ניתן להאזין גם ב:
[לא לשכוח להשאיר ★★★★★]
האם לשלב את החיים שלנו בשיווק שלנו?
האם בתור בעלי עסקים אנחנו חייבים לדבר ולהראות כל הזמן על העסק ועל העיסוק שלנו
או שאפשר להכניס גם א ת החיים שלנו?
איפה עובר הגבול בין מה שאני יכולה לשתף מלבד דברים שקשורים ישירות לעיסוק שלנו?
האם כל דבר שנחשוף ברשת חייב להיות קשור באופון ישיר או עקיף,
זאת אומרת, אפשר לשתף מה קרא לי היום רק אם זה מתחבר בסוף לעסק שלי.
גם אני חשבתי שנים שכל מה שהקהל רוצה זה טיפים, עצות, איך עושים, למה עושים
ותכל'ס זה הכי קל לי, כי אני באישיות שלי מורה וקל לי לברוח לתוכן הלימודי
אבל עם השנים למדתי והבנתי שהקהל שלנו רוצה להכיר אותנו
בטח שאנחנו עסק של אדם אחד.
לדוגמא אחד הפרקים הפופולארים בפודקאסט זה "השנתיים הראשונות שלי בעסק"
שהוא בעצם פרק שפותח דלת לתוכי, לתוך המחשבות שלי, הטעויות שלי וכו
אחד הדברים שעולה מהלקוחות שלי שאני מדברת על הנושא הזה , זה הפחד מחשיפה אישית
ואני לגמרי מבינה את זה
ואני אומרת – לא באמת צריך לחשוף את עצמי איפה שלא נוח לי או לא משרת אותי
אלא צריך ואפילו חייב לשים גבולות חד משמעיים לגבי מה אנחנו משתפים ברשת ומה לא.
ובכלל לי יש חוק, אם אני כותבת פוסט ולא נוח לי שהוא יהיה פוסט ציבורי = אני לא כותבת.
אז שלב ראשון אני רוצה להגדיר את הגבולות שלי
להגדיר מה חשוב לי לשתף, איזה סיפורים ואיזה תחומים בחיים שלי
להבין מה הערכים שלי
ולעלות דברים מהחיים האישיים שיתמכו בערכים שלי, בעסק שלי, בקהילה שלי
שהם לא רק קשורים באופן ישיר למקצוע שלי אבל כן מחוברים לתכנים שלי.
וכן, אפשר גם שלא ממש מחוברים.
עם זאת, יש דברים שלדעתי לא כדאי וצריך לשתף:
לא כל דבר שעשיתי, כל עוגה שאפיתי, לא כל מחשבה שיש לי , לא כל קיטור לא כל דעה.
בנוסף – לחשוב אם נוח לך לשתף את הכאב שלך בזמן שהוא מדמם.
בדרך כלל עדיף לשתף את הצלקות ולא את ההפצעים המדממים [כמו שקראתי בפוסט של נדב העצלניסט]
הקהל לא הפסיכולוג שלך וזה גם יכול להוביל להרבה ביקורת וניתוח לא נכון של הסיטואציה מאנשים אחרים שיפרשו את זה מהפריזמה שלהם ולא מהאמת.
עדיף לפרסם אחרי שכבר נלמד השיעור מהסיטואציה.
אם שיתפתי בזמן הכאב, צריך לדעת שאת יכולה להמודד עם ההשלכות והביקורת.
מה כן לשתף? ערכים, דעות וכו
ואפילו מה הרגשת הבוקר ובאיזה הופעה היית – דברים שיוצרים הזדהות ומראים "היא כמוני"
מקווה שתתחברי לפרק ואם כן, תכתבי לי בפייסבוק , אינסטגרם או מתחת לסרטון היוטיוב
ואני מאוד אשמח ל 5 כוכבים באפליקציית הפודקאסטים
הורידו סיכומים של פרקים שונים בפודקאסט
31 העצות לשיווק העסק במדיה
- וגם: 10 סוגי ה HOOKS שיגרמו לאנשים לקרוא/לצפות/לפתוח את המייל
- איך לקדם אתר קורסים או מועדון
הכניסו פרטים וקבלו גישה לכל הקבצים
אשמח לשמוע מה חשבתם על הפרק, אפשר לכתוב לי באינסטגרם ל sellaruhama אפשר גם לעשות צילום מסך, לשתף בסטורי ולתייג אותי 🙂
קבלו התראה על כל פרק חדש והזמנה להדרכות חינמיות
וכן, אם אתם מאזינים באחת האפליקציות – תשאירו 5 כוכבים – זה מאוד חשוב לי
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]
לפרטים :איך ליצור קורס דיגיטלי שימכר שוב ושוב ב-30 יום
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
במועדון השיווק הקליקלות אנחנו לומדות איך לשווק קורסים דיגיטלים ולבנות קהילה והשקה בצורה פשוטה, ומקבלות תמיכה קבועה. אם הפרק הזה דיבר אלייך – אני מזמינה אותך להצטרף אלינו למועדון וללמוד איך לעשות שיווק בצורה שתהיה לך קלה, נעימה ויעילה!





