ניתן להאזין גם ב:
[לא לשכוח להשאיר ★★★★★]
למה את מפרסמת פוסטים ועדיין איך לך לקוחות?
למה את לא מצליחה להשיג מה שאת רוצה למרות שאת מרגישה שאת באמת עושה מלא שיווק.
תתכונני לתשובה אחרת ממה שאת מצפה.
את כל היום ברשתות חברתיות, את כותבת פוסטים, מעצבת קרוסלות, שולחת מיילים ואפילו עורכת רילסים חמודים.
לא רק זה, יש לך גם קמפיין ממומן שעובד ברקע לפעמים.
אבל את מרגישה שאין לזה מספיק תמורה, אין את כמות הלקוחות והחשיפה שאת רוצה.
אך איך זה לא קורה?
אני פוגשת מלא בעלות עסקים שמרגישות ככה, ואני סופר מבינה שאם את מרגישה ככה זה באמת מאוד מתסכל. בחוויה שלך את עושה בדיוק את מה שאמרו לך לעשות.
את יוצרת תוכן באינסטגרם או פייסבוק, את שולחת מיילים לרשימה.
ויש לקוחות, יש רכישות, יש מצטרפות חדשות. אבל זה לא מה שאת חושבת שמגיע לך.
אני אגיד לך משהו שאת אולי לא מצפה לשמוע ממני
ואסביר לך למה זה קורה מתוך מאות מקרים שנתקלתי בהם
ויש לזה כמה סיבות אבל הסיבה העיקרית היא שפשוט – את לא עושה מספיק.
את חושבת שאת עושה הרבה, אבל בפועל – זהלא מספיק בשביל להביא את התוצאות שאת רוצה
[המשך הטקסט אחרי למטה אחרי הוידאו]
הורידו סיכומים של פרקים שונים בפודקאסט
31 העצות לשיווק העסק במדיה
- וגם: 10 סוגי ה HOOKS שיגרמו לאנשים לקרוא/לצפות/לפתוח את המייל
- איך לקדם אתר קורסים או מועדון
הכניסו פרטים וקבלו גישה לכל הקבצים
אשמח לשמוע מה חשבתם על הפרק, אפשר לכתוב לי באינסטגרם ל sellaruhama אפשר גם לעשות צילום מסך, לשתף בסטורי ולתייג אותי 🙂
קבלו התראה על כל פרק חדש והזמנה להדרכות חינמיות
וכן, אם אתם מאזינים באחת האפליקציות – תשאירו 5 כוכבים – זה מאוד חשוב לי
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]
לפרטים :איך ליצור קורס דיגיטלי שימכר שוב ושוב ב-30 יום
לאחרונה דיברתי עם לקוחה שמרגישה ככה, אז נכנסתי לבדוק מה היא עשתה בחודשיים האחרונים:
פוסט אחד באינסטגרם, 5 סטורי, 2 מיילים לקהילה, פרסום ממומן ב 20 שח ביום.
פגשתי לקוחת עבר עם אותו תסכול, אמרתי לה, יאללה, בואי נכנס לאינסטגרם נראה אולי התוכן לא טוב:
היא מאוד עקבית, מעלה כל שבוע 2 פוסטים לאינסטגרם ו…. זהו. אין רשימה, אין פייסבוק, אין סטורי אין.
וזה קורה לי מלא שאני נכנסת לבדוק ורואה שבעצם
בוחרים זירה אחת [שזה אחלה, אין בעיה, אני בעד] ומעלים פיסת תוכן פעם בשבוע
להרבה יש רשימת תפוצה – אבל לא שולחים אליה מיילים, כי לא ברור מה להגיד
לפעמים עולה איזה סטורי ופעם בחודש יש רילס
ולמה ההרגשה שעושים מלא?
זה יכול להיות מהמון סיבות
- נמצאים מלא ברשתות החברתיות בתירוץ של "אני בודקת מה עובד היום/אני מחפשת רעיון" או פשוט כי בא לך לכבות את המוח ולגלול. השיטוט נותן אשלייה שהייתי היום מלא בפייסבוק אז שיווקתי – האומנם?
- חושבים על זה מלא – לוקח לך המון זמן לחשוב על רעיון לפוסט, לעצב קרוסלות וכו. את חושבת על לשבת לכתוב מלא פעמים, יש לך רעיון בראש שהוא נטחן כבר 3 ימים אבל לא תשבי לכתוב עד שהוא יהיה מושלם ובינתיים הוא לוקח "רוחב" פס ומשאבים מהמוח שבאמת מרגישים שעובדים על פוסט 3 ימים
- עיצובים ועריכות – פעם מישהי אמרה לי שלוקח לה 2 שעות לעצב קרוסלה. אחר כך ראיתי גם שכל קרוסלה מעוצבת אצלה אחרת לגמרי. לי היה לוקח הרבה זמן לערוך וידאו.
- עושים מזה עניין הרבה יותר גדול ממה שזה
- יש בעיה בשריר הנתינה – למה שאני אתן בחינם
אני רוצה להזכיר לכם כמה דברים
- אם לא תספרו אנשים לא ידעו
- לא מספיק פוסט אחד בחודש להעביר לקוח תהליך
- החשיפה האורגנית לא משהו גם ככה, פוסט אחד בשבוע מגיע לכמות קטנה של אנשים. רוצה שהם יראו אותך יותר? צרי יותר או השקיעי יותר בפרסום ממומן
- זה לא משנה אם יש לך 3,000 אנשים ברשימת תפוצה, אם לא שלחת להם מייל 3 חודשים זה סתם אקסל של מיילים ואין לזה באמת ערך עבורך
טוב, אז מה עושים
בודקים איפה הפקק ומתקנים, מסתכלים לעצמכם ישר בלבן של העין
לפני הכל חשוב קצת להבין מי אתם, מה קל לכם, איפה קל יותר ואיפה נעים לכם יותר להיות
וגם, מה אפקטיבי עבורכם לסגנון השיווק שלכם, מה באמת תתמידו ומתאים לשיווק המוצרים שלכם
- מבינים ששיטוט וגלילה לא נגמרת זה לא באמת זמן שיווק.
אני מגבילה את הזמן שיטוט שלי בטלפון לכל אפליקציה - עיצובים ועריכות – יוצרים סגנון אחד של עיצוב ועריכה ועובדים על זה באופן קבוע!
אני כמעט ולא עורכת סרטונים - למי שצריך, עובדים על שריר הנתינה, לא כל פוסט שלך זה "נתינה מטורפת לעולם של הערך שלך" אלא בעיקר בניית מערכת יחסים, שינוי אמונות ומעבר לשיווק מוצר או שירות
- "חושבים, מרגישים – כותבים" לא מבשלים פוסט בראש כמה ימים, זה רק יוצר עומס מחשבתי. יש לך רעיון, קדימה, לפתוח אפליקציה ולהתחיל לכתוב או לצלם, בלי לחכות, לא צריך מושלם.
- מבינים מה הזירות שמתאימות לך ולמסע הלקוח [את זה לומדים לעומק במועדון הקליקלות], איפה נכון לך להשקיע.
רק בפייסבוק אישי ורשימת תפוצה עם מעמדי מכירה בוידאו
רק באינסטגרם עם שכפול לפייסבוק וקבוצת וואטצאפ עם פרסום ממומן
רק ברשימת תפוצה עם שכפול לפייסבוק ופרסום ממומן בתקציב קטן אבל קבוע ומפגש וידאו חודשי
רק רשימה ופודקאסט עם פרסום הפודקאסט באיזה רשת חברתית
יש הרבה, צריך לחשוב על זה, לבחור משהו ולהתמיד - ועכשיו הקטע הוא להתמיד, לשלוח תכנים באופן קבוע
- משחררים את המשולם ומוצאים דרכים לעשות את זה פשוט יותר
ועוד המלצה שלי, ליצור תכנים לא חייב להיות סופר מסובך
יושבים פעם או פעמיים בחודש לאיזה שעתיים , עם הקיט של "365 ימים של תוכן" יחד עם AI [אם רוצים. בכל מקרה חייבים לעבוד לפי השיטה שאני מלמדת שם] ויוצרים תוכן במהירות לפייסבוק או אינסטגרם או רשימת תפוצה.
כל כך הרבה מנויות מדווחות על עלייה מטורפת בחשיפה, על זה שפתאום יש מלא תגובות, שפוסט אחד מהקיט מוביל לעשרות הרשמות לרשימה גם בלי פרסום ממומן
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
במועדון השיווק הקליקלות אנחנו לומדות איך לשווק קורסים דיגיטלים ולבנות קהילה והשקה בצורה פשוטה, ומקבלות תמיכה קבועה. אם הפרק הזה דיבר אלייך – אני מזמינה אותך להצטרף אלינו למועדון וללמוד איך לעשות שיווק בצורה שתהיה לך קלה, נעימה ויעילה!





