ניתן להאזין גם ב:
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות: https://www.bomsite.co.il/4u/
הייתי חייבת לעצור ולהקליט את הפרק הזה שאני חושבת עליו הרבה זמן
וזה על השקר שבפרסום הממומן
האשלייה שיש להרבה בעלי עסקים , בעיקר קטנים, שכל מה שצריך לעשות זה לשים כמה שקלים בפרסום ממומן והכל יהיה בסדר.
אין צורך בשיווק אורגני
אין צורך לבנות קהילה
כל מה שצריך זה כמה שקלים ביום וזהו
בפועל, בעסק של תקציב קטן לפרסום ממומן זה לא קורה
וגם בתקציבים גכדולים יש דברים שפשוט אי אפשר ליצור.
אז מה עושים? איך כן להשתמש בפרסום ממומן בעסק קטן על תקציב נמו מ 5000 לחודש?
מתי כן תהיה מכירה אוטומטית ומתי לא?
איך לפרסם טיפולים ופגישות 1:1?
איך לפרסם ולקדם קורס דיגיטלי קטן?
הכל בפרק הזה.
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
הבעיה הגדולה בפרסום ממומן בפייסבוק או אינסטגרם
הבעיה שאני רוצה להציף בפרק הזה היא האשלייה שכל מה שאני צריך לעשות בשביל להצליח זה ללחוץ על כמה כפתורים בפייסבוק, לשים תמונה וכמה מילים ואיזה יופי, עכשיו יש לי מודעה.
ועכשיו נשים כמה עשרות שקלים ביום ונחכה לתוצאות שבטח יגיעו בכמות גדולה.
כי הרי שמתי מודעה בפייסבוק וזה כל מה שצריך לעשות…
או שלא
הפרסום המומן בפייסבוק ואינסטגרם השתנה משמעותית בשנה האחרונה
הרעיון של לבנות מודעה שתוביל ישירות למכירה של שירות או מוצר דיגיטלי ובאמת תוביל למכירות היא אפסית.
וגם בעבר, כזה עבד , אחוזי ההמרה, הקנייה בפועל דרך המודעה היו מאוד נמוכים.
אז מה קורה בפועל?
בעלי עסקים עושים פרסום ממומן בעצמם, בלי ללמוד את המערכת [טעות 1]
לא מעט פעמים סומכים על הבחירות האוטומטיות של פייסבוק [טעות 2]
לא בונים אסטרטגיה כמו שצריך לקמפיין שלהם שיוצרת מסלול [טעות 3]
מצפים להוביל את הלקוח ישר לרכעוש את המוצר או להשאיר ליד בדרך לא נכונה [טעות 4]
וחושבים שאין צורך בשיווק אורגני ובניית קהילה [טעות 5]
התוצאות: ביזבוז כסף, תסכול , חוסר אמון במערכת, לפעמים חוסר אימון בשירות שלך
האם לא לעשות פרסום ממומן זה הפתרון?
אז אם ככה, אם זה כל מה שקורה אולי כדאי לוותר על זה ולא לעשות פרסום ממומן?
האם עסק קטן שמוכר שירותים וידע שיש לו תוכניות ליווי, פגישות , קורסים וסדנאות פיסיות או דיגיטליות עדיף שהתרכז רק בשיווק אורגני?
לדעתי לא! פרסום ממומן זה דבר מעולה ! זה יוצר העצמה מטורפת לתוכן האורגני שלך.
בפרק אני מסבירה לעומק :
איך בכל זאת להשתמש בפרסום ממומן אם מוכרים פגישות 1:1
איך להשתמש בפרסום ממומן אם יש לכם קורס קטן דיגיטלי והאם אפשר למכור אותו על אוטומט
אם אתם מוכרים לקבוצות, היכן להשקיע את הכסף בפרסום ממומן
הקשיבו לפרק ואשמל לשמוע מה חשבתם
לקבלת הקובץ: 40 רעיונות לבלוט באינסטגרם למייל – לחצו כאן
פרקים נוספים שיעזרו לך ליצור תוכן ולבנות אסטרטגיית תוכן
והדבר הכי חשוב לעסק שלכם וחובה בשביל שיהיה עסק זה : ללמוד שיווק!
את זה צריך לעשות כל הזמן בשביל לגדול ושיהיו לקוחות חדשים
כי אם אין לקוחות – אין עסק
הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות ללמוד שיווק עדכני ופרקטי במחיר הכי משתלם בארץ
- אתר חברים סגור עם כל התוכן שצריך לקידום העסק שלך והבאת לקוחות משלמים
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע