החלטת לשווק את העסק שלך בפייסבוק או באינסטגרם, זה הצעד הראשון ! מעולה !
בשביל להצליח בשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם, לבנות קהילה אוהדת ולהוביל ללקוחות באופן קבוע צריך לדעת לעשות את זה נכון.
והכל מתחיל מבניית התוכן הנכון ליצירת הקהילה ולפרסום פוסטים רלוונטים לקהל שלך באופן קבוע.
איך לכתוב פוסטים בקלות כל השנה
היום כבר ברור לנו שהדרך המרכזית לשווק את העסק שלנו זה באמצעות תוכן, המטרה שלנו היא לאבחן במדוייק את הלקוח האידיאלי שלנו, להבין איזה תוכן גורם לו לבצע פעולה ולהתחיל לייצר תוכן שיגרום לו לרכוש, לעקוב, להירשם וכו.
הכנתי לכם הדרכה שלמה עם הסבר נרחב כיצד לייצר תוכן ובעיקר כיצד להוסיך לתוצאות מהפוסטים שתכתבו בפיסבוק ואינסטגרם. וכשאני אומרת תוצאות, אני מתכוונת לקוחות. לייקים ועוקבים זה רק בונוס.
הכללים לכתיבת פוסטים ויראלים שמביאים לידים ולקוחות
הכנה לפני שכותבים פוסטים
אני רוצה לסכם בקצרה את הנושאים שדיברתי עליהם בהדרכה.
בעלי עסקים רבים קופצים ישר לשלב יצירת התוכן ובלי לחשוב לפי מי הלקוח שלהם, מה הם רוצים להשיג, למה חשוב להם להשיג את זה.
התוצאה, כתיבת פוסטים לא ממוקדים , המון עבודה בלי לקבל לייקים והכי גרוע, מבלי שיגיעו הלקוחות.
מה שלצערי מוביל לא פעם למשפט “פייסבוק לא עובד לי” 🙂
ולכן לפני שאנחנו נתחילים ליצור תוכן עלינו לענות על כמה שאלות
- למה אני רוצה לכתוב , “מה יציא לי מזה” מה חשוב לי להעביר לקורא בכתיבה ואיזה תדמית חושב לי ליצור
- מה המטרה – בכל פוסט ופיסת תוכן חשוב לדעת מה המטרה, מה אני רוצה שהקורא יעבור ומה הוא יעשה בסוף.
- מי הלקוח האידיאלי שלי – הגדרת הלקוח האידיאלי היא חלק הכרחי במהלך השיווק, חשבו טוב מי הלקוח שלך, מה האתגרים שלו, מה חשוב לו להשיג. כתיבה לאדם ממוקד תמיד קלה יותר ומייצרת תוצאות מאשר כתיבה לקהל רחב
- עקביות – כל כמה זמן אני אפרסם תוכן. אחת הטעויות הגדולות של בעלי עסקים בשיווק בפייסבוק היא עבודה בגלים, יצירת כמות גדולה של תוכן לפני קמפיין ולאחר מכן דממה. קיימת חשיבות גדולה ליצירת תוכן באופן קבוע.
האתגרים הפופולארים של כל בעל עסק
עכשיו כשענינו לעצמנו על השאלות החשובות מתחילים האתגרים היומיומיים.
- מה לכתוב – איזה תוכן כדאי לכתוב, מה יהיה ויראלי, איך לייצר רעיונות באופן קבוע, איך ליצור תוכן במהירות מבלי “לגור בפייסבוק” או ברשתות החברתיות
- תוכנית חודשית – איך לבנות תוכנית חודשית של תוכן שתבנה קהילה ובמקביל תייצר מכירות.
- מהיכן מביאים רעיונות לתוכן ואיזה תוכן הקהל אוהב יותר
בדיוק בגלל זה יצרתי את 365 ימים של תוכן!
המטרה היא לתת לכם כל חודש :
הדרכה שיווקית לחודש הקרוב
רעיונות לפוסטים המתמקדים בשיווק ומכירה, רעיונת לפוסטים ויראלים כגון ציטוטים ושאלות
כלי טכני שיעזור לכם לייצר תוכן בקלות
וכלי למיקוד שיווקי.
הערכה כוללת הדרכה לכתיבת תוכן, לתכנון שנה, לעבודה עם תמונות ברשתות חברתיות ו 12 קיטים, כל 1 לחודש קיט חדש המותאם לחודש כולל תאריכים חשובים בחודש.
מאמרים נוספים בנושא שכדאי לקרוא
איזה פוסטים כדאי לי לקדם בפייסבוק ומה מסע הלקוח בפייסבוק
ארבעה טיפים לכתיבת פוסטים לקידום העסק שלך
כמה פוסטים לפרסם בשבוע