ניתן להאזין גם ב:
[לא לשכוח להשאיר ★★★★★]
איך למכור קורסים דיגיטליים קטנים ולהגדיל מהם את הרווח
הרבה בעלות עסקים יוצרות קורסים דיגיטליים “קטנים” – כאלה שנמכרים במחיר נמוך יחסית, בלי ליווי אישי, ומוכנים מראש. אבל לא תמיד ברור איך אפשר למכור אותם בצורה יעילה, ואיך להפוך את המוצר הקטן הזה לרווח משמעותי בעסק. בפרק הזה, לקחתי קטע מתוך “רוחמה המייעצת” במועדון הקליקלות, ונתתי בו את כל התשובות – איך למכור, מתי למכור, למה דווקא כן לעשות וובינר גם למוצר של 350 ש”ח, ואיך אפשר להפוך את אותו מוצר בדיוק למשהו שמכניס חמש ואפילו שש ספרות. הנה הסיכום.
אבל לפני
הורידו סיכומים של פרקים שונים בפודקאסט
31 העצות לשיווק העסק במדיה
- וגם: 10 סוגי ה HOOKS שיגרמו לאנשים לקרוא/לצפות/לפתוח את המייל
- איך לקדם אתר קורסים או מועדון
הכניסו פרטים וקבלו גישה לכל הקבצים
אשמח לשמוע מה חשבתם על הפרק, אפשר לכתוב לי באינסטגרם ל sellaruhama אפשר גם לעשות צילום מסך, לשתף בסטורי ולתייג אותי 🙂
קבלו התראה על כל פרק חדש והזמנה להדרכות חינמיות
וכן, אם אתם מאזינים באחת האפליקציות – תשאירו 5 כוכבים – זה מאוד חשוב לי
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]
ההבדל בין מוצר דיגיטלי “נשק וסע” לבין מוצר “תשומת לב”
אני קוראת למוצרים הקטנים האלה “נשק וסע” – זה אומר מוצר שכבר מוכן, מוקלט, לא דורש ממני שום תמיכה והלקוחה מסתדרת לבד. לעומת זאת, מוצר “תשומת לב” הוא מוצר שבו אני מלווה, עונה, נפגשת, נותנת תמיכה. למשל – המועדון השיווק הקליקלות שלי הוא מוצר תשומת לב, כי יש בו מפגש שבועי ותמיכה יומיומית. לעומת זאת, הקורס “365 ימים של תוכן” הוא מוצר נשק וסע כי אין בו צורך בתמיכה, מקבלים כל חודש חוברת תוכן מלאה ויש הדרכות באתר, גם כשניסיתי להכניס בו אפקטים של תשומת לב, לא היה צורך. ההבדל הזה קריטי גם מבחינת תמחור וגם מבחינת השיווק.
למה דווקא כן לעשות וובינר לקורס של 350 ש”ח?
נכון, זה נשמע הפוך על הפוך – למה לעשות וובינר לקורס כל כך זול? אבל התשובה היא פשוטה: כי בוובינר אני מוכרת הרבה בבת אחת. גם אם אני מוכרת מוצר זול, אני יכולה למכור ממנו בכמות גדולה בזמן קצר. ובנוסף, מי שלא קנה – מצטרף לרשימת ההשקות הבאות. אני ממליצה להכין וובינר קבוע, שאפשר לחזור עליו שוב ושוב, ובכל פעם לדייק אותו. הוובינר הזה לא צריך להיות מוקלט ואוטומטי – להפך, כדאי מאוד שהוא יהיה חי ואותנטי.
אם לא וובינר – לפחות קמפיין תקופתי
גם אם החלטת לא לעשות וובינר – אל תשאירי את הקורס שלך פתוח למכירה כל הזמן. זה שוחק גם אותך וגם את הקהל. עדיף לקבוע קמפיינים תקופתיים – למשל, חמישה ימים של מכירה עם תבנית מיילים מסודרת (ויש תבניות כאלה במועדון!). כך יוצרים מומנטום, אנרגיה ומכירות.
לפרטים :איך ליצור קורס דיגיטלי שימכר שוב ושוב ב-30 יום
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
האמת על פרסום ממומן למוצרים קטנים
הרבה עצמאיות רוצות למכור את הקורסים הקטנים שלהן בפרסום ממומן. זה אפשרי – אבל יש כמה אמיתות שצריך לדעת:
- דף המכירה חייב להיות מעולה. להבין את הלקוחה ברבק.
- יש רף מחירים – ברגע שעוברים את ה-300 ש”ח, הקמפיין נתקע.
- תקציב יומי מינימלי הוא 100 ש”ח.
- עלות רכישה של קורס יכולה להגיע גם ל-150 ש”ח. תבדקו אם זה שווה לכן.
זה לא אומר שזה הסכום שיעלה לכם, יכול להיות שמכירה תעלה לכם 50 שח, צריך לנסות ולראות - תחשבו תמיד על המשך – מוצר זול הוא לא רווחי כשלעצמו. הוא פותח דלת להמשך.
הדרך האמיתית להרוויח: להפוך את הקורס לתהליך
הכסף הגדול לא נמצא במכירת הקורס עצמו – אלא בליווי. את יכולה לקחת את אותו קורס בדיוק, ולהפוך אותו לתהליך של שמונה שבועות עם לייבים, קבוצת וואטסאפ, תזכורות ומשימות – וזה כבר מוצר שאפשר למכור ב-1,500 ש”ח, 3,000 ש”ח ואפילו יותר. זה אותו תוכן, אבל עם חוויית לקוח. וכשיש תוצאה ברורה בסוף התהליך – המחיר מוצדק.
תשומת לב שווה ערך
הקהל היום צריך תשומת לב. זה לא אומר לוותר על גבולות – להפך. את קובעת מתי עונים בוואטסאפ, מתי מתקיים הלייב. את בונה תהליך שמתאים לחוזקות שלך ולזמן שלך. ודווקא בתקופות מאתגרות – ליווי של לקוחות יכול להטעין אותך, לא רק לרוקן.
לסיכום – מה לעשות עם הקורס הדיגיטלי שלך?
- אל תפחדי לשווק קורס קטן.
- תבדקי אם שווה לעשות לו קמפיין מיילים או וובינר.
- תשכללי את דף המכירה.
- תשחקי עם המחירים.
- תחשבי אם את יכולה להפוך את המוצר הזה לתהליך עם ליווי – ולהכפיל (ואף לשלש) את הרווח שלך.
המוצרים הקטנים הם התחלה נהדרת – אבל הרווח הגדול נמצא כשאת מוסיפה להם תשומת לב. עכשיו תורך – תבחרי מסלול, תחליטי מה מתאים לך, ותתחילי למכור.
לדעת איך לבנות קורס דיגיטלי שלם שימכר שוב ושוב ב 30 יום
במועדון השיווק הקליקלות אנחנו לומדות איך לשווק קורסים דיגיטלים ולבנות קהילה והשקה בצורה פשוטה, ומקבלות תמיכה קבועה. אם הפרק הזה דיבר אלייך – אני מזמינה אותך להצטרף אלינו למועדון וללמוד איך לעשות שיווק בצורה שתהיה לך קלה, נעימה ויעילה!


