד בצורה הנכונה חשוב להגדיר:
  • פיקסל בדף הנחיתה
  • פיקסל בעמוד התודה או עמוד אליו מגיעים לאחר ההמרה/ביצוע הפעולה הדרושה [קמפיין המרות]
  • המרה מותאמת אישית או אירוע
  • דף נחיתה / מכירה / דף מוצר / עמוד באתר – שמשרת את המטרות שלכם נכון
  • קופי – טקסטים שמובילים את הלקוח להקליק על המודעה
  • תמונות שמעבירות את המסר לשימוש בתוך המודעה בפיסיבוק ניתן ללחוץ כאן ללמוד איך לעצב ולבחור תמונות נכונות שיעזרו לך להעביר את המסר
    📣
    זה היה על קצה המזלג, מקווה שעשיתי קצת סדר. אם חשוב לכם לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך, כולל הפיקסל, קהל היעד, דף המכירה וכל השאר. אלו חלק מהתוכניות שיש במועדון הפייסבוק.
ספריית הידע לשיווק מבוסס פייסבוק לבעלי עסקים קטנים
ספריית הידע שלך לשיווק מבוסס פייסבוק

יש הטבה מיוחדת על החודש הראשון – https://www.bomsite.co.il/clickalut
💙

דברו איתי, יש לכם שאלות נוספות על פרסום ממומן? אני השבוע מקליטה מחדש את כל אז יש לי הרבה מרץ לענות 😃

פורסם ב: article, בלוג
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 5 שיעורים לבניית קהילה

בקרו אותי באינסטגרם

sellaruhama

 607    2355


  • מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "למה" וגם "למי" ? וגם "מה אחר כך" ? לפני כל פיסת תוכן שאני
  • "מה הבעיה? את פשוט צריכה לתת ערך רלוונטי שמתאים ללקוח האידילי וזהו" כן, כולנו הבנו, צריך להוציא תוכן. וכולנו שמעתנו
  • למה לא הבינו אותי? יום אחד פגשתי תמונה היא שוטטה לה בודדה, היא חשבה שאנשים הבינו אותה כי הם סימנו
  • סופר ישיר! היתה היום הדרכה מ ע ו ל ה ואם אי פעם חשבתם על לבנות רשימת תפוצה, או שכבר
  • כל רשימת תפוצה טובה, מדוייקת וגם... משתלמת מתחילה עם "סיבה להרשמה" איזה חטיף חביב אנחנו מעבירים הלאה. . בעוד שבעבר
  • כתבתי... כתבי... צילמתי... שלחתי... וכלום לא קרה. כמה פעמים כבר שמעתי את זה. "אני כותבת מלא וזה לא עובד לי"
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

המדריך לעבודה והתקנת הפיקסל של פייסבוק

איך לא לשווק ב 2021

פייסבוק מסירה את הלייקים בעמודים העסקיים

איזה קמפיין בפייסבוק כדאי לעשות

האם לחכות למוזה בשביל לכתוב?

לשווק את העסק בחינם ברשת – איפה?

הפיקסל של פייסבוק – למה הוא טוב ואיך להגדיר

התוכנית יוצרים מוכרים קורס דיגיטלי

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס