ניתן להאזין גם ב:
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות: https://www.bomsite.co.il/4u/
אני חושבת שאני נתקלת בשאלה הזאת לפחות פעמיים בשבוע
מה נכון יותר עבור העסק שלך?
לעשות את הקמפיין הממומן לבד וכך לחסוך אלפי שקלים ולהיות בשליטה מלאה על התוצאות
או
להוציא את ניהול הקמפיין או אפילו את כל השיווק לאדם חיצוני, שזה המקצוע שלו?
זה התלבטות לא פשוטה ובפרק הזה אני אעבור אתכם על המקרים שממש כדאי להוציא החוצה ועל המקרים שלא.
כמובן, לא הכל שחור או לבן ותמיד אפשר להתייעץ איתי באופן פרטי.
הפרק הזה אענה על כל השאלות ותבינו מה נכון עבורכם.
על מה אדבר בפרק הזה
למי כדי לנהל את הקמפיינים בעצמו
- עסק עם תקציב פרסום מתחת ל 5,000 שח. יש לקחת בחשבון שעלות קמפיינר מתחילה ב 1,500 שח ובתקציבים כאלה נגזרת הטעויות או הייחוד המקצועי יהיה נמוך יותר מעלות הקמפיינר. בעיקר אם תלמדו איך עושים את זה.
- למטפלים, מאמנים וכו – מי שמוכר את עצמי
- עסקים מקומיים או עסקי פגישות 1:1 שהפגישות פיסיות – כאן עושים קמפיינים מקומיים והם באמת מאוד קלים להגדיר
- למי שהמחזור החודשי לא מגיע ל 30K [כן, יש יוצאי דופן בעיקר לעסקים שטכנולוגיה קשה מאוד עבורם]
- למי שיש קצת גישה טכנית – מבחינתי אם אתם יודעים לעלות רילס, לעצב מסמך בוורד יש לכם את מה שצריך
- למי ששילם לאיש מקצוע והגיע ללידים במחירים גבוהים מדי והבין שיש דרך אחרת
- למי שיכול להקדיש לזה כשעה בשבוע
יכול להיות בשפעם הראשונה זה יקח מעט זמן, כמו כל דבר שעשיתם בפעם הראשונה
אולי לפגישת הגדרות ראשונה כדאי לעשות 1:1 עם אשת מקצוע
אבל לנהל קמפיין ממומן לעסק שלך , אחרי שמבינים את האסטרטגיה ומעט את הכפתורים
זה לגמרי אפשרי.
לקוחות במועדון יעידו שגם אם הפעם הראשונה לקחה כשעתיים הפעמים הבאות זה כמה דקות.
החלטתם לעבוד עם קמפיינר או מנהל שיווק חיצוני
- סוגי קמפיינרים: זה שיודע לבנות מודעה וזה שיודע גם שיווק ואסטרטגיה.
זה שמנהל את כולם מול זה שמומחה בנישה שלך - מה לצפות מקמפיינר חיצוני על מנת שלא תהיה אכזבה – למשל שהוא לא יכול לעשות ניסים בשבועיים, ג לקמפיינר הכי מקצועי יקח קצת זמן ללמוד את העסק שלך ולהגיע לתוצאות הכי טובות שהוא יכול להוציא.
וחשוב לדעת, אין אחריות מלאה בשיווק ופרסום , בסופו של דבר הקמפיינר יכול לעשות הכל אבל פייסבוק יחסום, המוצר לא ממש טוב או שהוא יביא לידים אבל כישורי המכירה שלך עדיין לא טובים מספיק ועוד - כמה נקודות מאוד חשובות לפני שחותמים על חוזה עם קמפיינר שלא תגיעו למצב שסיימתם איתו קשר ונשארתם בלי כלום!
וכן, זה קורה מלא פעמים. תקשיבו טוב טוב לחלק הזה אם החלטתם להכניס מישהו לעסק שלכם - איזה תיאום ציפיות יש לעשות עם הקמפיינר ועם עצמכם
- איך תדעו לנהל את הקמפיינר – ספויילר: תלמדו קצת איך עושים את זה ומה לצפות מהמערכת
לנהל קמפיין ממומן ממש בעצמכם
בפרק דיברתי מתי מתאים לנהל קמפיין בעצמכם עם המון דוגמאות.
חשוב לקחת בחשבון שזה לא דבר מסובך בעיקר אם בחרתם לנהל את הקמפיין רק עבור העסק שלכם.
ניהול קמפיינים מתחיל מ 1500 שח לחודש ומעלה
בנוסף יש להקצות מינימום אותו סכום של הניהול לפרסום ממומן ועדיף כפול!
אין טעם לקחת ניהול ב 1800 וא התקציב שישאר לכם למימון הוא 1000 שח
או אפילו 3000 שח
בתקציבים של מתחת ל 5000 שח לפרסום ממומן עדיף לעשות לבד בדרך כלל.
[הסברתי בפרק למי לא כדאי אפילו אם יש לו תקציב נמוך]
במקרה כזה תעשו לבד!
נגזרת הטעויות שלכם [עם לימוד נכון ותמיכה בסגנון שאני נותנת בתוך מועדון השיווק הקליקלות] תמיד תהיה נמוכה יותר מעלות ניהול הקמפיין.
בעיקר אם זה עסק מקומי – כל הלקוחות גרים ליד העסק ומגיעים פיסית, זה עסק שמאוד קל לנהל עבורו קמפיין ברמה הטכנית.
אם צריך לבנות רשימת תפוצה וקהילה.
אם עדיין לא הגעתם ל 30K הכנסה חודשית- זה אומר שתקציב הפרסום לא מספיק גבוה בשביל לכסות גם עלות קמפיינר
מתי לקחת קמפיינר חיצוני
קודם כל ברור שאני מתכוונת גם לקמפיינרית או מנהלת שיווק 🙂
פירטתי הכל בפרק אבל הנה כמה דוגמאות
- עסק של איקומרס עם מגוון רחב של מוצרים
- כאשר לבעל העסק אין שום יכולת טכנית וגם לעלות רילס או להכין לעלות וידאו או להכין קובץ בוורד זה פעולה טכנית מאוד מתסכלת. אז כנראה גם הקמת קמפיין בעיקר תוביל לתסכול [למרות ששברתי את ההנחה הזאת מלא פעמים עם חברות במועדון הקליקלות]
- כאשר תקציב הפרסום הוא גבוה
- כאשר ההחזר על הפרסום גבוה וברור לך שחכם יותר לנצל את הזמן בלדבר עם הלקוח ולמכור מאשר להקים קמפיין
- הסברים נוספים בפרק
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
לקבלת הקובץ: 40 רעיונות לבלוט באינסטגרם למייל – לחצו כאן
פרקים נוספים שיעזרו לך ליצור תוכן ולבנות אסטרטגיית תוכן
והדבר הכי חשוב לעסק שלכם וחובה בשביל שיהיה עסק זה : ללמוד שיווק!
את זה צריך לעשות כל הזמן בשביל לגדול ושיהיו לקוחות חדשים
רוצים לדעת איך לעשות קמפיינים ממומנים בעצמכם וגם לקבל תמיכה יומיומית?
הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות ללמוד שיווק עדכני ופרקטי במחיר הכי משתלם בארץ
- אתר חברים סגור עם כל התוכן שצריך לקידום העסק שלך והבאת לקוחות משלמים
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות




עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע