fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
107- אסטרטגיה פשוטה לשיווק קורסים דיגיטלים

ניתן להאזין גם ב:

להאזנה בספוטיפיי ** להאזנה באפל

איך היא מוכרת אלפי קורסים דיגיטליים

עוד פרק מסדרת “איך היא/הוא עושה את זה” בו אני מפרטת לכם אסטרטגיה של אחד המשווקים
והפעם, המנטורית שלי, זאת שאני עוקבת אחריה כבר 12 שנה ומשתדלת לשמוע כל פרק בפודקאסט שלה.
האחת והיחידה – אמי פוטרפילד
אמי היתה מנהלת מדיה חברתית של המבטור טוני רובינס והחליטה שהיא רוצה לצאת לעצמאות.
כמו כולנו גם היא שמעה איך כולם עושים 6 ספרות בהשקה של קורסים דיגיטלים והחליטה שגם היא רוצה, אז היא הוציאה קורס דיגיטלי שהיה כישלון גדול.
למה? כי היא בחרה נושא שהיא חשבה שאנשים רוצים לדעת ואנשים יקנו למרות שלא היה לה איזה ידע יוצא דופן בו או תשוקה אליו.
אז היא שינתה אסטרטגיה ויצרה קורס על נושא שהיא מאוד מבינה בו – פייסבוק
תמחרה אותו ב 97$, זה הכל והתחילה לשווק אותו בוובינרים.
בפרק אני מסבירה לעומק את האסטרטגיה שלה לוובינרים , השקות, כמות מוצרים בעסק ועוד.

ו

אסטרטגיית השיווק של אמי

עשתה שוב ושוב את אותו וובינר ושיפרה אותו

כל פעם שיפרה את הקורס אם היה צריך

בכל השקה רשימת תפוצה גדלה > ההכנסות גדלות

ואז שוב, ניתוח קמפיין, להבין מה טוב ומה לא, לשפר ולעשות שוב

לא להתפתות לעוד קורסים ומוצרים ו FOMO אלא להתמקד במוצר אחד ושיפור ההשקה בלי להסתכל לצדדים. אפילו 4-5 פעמים השקות בשנה לאותו מוצר 

כל הזמן לשפר ולהכניס יותר אנשים לתוך ההשקה 

ובין לבין שיהיה זמן “שקט” שאין בו לחץ למכור ולהשיק ואפשר לבנות מערכות יחסים

ההשקה המוצלחת הראשונה 21 יום – לא מומלץ ארוך וקשה

מבנה השקות גדולות של אמי

טרום השקה 30 יום ואז 8-10 ימים של “עגלה פתוחה” 

חשוב – בין לבין ובהשקה לתת ערך, לייבים, ראיונות לפודקאסטים 

תוכן חינמי ב 30 יום בלי למכור באמת רק לתת תוכן

ואז וובינר ופותחים עגלה ל 10 ימים ליצור דחיפות ומחסור

היום : 

איך נראת ההשקה במשך 10 ימים

  • יום ראשון ושני 2 וובינרים בשעות ארוכות
  • וובינר נוסף בסופש
  • סך הכל 5 וובינרים וזה אותו וובינר כל הזמן 
  • הוובינר בשידור חי כי הוא נתפס בערך גבוה יותר [בחי כל הזמן שואלים “זה חי?” הם רוצים חיבור]
  • כל פעם הוובינר טוב יותר כי הוא בשידור חי וכי היא מסיכה מסקנות
  • שמה לב לשאלות ואם יש משהו שחוזר על עצמו היא תכניס אותו אוטומטית בפרק הבא
  • ערך של 45 דקות – לא מצליחה מדייקת את זה ואז 15 דקות מכירה ואז שאלות ותשובות [ששם יש מכירה]
ממליצה להקשיב לפרק עד הסוף ולכתוב לי בפייסבוק או באינסטגרם מה חשבתם על הפרק
ומה יהיה המוצר הראשון שלי.
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]

אני מלמדת במועדון השיווק לעסקים הקליקלות


הערה: יש בעיה בסינכרון סאונד בוידאו, ניסיתי לתקן ולא הצלחתי. סליחה.


רוצים לקבל הראה על כל פרק חדש, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות? הצטרפו לקבוצת הוואצאפ


כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/

אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Spotify

אם מצאתם את השליחות שלכם או פתחתם עסק בשביל לממש את עצמכם בדבר שאתם הכי טובים בו, מועדון הקליקלות יעזור לכם לבנות קהילה של לקוחות משלמים ולבנות עסק

מועדון הקלילות בדיוק עבורך!

הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות להבין איך מגדילים את ההכנסה, מגיעים ליותר לקוחות, סוגרים עסקאות בצורה חכמה, ממלאים את היומן ומוכרים יותר קורסים!
כל הידע והתמיכה לעסקי שירות וידע במקום אחד!

במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות

  • אתר חברים סגור עם כל התוכן שצריך לקידום העסק שלך והבאת לקוחות משלמים
  • תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
  • תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
  • 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
  • מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
  • ועוד
  • כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים

חודש ראשון בהטבה, קוד קופון: פודקאסט
במקום 198 שח לזמן מוגבל

מועדון השיווק לעסקים קטנים
מועדון השיווק בפייסבוק
חיסכון של 65% בעלות הליד
יעל שלי ממליצה על מועדון הקליקלות

פרקים נוספים שיעזרו לך

כל הפרקים בנושא: קורסים דיגיטליים
כל הפרקים בנושא: מעמדי מכירה

קודם

עכשיו תורכם

יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?

אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע



פורסם ב: בלוג, פודקאסט, שיווק ,מיינדסט וניהול עסק, שיווק בפייסבוק תגיות: איך ליצור קורס דיגיטלי, איך לפתוח עסק, היעוד שלך, לייקים בפייסבוק, למצוא את היעוד, לפתוח עסק, מוצים דיגיטליים ורווח, עוקבים באינסטגרם, פודקאסט, פודקאסט שיווק, קורסים דיגיטליים, רוחמה סלע, שיווק באינסטגרם, שיווק לעסקים
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס