fbpx
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
  • דף הבית
  • רוחמה סלע
    • תקנון bomsite
  • מועדון הקליקלות
  • לדעת שיווק
  • בשבילך במתנה
  • בלוג
  • פודקאסט
  • צור קשר
  • כניסה למנויים
105: קשה לך ליצור תוכן לקידום העסק? זה בשבילך

ניתן להאזין גם ב:

להאזנה בספוטיפיי ** להאזנה באפל

לפעמים קשה ליצור תוכן לקידום העסק

לאחרונה אני שומעת סביבי לא מעט משפטים כמו

  • קשה לי ליצור תוכן
  • אני מוצפת רגשית ולא מתפנה ליצור
  • מה אני אכתוב על העסק שלי עכשיו, את מי זה מעניין
  • אחרי מה שקרה אתמול מרגיש לי לא נכון לשווק, למכור, לכתוב על משהו שהוא לא המצב

אני מאוד מבינה את ההרגשה הזאת והקלטתי את הפרק במיוחד עבורך

עכשיו יותר מתמיד הלקוחות שלך צריכים אותך

בפרק נתתי תרגיל לענות על כמה שאלות
שיעזרו לך להבין למה עכשיו יותר מתמיד
יש צורך לעזור ללקוחות שלך

השאלות

  • מה האתגרים של הלקוחה שלי בדרך כלל?
  • מה המוצרים והשירותים שלי פותרים, איזה טרנספורמציה הם מעבירים?
  • מה האתגרים של הלקוחות שלי עכשיו בגלל המצב, האם יש אתגרים נוספים?
  • מה ה”למה” שלי ולמה חשוב לי לעזור להן?
  • למה עכשיו יותר מתמיד הלקוח שלי ממש חייב אותי, את השירות שלי ואת הטרנספורמציה והשינוי שאני יכול.ה לעזור לו לעבור?

ואחרי שעניתם על השאלות האלו
ההבנה כמה חשוב שתצרו, תכתבו, תהיו בנתינה, תעזרו, רק מתגברת

וזכרו, הלקוח צריך לפתור את הבעיה
אם את.ה לא תעזרו לו, מישהו אחר
שכותב, מצלם ומבהיר לו שהוא האדם שיכול לפתור לו את הבעיה
יעזור לו

ממליצה להקשיב לפרק עד הסוף ולכתוב לי בפייסבוק או באינסטגרם מה חשבתם על הפרק
ומה יהיה המוצר הראשון שלי.
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]

אני מלמדת במועדון השיווק לעסקים הקליקלות


הערה: יש בעיה בסינכרון סאונד בוידאו, ניסיתי לתקן ולא הצלחתי. סליחה.

סיכום הפרק: איך יוצרים תוכן בתקופות קשות?

  1. מכוונים לעשייה: כשאני מודיעה על לייב, אתגר, או סדרת הדרכות, אני מחויבת להגיע ולהיות שם עבור הקהילה שלי. זה עוזר לי לשבור את המחסומים וליצור מתוך תחושת מחויבות.
  2. זיהוי האתגרים והצורך במוצרים שלנו: הלקוחות שלנו עוברים תקופות קשות, וההבנה הזו עוזרת לי להזדהות איתם. אני כותבת לעצמי את האתגרים שהלקוחות מתמודדים איתם – כמו חוסר בזמן, קושי לשווק ולהוציא את עצמם החוצה – ואת השינוי שהמוצרים שלי יכולים להעניק להם.
  3. פשטות ושימוש חוזר בתוכן: אני מזכירה לעצמי שלא צריך להמציא את הגלגל בכל פעם. אפשר לקחת תוכן מהשנה שעברה, לערוך אותו קצת ולהתאים אותו להיום. ללקוחות שלנו זה עדיין יהיה תוכן רלוונטי ומועיל.
  4. תוכנית ליצירת תוכן עם תמיכה חודשית: לכולנו יש ימים בהם פשוט אין רעיונות או חשק ליצור. בשביל זה יצרתי את 365 ימים של תוכן – קיט חודשי שכולל רעיונות, תבניות, כותרות וכלים שיעזרו לך לשמור על נוכחות קבועה ושיווק שמחובר ללמה שלך.

אם גם לך קשה עכשיו, נסי להתחבר מחדש ללמה שלך. חשבי על הלקוחות שזקוקים לעזרתך והתחייבי לפעול למענם, אפילו בצעדים קטנים.


רוצים לקבל הראה על כל פרק חדש, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות? הצטרפו לקבוצת הוואצאפ


כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/

אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Spotify

אם מצאתם את השליחות שלכם או פתחתם עסק בשביל לממש את עצמכם בדבר שאתם הכי טובים בו, מועדון הקליקלות יעזור לכם לבנות קהילה של לקוחות משלמים ולבנות עסק

מועדון הקלילות בדיוק עבורך!

הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות להבין איך מגדילים את ההכנסה, מגיעים ליותר לקוחות, סוגרים עסקאות בצורה חכמה, ממלאים את היומן ומוכרים יותר קורסים!
כל הידע והתמיכה לעסקי שירות וידע במקום אחד!

במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות

  • אתר חברים סגור עם כל התוכן שצריך לקידום העסק שלך והבאת לקוחות משלמים
  • תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
  • תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
  • 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
  • מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
  • ועוד
  • כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים

חודש ראשון בהטבה, קוד קופון: פודקאסט
במקום 198 שח לזמן מוגבל

מועדון השיווק לעסקים קטנים
מועדון השיווק בפייסבוק
חיסכון של 65% בעלות הליד
יעל שלי ממליצה על מועדון הקליקלות

פרקים נוספים שיעזרו לך

כל הפרקים בנושא: קורסים דיגיטליים
כל הפרקים בנושא: מעמדי מכירה

קודם

עכשיו תורכם

יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?

אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע



פורסם ב: בלוג, פודקאסט, שיווק ,מיינדסט וניהול עסק, שיווק בפייסבוק תגיות: איך ליצור קורס דיגיטלי, איך לפתוח עסק, היעוד שלך, לייקים בפייסבוק, למצוא את היעוד, לפתוח עסק, מוצים דיגיטליים ורווח, עוקבים באינסטגרם, פודקאסט, פודקאסט שיווק, קורסים דיגיטליים, רוחמה סלע, שיווק באינסטגרם, שיווק לעסקים
« הקודם
הבא »
מועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
מועדון השיווק והפרסום בפייסבוק

ללמוד כל מה שחם, חכם ועדכני בשיווק בפייסבוק במחיר הכי משתלם בארץ

סדנה לבניית קהילה רוכשת בפייסבוק בחינם

מתנה - 30 רעיונות לסטורי ורילס

40 דרכים לגדול באינסטגרם
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
100 תבניות ליצירת פוסטים לקידום השירות שלך במדיה
איך אני יכולה לעזור

דברו איתי:

[חשוב – אני לא תמיכה כללית של פייסבוק ואין לי אפשרות לעזור לחסימה, מחיקה, שינוי פרופיל או כל דבר דומה. נא ליצור קשר רק לשיווק וקידום עסקים!]

שלחו לי הודעה ישירות לפייסבוק
‏BomSite : הדרכה ושיווק בפייסבוק, רוחמה סלע‏
פוסטים אחרונים:

125:לבנות עסק “עצלן” שמוביל לתוצאות בלי השתעבדות – עם נדב דהן

124: איך למכור קורסים דיגיטלים זולים ואיך למקסם מהם את הרווח

123: הדרכה על פרופיל מקצועי בפייסבוק

122: 5 עצות איך לבנות קהילה ולשווק אפקטיבי ובחינם מהפרופיל האישי בפייסבוק

121: 5 עצות פרקטיות ליצירת תוכן בקלות ובטבעיות

120:איך לעשות פרסום ממומן כשהתקציב קטן – ורוצים תוצאות גדולות

119: איך להתמודד עם דברים שעוצרים אותנו מלשווק את העסק

118: איך להגדיל את החשיפה האורגנית לתוכן שלך בפייסבוק ואינסטגרם

חיפוש באתר
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס